- Dit onderwerp bevat 873 reacties, 100 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door Javad.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 oktober 2011 om 11:31 #4901051 oktober 2011 om 12:59 #490149
Hell yeah!
Opschuif powerr!Mooi stukje draaiwerk heb je daar gescoord.
1 oktober 2011 om 16:15 #490101De RV loopt weer. Het spuitstukje lekt niet.
Maar door de klem die op de carb zit, zit de carb erg ver naar achter, er past geen luchtfilter op.
Als ik de trapas wat afdraai in het midden past het misschien wel, ik heb er nu een kousje op zitten.Het sputtert wat over de hele linie, er moet zowieso een andere gasnaald in, er zit nu W6 in, die is te dun.
Er zit dus zeker nog wat afstelwerk in.Het kan ook zijn dat het gaatje in het groot carter nog een beetje lekt en dat hij daardoor sputtert.
Het blokje gaat er dus weer onder weg om dat te controleren. Ik hoop echt dat het wat anders is.EDIT: carter is mooi droog, dat is het dus niet.
Ik had per ongeluk aan de groene draad naar mijn CDI, de schakelaar van de neon aangesloten ipv op het contactslot, misschien dat hij daarom niet lekker liep. Ik ga het morgen wel zien.<3 Thunderstone
Check mijn perso!1 oktober 2011 om 21:56 #490166Dat ziet er goed uit man

Ik ga voor je duimen dat het nu eindelijk lekker wil lopen na wat afstelwerk, je hebt er al genoeg tegenslagen mee gehad.2 oktober 2011 om 11:37 #490175Wat zijn de verzendkosten eigenlijk als je dat spruitstuk daar koopt?
2 oktober 2011 om 16:30 #490177Wat een goeie camera heb je man, echt top foto’s!
2 oktober 2011 om 16:52 #490179@ TJOEP: het spruitstukje kost 30,40 euro en ik heb in totaal 38,40 betaald, geloof het of niet maar dat is dus 8 euro verzendkosten vanuit Zwitserland blijkbaar.
Misschien heeft hij mij ook wel gematst, dat weet ik niet.@ CittaKlaas: Nikon D3000 spiegelreflex.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!6 oktober 2011 om 21:08 #490265De RV ligt even op de plank, hij trilde te veel, en stotterde wat, kreeg hem niet lekker afgesteld en mijn wiel liep een beetje aan op de vering.
Ik wil eerst een nieuw vliegwieltje laten afdraaien want die ik nu heb is uit balans.
En ik heb een volle wangen Mazzuchelli waar een nieuw bigend in komt en er komt een kickasje op.Ondertussen rij ik met mijn reserveblokje, std gevijld met DR Evo, niks bijzonders, het brengt me van A naar B.
de flens van mijn Zeta kan ook goed gemaakt worden, er komt schroefdraad in en ik laat een flensje draaien.
Ik ben ook een speedengine aan het aanpassen voor de Malossi 43 en 46. Daar komen precies die mooie spoelers in.
Ik moet het cartertje nog wat opvullen met Durafix hier en daar om hem goed sluitend te krijgen.
.<3 Thunderstone
Check mijn perso!19 oktober 2011 om 18:23 #490437De flens van de Zeta is gemaakt

Eidos heeft voor mij een flensje gedraaid en de cilinder geboord en getapt, supernetjes gedaan, nogmaals bedankt
De flens zit ook met loctite vast dus ik kan er geen grotere flens op zetten, dat was ook niet echt mijn intentie, met 22 mm uitlaat blaast hij al geweldig.
Het zit echt heel stevig vast, dit blijft wel heel denk ik.
Het kanaal is ook wat vergroot, moet ik alleen nog even mooi glad maken.Ik ben echt heel blij dat ik er weer mee kan rijden. Mijn Zeta blokje was in combinatie met de Proma Superbowl, mijn beste blok tot nu toe.

<3 Thunderstone
Check mijn perso!19 oktober 2011 om 18:30 #489351Das nou mooi werk!
Mike19 oktober 2011 om 19:01 #490547
Waarom?Dat is zeker netjes gedaan
Dit cilindertje liep idd erg lekker en ook niet vies van toeren maken.
Ook petje af voor Eidos
19 oktober 2011 om 19:02 #490548
AnoniemDat ziet er netjes uit, een hele prestatie wat mij betreft. Ben benieuwd hoe hij dat precies gedaan heeft.
19 oktober 2011 om 19:30 #490436Aah daar is hij al
, Jammer dat het weer nu wat minder wordt. Hopelijk krijgen we nog een paar mooie dagen zodat je hem kunt gaan testen! En bedankt voor de complimenten:)19 oktober 2011 om 19:35 #490544Tegen Javad vertellen dat hij rustig aan moet doen met testen vanwege het weer. Is als tegen een kind zeggen dat hij uit de suikerpot moet blijven. Ik denk dat we morgen al wel weer hier een update kunnen verwachten.
De foto’s zien er heel goed uit. Stukken beter als het idee met de 2 boutjes en losse flens.
19 oktober 2011 om 19:42 #490549Wow dit ziet er zeer netjes uit, thumbs up voor Eidos

Javad ook zeer lekker bezig met de hobby
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.