Vespa-Ciao.NL
:: hoe ga ik harder?

Home Forums Techniek Opvoeren hoe ga ik harder?

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Bijdrager

bougie koffiebruin? En ff teovoeging aan ArvidW hoe is de compressie?(ook over zuigerveren) srry van die vraag over cp:con

WousH
      Bijdrager

slimst is gwn 13/13 carb en tog ff kijke of je zuigerveren in orde zijn je zou sowiso tegen de 60/65 moete lopen en wat arvid W/jacky zegge alles ff checke en schoonmaken;)

suc6:thumb

ArvidW
        Donateur

WousH :
          slimst is gwn 13/13 carb en tog ff kijke of je zuigerveren in orde zijn je zou sowiso tegen de 60/65 moete lopen en wat arvid W/jacky zegge alles ff checke en schoonmaken;)

suc6:thumb

60-65 is wel heel optimischisch hoor ! Maby op zo’n analoge vespa teller, maar zonder cilindertuning ga je echt niet zomaar 65 hoor

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

joey636
          Bijdrager

nee idd het zal denk ik bij een 50/55 tog echt al ophouden.
            of je hebt geluk dan zou je mischien net maar dan ook maar net de 60 halen

ArvidW
            Donateur

En hij rijdt met cittypower, met mijn DR70evo+ 80 pully haal ik daar zelfs maar 61km uur uit. Cittypower wil gewoonweg niet veel harder.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

bobbie88
              Bijdrager

G-no :

bobbie88 :
                13/13 zal misschien iets helpen, alhoewel niet veel denk ik. Ik denk dat het maximum wat uit een standaart cilindertje te persen is ongeveer 50km/h is, bij de één iets meer, bij de ander iets minder. Dus wil je écht duidelijk harder gaan zal je toch moeten bewerken of een andere (grotere) cilinder erop zetten!

50 is wel erg weinig vind je niet….

met een standaartcilinder, bewerkt carter, 13/13, poulie 80 en een leuk uitlaatje is toch zeker wel de 60 te halen…

Ja hier, dat bedoel ik. Jij hebt toch je carters bewerkt! :pest Zonder je carters te bewerken is Ongeveer 50 km/h de max. Als je je inlaat gaat bewerken dan is er veel meer uit te halen!

PoliniCiao
                Bijdrager

joey636 :
                  nee idd het zal denk ik bij een 50/55 tog echt al ophouden.
                  of je hebt geluk dan zou je mischien net maar dan ook maar net de 60 halen

Joey, mn mix en rico zijne gingen toch ook al tegen de 60!
                  Maar met nieuwere blokjes en elektrische carters, 12/12 etc.
                  Maar mn mix die ging eerst ook maar 45 en alleen de krul eronder en 52 sproeier en hij ging 55 op t tellertje. Met Simonini proline en 80 poulie ging k 60 op zn tellertje!

joey636
                  Bijdrager

ja maar dan nog kijk naar lekkere bekker ik zou een andere uitlaat pakken en je inlaat lichtelijk bewerken.
                    ik zou een proma cc pakken goedkoop maar wel een goede uitlaat.
                    dan haal je de 60 wel denk ik mischien zels nog meer

Jacky
                    Bijdrager

ArvidW :
                      En hij rijdt met cittypower, met mijn DR70evo+ 80 pully haal ik daar zelfs maar 61km uur uit. Cittypower wil gewoonweg niet veel harder.

Leo krul staat er bij hoor:S

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.