Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Oplichters” topic
- Dit onderwerp bevat 365 reacties, 130 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 9 maanden geleden door bram0vitz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 november 2012 om 21:12 #32390
Nou dit is nu toch wel een oplichter hoor! Kijk hoeveel mensen hij al genaai* heeft! Vind egt niet normaal wat hij bij mensen flikt
13 november 2012 om 09:28 #32374@023cita laatste contact was 28 juni, neem aan dat ik lang genoeg geduld heb gehad.
Mijn conclusie is dat hij niet betrouwbaar is.13 november 2012 om 09:33 #32375Ik wil de jongen geen oplichter noemen maar heb in het verleden ook wel wat mindere ervaringen met hem gehad.
Maar nog steeds geen reden om hem een oplichter te noemen, alles is wel netjes opgelost.
Dus voor degene die wachten, heb even geduld het komt wel goed.
13 november 2012 om 12:22 #32381
Spulleke!Hey, Thierry93 bedankt dat jij uberhaupt de andere kant van het verhaal kent en dan mij gaat uitmaken voor “oplichter”.
ik heb je pas nog gestuurd of je het al binnen hebt.
En ik heb nooit geen track en trace code, want mijn vader neemt het altijd mee, en daardoor heb ik geen track en trace.
En hij neemt het altijd mee omdat ik zelf bijna nooit geen tijd heb, en ik moet net als jullie daar wel gewoon voor betalen.
Maar het probleem is mijn pa, die had het in de bak voor buitenlandse post gedaan, zodoende is er een fout ontstaan en als het goed is doet die hem vandaag goed verzenden.
Maar bedankt voor het vetrouwen;)…:con13 november 2012 om 12:33 #31985@spulleke
niet om je te bekritiseren maar kan je niet bijvoorbeeld aan je vader vragen of hij dan de tracking niet kan smsen o.d?
Wellicht dat je hiermee problemen in de toekomst kan voorkomen. Aangezien je er wel gewoon voor betaald kan je eventueel ook met de koper afspreken dat je het een dag of 2 dagen later verstuurd maar dan wel met tracking. Hiermee zal je al een stuk extra vertrouwen en rust krijgen in je handelswijze.13 november 2012 om 13:18 #31986
Spulleke!Nee, dat is niet mogelijk omdat hij simpelweg geen track en trace code daarbij heeft.
En zoals ik al zei, ik heb zelf bijna geen tijd dat is de rede dat hij het verzend voor mij.13 november 2012 om 18:24 #30410
paulhermensIk heb zelf geen ervaringen met spulleke, maar als ik dit hierboven zo doorlees kun je er best wat van vinden,
niet de snelste of misschien dat iets niet helemaal naar verwachting is, ja zou kunnen, maar de naam oplichter
vind ik hier niet echt gepast.Een oplichter is iemand die moetwillig iemand geld afhandig maakt en afspraken niet naakomt, voor de hierboven genoemde dingen hebben wij hier een white list, 😕
13 november 2012 om 19:06 #29280zal allemaal wel.
maar hoe je t wend of keert… als jij geld overmaakt moet t niet meer als 5 werkdagen duren dat iemand t opstuurt!
anders irriteer je je daar mateloos aan.Mike13 november 2012 om 19:14 #30398Dat is idd irritant maar het ia geen oplichter. Hij had gwn moeten reageren. Als je iemand belooft het vandaag nog op te sturen bijv. Maarja het is goedgekomen! We beginnen weer met een schone lijn hè spulleke. Gewoon reageren dan krijg je ook geen gezeik:p
14 november 2012 om 16:20 #31000dat over die tracktrace code vindt ik een beetje merkwaardig, helemaal omdat je via TNT altijd een bonnetje met die code mee krijgt van de postkantoor en zoiets kan scannen en mailen.
sterker nog als zo een code wordt meegenomen door de vader, dat is het op zijn minst wel verstandig om er bij te vermelden dat het nummer iedergeval ge smst of gemailt wordt, scheelt dit soort discussies, ongeduldigheid en irritaties. naar mijn weten een kleine moeite.15 november 2012 om 00:00 #29337Graag weer ontopic aub over het onderwerp “oplichters” :!
15 november 2012 om 15:43 #29330Ik heb een mijn nieuwe malossi cilinderset 46.5mm geruild met ciaofan tegen een zoals hij zei nieuwe Dr43mm evo cilinder met malossi kop en daarbij heb ik een carterset gekocht ik vroeg om een nette ongetunde carterset , ik tref een carterset aan waarvan de inlaat is opgevijld en een van de bevesteging punten voor de koelkap bijna er af is gescheurd, de cilinder zat een schaafplek in en op de zuiger ook dus dat betekent dat de cilinder niet meer nieuw is en gebruikt is, ik vertrouwde op zijn woorden maar de onderdelen die ik binnen heb gekregen ben ik niet tevreden over, vooral de carterset niet
15 november 2012 om 15:54 #29282@ Malossi-ciao; je bent niet de eerste, maar om hem meteen in het oplichters topic te zetten vind ik overdreven. ik heb zelf ook een probleempje met ciaofan gehad, ben het nog steeds proberen op te lossen! Dus probeer het eerst zelf even met hem op te lossen via pm ofzo voordat je hem als oplichter bestempeld! 😉
15 november 2012 om 15:58 #29320Flippo :
@ Malossi-ciao; je bent niet de eerste, maar om hem meteen in het oplichters topic te zetten vind ik overdreven. ik heb zelf ook een probleempje met ciaofan gehad, ben het nog steeds proberen op te lossen! Dus probeer het eerst zelf even met hem op te lossen via pm ofzo voordat je hem als oplichter bestempeld! 😉Ben ik het niet mee eens! Ciaofan heeft moedwillig Malossi-Ciao genaaid.
Als je zegt een NIEUWE 43mm DR aan te bieden en er zit vervolgens een warmloopspoor in ben je gewoon een naaier.
Om nog maar te zwijgen over een origineel cartersetje wat half verrot is.Dan licht je iemand gewoon op.
15 november 2012 om 15:58 #29321Ja ik probeer het ook eerst op te lossen maar ik vind het wel belangerijk dat andere mensen het ook weten, zodat die ook niet met het zelfde probleem komen te zitten, ik maak hem niet meteen uit voor oplichter,
bedankt voor je reactie
Daarom een reactie plaatsen in de whitelist! Als je die alvorens zaken doen even leest, weet je waar je aan begint.
De whitelist is ten alle tijden beschikbaar en dit topic zal van tijd tot tijd toch niet veel gelezen worden. Wil je mensen waarschuwen doe dit dus in iemand whitelist. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.