Vespa-Ciao.NL
:: Javad's Gila.

Home Forums Perso’s Projecten Javad's Gila.

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 874)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Javad
    Topic starter

Ja ik heb er al mee gereden, lekker uitlaatje, 85 GPS. (windje mee en liggend)
      Ik heb geen problemen in de bochten maar bij stoeprandjes moet ik wel uitkijken ja.

De lasnaden zijn niet gebrand nee, ik vind het wel mooi zo.

<3 Thunderstone
      Check mijn perso!

hansieb
      Moderator

Nice javad, ben benieuwd naar het nieuwe inlaattrajectje :lol

Javad
        Topic starter

De eerste helft is al binnen, Dellorto 21mm PHBG AD:

Klopt allemaal helemaal, het is de echte,..:thumb
          Werd geleverd met een stijgbuis 262, hoofdsproeier 100, chokesproeier 66 en stationairspr.55 (in de 19mm zit een chokespr. 62 en stationairspr.50)

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

goedguus
          Bijdrager

Mooie carb! :thumb
            Heb je die van de dellorto site? wat heb je er in totaal voor betaalt?

Javad
            Topic starter

De Nederlandse importeur kon er niet aan komen vreemd genoeg (http://www.startrick.nl/)
              Maar Opvoeren.nl had hem gewoon liggen 🙂
              73 euro inclusief :thumb

Het spruitstukje heb ik hier besteld: http://www.motoriluppino.ch/shop/product_info.php?cPath=21_22_75&products_id=607&osCsid=icmssot011h2ruhii03qe6rlk7

Ze zijn wat traag in de communicatie, ik heb hem al betaald, zit te wachten tot hij aankomt.

Zoals je kunt zien, een plug and play setje zo samen dus.

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

Docs
              Donateur

Nice 🙂 Als ik ooit geld over heb moet ik ook maar zo’n carb 😛 Die stelschroeven aan de verkeerde kant is een beetje irritant…

Waarom?

Mooie aanwinsten Javad:thumb Grappig ook hoe je de Zeta flens hebt gefixt en ja waarom? ook niet:)

Kijk goed uit voor drempels etc want je rijd de cannon zo plat en kan je helaas melden dat je hier goed ziek van bent;)

VespaAvanti
                  Donateur

Zo dat is nog eens een mooi carbje!
                    En voor een nette prijs ook nog:thumb
                    Lijkt haast wel oude vooraad als je die oldskool verpakking zo ziet:D

speedbuxy
                    Bijdrager

VespaAvanti :
                      Lijkt haast wel oude vooraad als je die oldskool verpakking zo ziet:D

Ja zonde om hem daaruit te halen ik zou hem op plank leggen javad:D

Javad
                      Topic starter

Ja, het was ook even moeilijk om hem uit te pakken maar ik heb het met liefde gedaan.
                        Nu ligt het achteraf gewoon in de prullebak als verpakkingsmateriaal.

Eindelijk is mijn loctite aangekomen.
                        18 euro inc. Ebay uit Engeland.

Nu kan ik eindelijk het lager om mijn Pinasco krukas in de RV goed vastzetten.

<3 Thunderstone
                        Check mijn perso!

Martino
                        Moderator

Wanneer je de krukas eruit hebt, zou je eens naar de halve wang van de Pinasco willen kijken? Het viel mij laatst op dat deze danwel groter open staat, maar ook juist heel erg vroeg opent. Dus niet zoals de meeste racekrukasjes langer open staat.

Ook dacht ik dat je de Pinasco weer op je kick se i.c.m. Zeta wilde plaatsen?

Javad
                          Topic starter

Ik heb een foto gemaakt van de Pinakruk, ik kan het zo nergens mee vergelijken.

Eerst zet ik de Pina kruk weer in de RV, ik wil daar eerst goed mee gereden hebben.
                            Later maar eens testen met de std kickkruk.

<3 Thunderstone
                            Check mijn perso!

dennisje
                            Bijdrager

had dat eerder gezegd van die loctite heb nog zat fles liggen hierO:D

ArvidW
                              Donateur

Martino :
                                Wanneer je de krukas eruit hebt, zou je eens naar de halve wang van de Pinasco willen kijken? Het viel mij laatst op dat deze danwel groter open staat, maar ook juist heel erg vroeg opent.

Die staat inderdaad bizar vroeg open, hoe dat kan werken is voor mij tot nu toe een raadsel.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Javad
                                Topic starter

En dan helemaal in de Speedengine, dat werkt prima. Maar de SE heeft wel voorontsteking.

<3 Thunderstone
                                  Check mijn perso!
                                15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 874)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.