Vespa-Ciao.NL
:: Javad's Gila.

Home Forums Perso’s Projecten Javad's Gila.

15 berichten aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 874)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Bijdrager

Hey Javad,

Ik hoop dat het carterdeel bevalt man. :thumb
      Ik heb hem voor de verkoop nog iets ingestraald met geluk dus laten we hopen dat het werkt. 😛

( Aan de eerste foto te zien lijkt het niet echt te werken. :con 😀 )

Javad
      Topic starter

Ja, ik ben er echt super blij mee man, ik ga helemaal uit mijn naad hier.
        Ik moet echt alles proberen om dit blok lopend te krijgen maar wat je zegt de manier zoals op de eerste foto werkte niet echt,..

<3 Thunderstone
        Check mijn perso!

Jarco
        Bijdrager

Misschien is de manier op de eerste foto wel juist de manier. 😀

Nee zonder dollen, ben blij dat jij er wat mee kan want zelf had ik er niks meer mee gedaan, en gezien die van de oude lichting is lijkt die netjes passen op je kickdeel?

Javad
          Topic starter

Hardstikke bedankt Jarco, dit cartertje is precies waar ik naar op zoek was.
            En natuurlijk thanks to Martino waar ik deze aanwinst ook aan te danken heb.:thumb

Het krukje draait weer soepel dus ik denk dat de passingen wel matchen. Er is vast een andere reden dat mijn lager stuk liep. En dan denk ik aan die rottige krukas. Nu zit de Mazuchelli er weer in.

Dit keer ga ik het eens met mijn Malossie 46,5 of 43mm proberen want ik moet eerst nieuwe zuigerveren voor mijn Pinasco bestellen.

Helaas heb ik geen Pinasco vliegwiel, daar moet ik nog even voor sparen, dus ik test hem eerst met een afgedraaid vliegwiel. Dat zal waarschijnlijk behoorlijk trillen.

<3 Thunderstone
            Check mijn perso!

Javad
            Topic starter

De brommer ontwaakt langzaam uit de winterstand, hij ziet er niet uit.
              Heb hem maar even gewassen.

Ben nu weer bezig met nieuwe blokjes en langzaam met het aanschaffen van het nodige materiaal om hem weer op te knappen voor het voorjaar.

Ik heb er weer zin in :thumb

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

Martino
              Moderator

Zo aan het poetsen geslagen.:thumb Je bandjes verdienen ook wat tyre shine en hier en daar je kapjes wat bijspuiten. Dan is hij er weer klaar voor deze lente.

Javad
                Topic starter

Pinasco vliegwiel voor de RV met Mazzu krukje gevonden :thumb
                  Ik wil de bovenkant nog wel verder afdraaien en het plastic met boutjes vast zetten.

Vrijdag ga ik 10 dagen skiën in Oostenrijk, daarna ga ik met de RV aan de slag.
                  Hij zit nu in elkaar met Mazzuchelli kickkruk en Malossi 46,5.
                  Binnenkort even Pinasco zuigerveren bestellen want ik wil de Pina black er weer op hebben.

<3 Thunderstone
                  Check mijn perso!

Javad
                  Topic starter

Ik heb een ideetje voor mijn HM Calibrata.
                    De voorbocht is te kort en daar moet een stukje bij aan. Nu zag ik dat als je de uitlaat omdraait het eigenlijk bijna hetzelfde model als een NInja is.

Dit Loopt mooier met het frame mee dan de Calibrata origineel vind ik.
                    Zodoende ben ik van plan om het om te lassen.

Check de foto’s, dit is dus een ruige schets van wat ik bedoel.

Ninja origineel:

Omgedraaide Cali:

Het liefst zou ik hem onder het spatbord langs maken, dus gewoon recht onder de brommer.
                    Dit gaat met die Cali niet werken maar de Ninja kan wel zo aangepast worden dat hij er zo onder past.

Verder binnenkort even een filmpje van de RV waar ik nu mee rijdt, er zit een 43 Malossi onbewerkt op.
                    Blaast hardstikke lekker. Binnenkort de Pinasco Black er weer op, de zuigerveren zijn onderweg.

<3 Thunderstone
                    Check mijn perso!

speedbuxy
                    Bijdrager

Javad :
                      er zit een 43 Malossi onbewerkt op.
                      Blaast hardstikke lekker. Binnenkort de Pinasco Black er weer op

Doe ons jezelf dan een plezier en laat het lekker in elkaar zitten:thumb
                      Want je hielt Tonni met z,n 47mm deps gewoon bij wat hoorde ik, dus denk ook niet dat de pina black hier nog veel aan toe voegt.
                      En iets wat lekker rijd moet je meestal gewoon af blijven zeker in jou geval:lol

En de cali omlassen zou ik doen, al was het alleen maar om uniek te zijn:thumb

Javad
                      Topic starter

O ik trek die Malo er met plezier af hoor om de Pina er weer op te zetten, ik heb echt zin om weer met die gruwlijke cilinder te rijden.
                        En wil het niet lukken, zet ik evengoed de Zeta of de Malossi er weer op.
                        Hoe kan ik spul nou in elkaar laten zitten? Ik heb maar 1 Reedvalve!
                        En met cilindertjes spelen vind ik toch het leukste wat er is!

Maar ergens heb je een heel wijs puntje natuurlijk maarja, U know me, onvermurwbaar.

<3 Thunderstone
                        Check mijn perso!

speedbuxy
                        Bijdrager

Javad :
                          Maar ergens heb je een heel wijs puntje natuurlijk maarja, U know me, onvermurwbaar.

Het was te proberen natuurlijk:D
                          Maar snap jou punt dan ook wel weer:thumb

eidos
                          Donateur

De Malossi 43mm is dus goed terechtgekomen:D En nu ervan afblijven hehe:no

Is het niet een vet idee om die HM Cali onder je frame door te laten komen? Het zal zeker wat meer werk zijn maar dan heb je wel echt iets unieks.

Je Cannon ligt hier trouwens weer klaar om opgehaald te worden. De proma moest nog bijgebogen worden begreep ik? Die heb ik dus nog ff links laten liggen.

Javad
                            Topic starter

Die Cali gaat daar niet onder passen maar de Ninja wel.

Beter dat de Cannon klaar is, bedankt man, die kom ik snel een keer ophalen.

<3 Thunderstone
                              Check mijn perso!

hansieb
                              Moderator

Vind de originele cali vormen prima hoor :D! Worst power

Javad
                                Topic starter

Die opmerking had ik al een beetje van je verwacht CaliHansWorst ! :pest
                                  Maar onder een Citta vind ik het toch niet zo mooi, je krijgt zo’n gekke hoek tussen de uitlaat en het achterspatbord.

<3 Thunderstone
                                  Check mijn perso!
                                15 berichten aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 874)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.