Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Oplichters” topic
- Dit onderwerp bevat 365 reacties, 130 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 9 maanden geleden door bram0vitz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 november 2012 om 17:46 #29277
Serieus?! Ik ben het zat met dit overhaaste gedoe. Flippo ik heb speciaal voor jou een malossi filter geregeld, dus jij kan kiezen wat je wilt de filter of de 6 euro. Ik heb dan ook respect voor flippo dat hij me niet meteen een oplichter noemt maar gewoon bereid is samen tot een oplossing te komen.
Maar dit in tegenstelling tot Malossi ciao, jij wacht mijn antwoord niet eens af en ik stoor me hier dan ook mateloos aan. Daarbij was jou cilinder ook niet gloednieuw. Olie erin, 100% zeker gemonteerd geweest. Mijn cilinder is enkel ingereden en is echt amper van nieuw te onderscheiden! Misschien 50km gelopen. maargoed ik ga inhoudelijk niet op deze zaak in en als je een oplossing wilt regelen doen we dat gewoon netjes via de pm. Ook al heb ik er op deze manier helemaal geen zin in.
Beetje irritant dat iedereen, sinds dit topic naar boven is gekomen, begint te reageren bij het minste of geringste. Gelieve pas in dit topic te reageren als je de definitie van oplichter weet of nadat je deze hebt opgezocht. Martino zegt dit in feite ook al via zijn edit.
P.s. Ik handel dit verder met malossi-ciao af en er hoeft niet gereageerd te worden op dit bericht. In een discussie heb ik namelijk geen zin, heb wel betere dingen te doen.
Groetjes,
Ciaofan
15 november 2012 om 18:50 #29794Mijn cilinder was gloednieuw, de olie is voor bescherm laag van de cilinder wand zodat hij niet gaat roesten,
[thumb=datas/thumbs/7302-imag0002.jpg]7302-imag0002.jpg[/thumb]
Splinternieuw daar kun jij niks over zeggen.:no
50 km is teveel voor een nieuwe cilinder dan is hij niet meer nieuw en is er mee gereden en dan onderscheid je nieuw en gebruikt, als je gewoon had gemeld dat hij gebruikt was en 50km oud was dan had je mij niet voort gelogen….
15 november 2012 om 18:58 #28458Maar even een slotje erop tot….
Ik vind niet dat dit een algemeen “wat is er met mijn koop niet goed” topic moet worden. Daarvoor hebben we een whitelist op VC.
Topic is weer open voor het melden van oplichters.26 november 2012 om 22:31 #32455Even sirieus nu. Wacht al dit een maand op me Vario set van ‘ spulleke ‘.
Heeft iemand ze gegevens die mijn kan sturen. Of wie woont in de de buurt van hem?
Krijg nu ook pm’s van forum leden die ook zijn opgelicht door hem!Alvast bedankt
26 november 2012 om 23:24 #32454
Spulleke!zoals, ik je in een eerdere pm, verstuurd heb.
die jij dus klaarblijkelijk niet gekregen heb, staat dat die al een tijdje geleden verstuurd is en dat mijn pa een foto zou maken van de track en trace, en dan wil ik wel eens weten wie die andere forum leden zijn.En ik vind het ook een beetje belachelijk, dat terwijl ik in een eerdere pm gedeeltelijk uitgelegd heb waardoor het komt van die vertraging, is niet alleen omdat ik er zelf weinig tijd voor heb.
Maar omdat er in de afgelopen tijd hier, in het huishouden drastische veranderingen geweest zijn. en we hier bij mij thuis allemaal daar op onze eigen manier op aanpassen/acclimatiseren. het niet allemaal even snel kan als dat het normaal bedoelt zou zijn ben je meteen een oplichter, en ik heb ook nog in de pm gezet, dat die als een excuse zelf nog extra onderdelen erbij krijgt, waar hij in nog naar gevraagd heeft of ik die eventueel ook nog te koop had.27 november 2012 om 15:01 #32452Spulleke, ik ben nog steeds wel benieuwd waarom je met mij nooit je afspraak nagekomen bent.
Is het niet een idee voor jou om (tijdelijk) te stoppen met de verkoop/koop van spullen? Als je je afspraken niet na kan komen, zal je dat niet in dank afgenomen worden. Ook al heb je persoonlijke problemen of “drastische veranderingen in het huisouden”, daar hoeft een ander geen slachtoffer van te worden.Spulleke stopt tijdelijk ook even met de verkoop totdat alles thuis weer wat op rolletjes loopt.
27 november 2012 om 15:06 #32453Jongens, zijn de opmerkingen hierboven niet duidelijk?
Ik vind niet dat dit een algemeen “wat is er met mijn koop niet goed” topic moet worden. Daarvoor hebben we een whitelist op VC.
27 november 2012 om 18:07 #31230@ martino. We hebben helemaal niks binnen dus kan het nooit zijn dat we er niet te vrede zijn met onze spullen! Ze worden gwn niet geleverd! Dn is er spraken van oplichterij
Een oplichter reageert niet meer of levert dikke rommel, in beide gevallen is hier geen sprake van.
De ongenoegen dat het veel te lang duurt kan je kwijt in de whitelist.6 mei 2013 om 05:05 #26380Ik wil hier mijn ei even kwijt over de zaken die ik met LJJ Borgh uit Maasbracht heb gedaan deze week (loekovespa op dit forum). Ik had een oproep gedaan op dit forum waarin ik vroeg naar een grijze tankdop en een kilometertelleraandrijving en hij reageerde hierop. Toen ik zaterdag het pakket kreeg, bleek dat ik een zwarte tankdop had gekregen en een kapotte telleraandrijving. Nou die had ik zelf ook, maar deze was er nog erger aan toe. En op mailtjes wordt niet gereageerd. Gelukkig ging het niet om een heel groot bedrag, maar ik hoef geen rotzooi. Weest gewaarschuwd voor deze man!
6 mei 2013 om 05:25 #26333bbs :
Ik wil hier mijn ei even kwijt over de zaken die ik met LJJ Borgh uit Maasbracht heb gedaan deze week (loekovespa op dit forum). Ik had een oproep gedaan op dit forum waarin ik vroeg naar een grijze tankdop en een kilometertelleraandrijving en hij reageerde hierop. Toen ik zaterdag het pakket kreeg, bleek dat ik een zwarte tankdop had gekregen en een kapotte telleraandrijving. Nou die had ik zelf ook, maar deze was er nog erger aan toe. En op mailtjes wordt niet gereageerd. Gelukkig ging het niet om een heel groot bedrag, maar ik hoef geen rotzooi. Weest gewaarschuwd voor deze man!BBS
bedankt voor het aankaarten van het nieuwe account van de tievus stakker Leon borgh de troep verkoper.
Dit schorum loopt al langer bende te verkopen waar eerst onder de naam Leon-ciao hij heeft geen enkel besef van wat hij verkoopt en is nog te dom om te reageren.Gelukkig ging het je niet wat kosten zoals bij andere dat is iig verzachtend het account zal worden verbannen zoals reeds gedaan is met zijn andere pseudo accounts.
Hoop dat er van het forum niemand meer is die iets bij die mongool vandaan haalt of de oorsprong van de onderdelen bekijkt zodat het niet van hem blijkt geweest te zijn.
6 mei 2013 om 08:38 #26136Ik volgde de user Loekovespa (LeonCiao) al een tijdje. Gezien hij alleen via proxy’s in bleef loggen. Na nadrukkelijk gemeld te hebben dat dit niet de bedoeling is en nu dit is zijn account gebanned. Meneer had idd niet eens de moeite genomen om terug te schrijven waarom hij via proxy in logt. Feit is wel dat hij dit nu ook voor elk ander heeft verpest en het vanaf nu niet meer mogelijk is om via een proxy op het forum te komen.
Daarbij wil ik ook nog even kwijt dat handel via pm met argusogen moet worden bekeken. Ga hier bijv. alleen op in wanneer de user een goede en lange whitelist heeft. En helemaal opletten of een user niet of nauwelijks andere posts heeft op het forum behalve verkooptopics.
6 mei 2013 om 14:10 #26330Wel vervelend dat je niet meer via proxys kan inloggen. Aangezien ik dan niet meer op school kan inloggen. (wij werken daar via proxy) Zo zie je maar weer, een verpest het voor iedereen
6 mei 2013 om 14:34 #27300Heb eerlijk gezegd niet op de whitelist gekeken, maar baal er ontzettend van dat er misbruik wordt gemaakt van serieuze hobbyisten. Nu ging het om 15 euro, maar ik had gehoopt dat ik mijn Vespa Ciao (staat op de foto bij het oldtimertopic) compleet kon maken en nu heb ik nog niks. Inmiddels heb ik een telleraandrijving,doordat ik een Vespa Si kon kopen, welke weer verkocht wordt, maar zonder teller plus aandrijving. Nu nog een originele tankdop plus gereedschapsbakje.
3 juni 2013 om 05:19 #32622Beste mensen ik ben opgelicht
Ik heb van spulleke hier op het forum een blok met zij inlaat gekocht.
Maar het was met alles er op en er aan .
Maar buiten blijkt er geen cilinder bij te zitten .
Voor 285 euro zou ik toch wel graag hebben dat het inorde is.
Wie kan me helpen?
Mvg brent3 juni 2013 om 06:48 #32621Heb je ook een foto gezien van de het blok voor dat je hem van Spulleke heb gekocht?
Want met alles er op en eraan wil niet meteen zeggen incl. cilinder…. (al is €285,- wel een prijs dat je dit op zijn minst mag verwachten) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.