:: How to: complete motor tunen voor 43DR evo
-
ik zie geen fotos das bale ze zijn verwijders zegt ie…
hansie is er mee bezig .. 😉
hansiebTopic starter
Alstublieft! fotos werken weer 😉 Onjuistheden graag melden :!
Als iemand het stuk van de krukas tunen wil verbeteren, be my guest. Ik heb er weinig tot geen kaas van gegeten hehe
barryDonateur
Super goede how-to.Enkel de foutjes eruitfilteren.Goed gewerkt!!!!!
sorry, that the pics were missing. I did delete my album because I had not enough store capacity left and did not realize that the pics will be gone.:cry
Thanks Hans again for the workload you had to fix it again.
beuzeBijdrager
ik heb polini 43 mm w poort
kan ik mijn krukas gewoon met hetzelfde aantal graden tunen voor de 43 mm polini w poort als voor de dr
en mijn carter kan ik die gewoon tunen op de poorten van de polini w poort en kan ik de contactpunten gewoon hetzelfde afstellen als voor de dr?
gr beuze
ik heb een dr 43 besteld die is onderweg, maar kan ik daar een polinikop ( 60cc ) op zetten? of moet ik een 65cc kop hebben?
gr mas-ri
Nee hoor kan prima
KdeHBijdrager
bedankt jongens! voor de foto’s
sowheej, er is iemand besig geweest 😀 erg mooi en zooo handig he 😉
ik wil ook een 65cc DR cilinderkit gaan kopen maar moet ik dit persee gaan doen ? want ik vind die spoelpoorten doortrekken een beetje erg eng 😛 .
hansiebTopic starter
Als je het niet doet mis je gewoon een hele hoop.
Monteer je een dr op een std engine zonder zaken aan te passen rijdt die gewoon suf en traag.
EdjuhBijdrager
st3ynBijdrager
Als je het niet aandurft zal je speed engine carters moeten aanschaffen..
ja dat is ook nog een idee maar zou ik eerst dan gewoon zonder uitveilen en spoelpoorten bewerken hem kunnen laten lopen met 65cc? en dan sparen voor een speedengine carter?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.