Vespa-Ciao.NL
:: Javad's Gila.

Home Forums Perso’s Projecten Javad's Gila.

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 874)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Javad
    Topic starter

Spruitstukje is binnen :thumb

<3 Thunderstone
      Check mijn perso!

Jarco
      Bijdrager

Hell yeah!
        Opschuif powerr!

Mooi stukje draaiwerk heb je daar gescoord. :thumb

Javad
        Topic starter

De RV loopt weer. Het spuitstukje lekt niet.
          Maar door de klem die op de carb zit, zit de carb erg ver naar achter, er past geen luchtfilter op.
          Als ik de trapas wat afdraai in het midden past het misschien wel, ik heb er nu een kousje op zitten.

Het sputtert wat over de hele linie, er moet zowieso een andere gasnaald in, er zit nu W6 in, die is te dun.
          Er zit dus zeker nog wat afstelwerk in.

Het kan ook zijn dat het gaatje in het groot carter nog een beetje lekt en dat hij daardoor sputtert.
          Het blokje gaat er dus weer onder weg om dat te controleren. Ik hoop echt dat het wat anders is.

EDIT: carter is mooi droog, dat is het dus niet.
          Ik had per ongeluk aan de groene draad naar mijn CDI, de schakelaar van de neon aangesloten ipv op het contactslot, misschien dat hij daarom niet lekker liep. Ik ga het morgen wel zien.

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

VespaAvanti
          Donateur

Dat ziet er goed uit man:thumb
            Ik ga voor je duimen dat het nu eindelijk lekker wil lopen na wat afstelwerk, je hebt er al genoeg tegenslagen mee gehad.

TJOEP
            Donateur

Wat zijn de verzendkosten eigenlijk als je dat spruitstuk daar koopt?

CittaKlaas
              Bijdrager

Wat een goeie camera heb je man, echt top foto’s!

Javad
                Topic starter

@ TJOEP: het spruitstukje kost 30,40 euro en ik heb in totaal 38,40 betaald, geloof het of niet maar dat is dus 8 euro verzendkosten vanuit Zwitserland blijkbaar.
                  Misschien heeft hij mij ook wel gematst, dat weet ik niet.

@ CittaKlaas: Nikon D3000 spiegelreflex.

<3 Thunderstone
                  Check mijn perso!

Javad
                  Topic starter

De RV ligt even op de plank, hij trilde te veel, en stotterde wat, kreeg hem niet lekker afgesteld en mijn wiel liep een beetje aan op de vering.
                    Ik wil eerst een nieuw vliegwieltje laten afdraaien want die ik nu heb is uit balans.
                    En ik heb een volle wangen Mazzuchelli waar een nieuw bigend in komt en er komt een kickasje op.

Ondertussen rij ik met mijn reserveblokje, std gevijld met DR Evo, niks bijzonders, het brengt me van A naar B.

de flens van mijn Zeta kan ook goed gemaakt worden, er komt schroefdraad in en ik laat een flensje draaien.

Ik ben ook een speedengine aan het aanpassen voor de Malossi 43 en 46. Daar komen precies die mooie spoelers in.
                    Ik moet het cartertje nog wat opvullen met Durafix hier en daar om hem goed sluitend te krijgen.

.

<3 Thunderstone
                    Check mijn perso!

Javad
                    Topic starter

De flens van de Zeta is gemaakt :thumb
                      Eidos heeft voor mij een flensje gedraaid en de cilinder geboord en getapt, supernetjes gedaan, nogmaals bedankt :thumb

De flens zit ook met loctite vast dus ik kan er geen grotere flens op zetten, dat was ook niet echt mijn intentie, met 22 mm uitlaat blaast hij al geweldig.
                      Het zit echt heel stevig vast, dit blijft wel heel denk ik.
                      Het kanaal is ook wat vergroot, moet ik alleen nog even mooi glad maken.

Ik ben echt heel blij dat ik er weer mee kan rijden. Mijn Zeta blokje was in combinatie met de Proma Superbowl, mijn beste blok tot nu toe.

<3 Thunderstone
                      Check mijn perso!

Mike
                      Bijdrager

Das nou mooi werk!

:thumb

Mike

Waarom?

Dat is zeker netjes gedaan:thumb Dit cilindertje liep idd erg lekker en ook niet vies van toeren maken.
                          Ook petje af voor Eidos:thumb

Anoniem

Dat ziet er netjes uit, een hele prestatie wat mij betreft. Ben benieuwd hoe hij dat precies gedaan heeft.

eidos
                            Donateur

Aah daar is hij al :thumb , Jammer dat het weer nu wat minder wordt. Hopelijk krijgen we nog een paar mooie dagen zodat je hem kunt gaan testen! En bedankt voor de complimenten:)

Martino
                              Moderator

Tegen Javad vertellen dat hij rustig aan moet doen met testen vanwege het weer. Is als tegen een kind zeggen dat hij uit de suikerpot moet blijven. Ik denk dat we morgen al wel weer hier een update kunnen verwachten.

De foto’s zien er heel goed uit. Stukken beter als het idee met de 2 boutjes en losse flens.

Florian
                                Moderator

Wow dit ziet er zeer netjes uit, thumbs up voor Eidos:thumb
                                  Javad ook zeer lekker bezig met de hobby:thumb

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 874)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.