- Dit onderwerp bevat 873 reacties, 100 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door Javad.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 juli 2011 om 21:10 #488607
ja dat was bij mij wel DE oplossing. Gewoon het spruitstuk recht voor het membraam, bij mij was het zo’n verschil, in zowel optrekken als topsnelheid.
ben benieuwd naar je filmpje, gaat het nu al wel sneller?
20 juli 2011 om 21:20 #488608Ja, ik rijd nu 80 met een klein briesje mee. Maar dus nog steeds slecht optrekken, een bwoaap en beetje trage gasreactie, ook in het middengebied.
Maar ik merk dat ik alweer een deukje in mijn spiebaan krijg, dan moet hij even over een bepaald punt heen op 50 km pu.
Mijn std. variocardan trilt te erg voor woorden dus ik heb helemaal geen zin om daar mee te rijden.
Geen idee waar dat aan ligt, de lagertjes zijn nog okee.Ik denk dat als mijn blokje mooi afgesteld is, mijn spiebaan ook veel langer mee gaat omdat hij dan veel makkelijker over dat moeilijke punt heen komt. Dus ik ga het zeker zoveel mogelijk met de fox clutch proberen.
(even nieuw spiebaantje trekken)Zondag hebben we de uitlatentestdag en dan ga ik met poulie rijden, ben heel benieuwd hoe dat gaat.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!24 juli 2011 om 05:43 #488668Vervroegingsspie! Docter mhr schrijft hem voor als recept 😉
24 juli 2011 om 06:48 #488669Rij jij daar ook mee dan Hans?
<3 Thunderstone
Check mijn perso!24 juli 2011 om 08:35 #488673Hans rijd daar ook mee ja, en ik ook.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...26 juli 2011 om 18:06 #488735Mijn vliegwiel is gescheurd door die gaten die er in zaten, en het heeft de las en epaxy in de spoeler eruit getikt.

Ik ga het gelijk durafixen.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!26 juli 2011 om 18:10 #488736Het blijft je echt mooi meezitten Javad

Nog nooit iemand gezien die zo weinig pech heeft met sleutelen!…:conZonder gekheid, dikke pech weer man, maar met durafix moet het wel goedkomen, daar vertrouw ik wel op
26 juli 2011 om 18:18 #488738Ik had er natuurlijk al rekening mee gehouden omdat ik het blok zo gekocht heb.
Als het gedurafixd is, zal het wat steviger zijn.En ik heb nog een afgedraaid vliegwieltje wat er mooi op kan.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!26 juli 2011 om 18:25 #488739Ik had hier al wel rekening mee gehouden bij aankoop van dit blok, maar goed waar vind je anders een kick RV.
Het gat ziet er wel heel groot uit trouwens. De soort epoxy zal waarschijnlijk gewoon dus niet zo goed tegen de hitte hebben gekund. Maar wilde dit blokje dan nog wel lopen met dat hele gat er zo in. Wanneer is dit gebeurt?26 juli 2011 om 18:40 #488740Op weg van werk naar huis, gelukkig kwam er een gezin met een busje langs die mij mee wou nemen, dat scheelde me 4 km lopen.
Blokje hield er opeens mee op, maar ik hoorde geen gekraak of iets dergelijks, meer alsof de benzine op was, wat ik in eerste instantie dacht want er zat nog maar weinig in de tank.Maar de epoxy zou het nog wel even uitgehouden hebben denk ik, ware het niet dat mijn vliegwiel het er dus uit geramd heeft omdat die gebroken is.
Balen, mijn gasfles is leeg, dat wordt morgen durafixen.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!26 juli 2011 om 19:22 #488742he javad is dit gat niet een beetje te groot om te durafixen?
ik zou een soort van klein aluminium plaatje pas maken en deze er in proberen vast te solderen.Dikke pech heb je ook weer. jammer dit,maar misschien is het een optie om een nieuw carter (of 2e hands) te bestellen en dan het het kickstart carterdeel wel weer te gebruiken?
26 juli 2011 om 19:35 #488744Ja, een plaatje is een beter idee, het gat is wat te groot ja.
Ik heb al een stukje van een oud carter afgeslepen, dat past er mooi op.Als ik weer eens wat geld over heb ga ik wel achter een ander groot carter aan.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!26 juli 2011 om 19:44 #488745Oke, maar als je hem goed repareerd hoeft dat niet hoor.
Je hebt wel een flinke brander nodig wil je dat carter tot 400 gr warm kunnen stoken. Met een hobbybrander ga je het niet redden (even voor je info: Ik had zelf 2 hobby brandertjes nodig + een kwartier geduld om mijn cilinderkopje tot 400 graden te krijgen)Beter is een plaatje maken en dan tig te laten lassen.
26 juli 2011 om 19:49 #488746Ik heb al een aantal cartertjes gedurafixed met mijn brander, komt helemaal goed.
Plaatje op maat gevijld.
Ik hoop dat ik morgen kans zie om mijn gasflesje even bij te laten vullen.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!26 juli 2011 om 20:23 #488748Jammer dat het vliegwiel is doorgescheurd. En dan ook nog je carter.. Het mag ook niet even meezitten he.
Nu kun je het wel gelijk goed dichtmaken. Dat plaatje ziet er goed uit. Mooie V naad voor het solderen

Succes ermee en na mijn vakantie kom ik even langs!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.