‘Hoe hard zou dit gaan?’ topic

Home Forums Techniek Afstellen ‘Hoe hard zou dit gaan?’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,831 tot 1,845 (van in totaal 4,591)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Met sito plus, poelie 80 en geveild carter+kruk moet je de 35 wel kunnen hale;)

olihaboy25
      Bijdrager

maar moet ik een 13/13 carb nemen want anders heeft de carter veilen toch geen zin dnk ik:?

VespaAvanti
        Donateur

Ligt er aan hoever je hem veilt;)

olihaboy25
          Bijdrager

oke badankt heb een snor en heb gewoon dat boutje eruit gehaald en heel klein beetje afgerond dus denk ik dat ik een 13/13 niet nodig moet hebben als ik het goed heb vaspa avanti:?

VespaAvanti
            Donateur

Hoe hard zal dit gaan?:?

Polini Evolution Engine met 19mm carburateur en TwinAir luchtfilter
              46,5mm Malossi Brevettato
              Polini SP

Dit alles op dit::lol

Met bromklok, Belgenkoppeling en 70mm poulie.
              Is 100 echte km/h haalbaar vanwege de lage luchtweerstand en geringe gewicht?:?
              Met welke uitlaat trekt hij het hardst?
              met welke uitlaat loopt hij het hardst?

markiej
              Bijdrager

70 dr op speedengine, std kruk met 13/13 80 poelie en sito plus

Bo3T
                Bijdrager

VespaAvanti :
                  Hoe hard zal dit gaan?:?

Polini Evolution Engine met 19mm carburateur en TwinAir luchtfilter
                  46,5mm Malossi Brevettato
                  Polini SP

Dit alles op dit::lol

Met bromklok, Belgenkoppeling en 70mm poulie.
                  Is 100 echte km/h haalbaar vanwege de lage luchtweerstand en geringe gewicht?:?
                  Met welke uitlaat trekt hij het hardst?
                  met welke uitlaat loopt hij het hardst?

denk niet de 100km/h door die kleine wielen van citta. denk wel de 90 (pff wel ziekelijk hard geK :P)

Anton
                  Bijdrager

Wat is het verschil met een normale koppeling en een ‘belgen’ koppeling? 😕

karshof
                    Bijdrager

Ik denk dat je 100 wel kan halen, maak zelf een poelie of laat er 1 maken (een heele kleine).
                      Ik heb 1 keer eerder gehoord dat een citta over de 100 ging, maar die had er tandwielen op gezet.
                      Vraag me niet hoe dat wel niet in mekaar heeft gezeten, maar ik heb het gehoord.
                      Poline hm lijkt me prima uitlaat voor top, maar moeilijk te krijgen.

AC RACING
                      Moderator

ga er maar niet vanuit dat dit 100 gaat, ik geef hem maximaal de 90( mits zeer goed afgesteld en wind mee),
                        het is meer te vergelijken met een citta die misschien een paar kilo lichter is geworden.. ook al zit er een belgenkoppeling op denk ik dat het alsnog lastig wordt.

@ anton een belgenkoppeling is een normale koppeling alleen heeft een iets grotere loopbaan waar de snaar over loopt, dit houd in; minder trekkracht, maar meer topsnelheid!!

@ karshof: ik denk dat dit een broodje-aap verhaal is of er zou een ander blok onder hebben moeten gezeten(puch bijv.)
                        maar bij tandwielen zou je toch ergens anders een koppeling moeten plaatsen , en die ruimte heb je niet op een vespa..

markiej
                        Bijdrager

markiej :
                          70 dr op speedengine, std kruk met 13/13 80 poelie en sito plus

omdat toch niemand de vorige pagina leest:lol hier nog een keer

VespaAvanti
                          Donateur

Bedankt voor de reactie’s:thumb
                            Toch ga ik de 100 op de TOMTOM halen:D
                            Desnoods zorg ik voor een wat sneller cilindertje;)

citta
                            Bijdrager

niet negatief bedoeld ofzo maar ik wil eerst wel eens zien of die boven de 80 gaat
                              met citta wielen ben wel erg benieuwt

Jelle
                              Moderator

ehhh vergeet niet dat hij een belgenkoppeling er op heeft, dit in combo met 50mm poelie zou het wellicht lukken de 100 te passeren.

@markiej… zonde van de sito uitlaat die remt wel een beetje af dus ik denk max. 60 km/u

markiej
                                Bijdrager

met de handmade zal die wel beter lopen ofniet:lol maar het gaat mij eig om de trekkracht

15 berichten aan het bekijken - 1,831 tot 1,845 (van in totaal 4,591)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.