Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

15 berichten aan het bekijken - 2,491 tot 2,505 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tnerual
    Bijdrager

Ovdw050 :
      hij werkt bij moparts en heeft die citta zelf gebouwd voor jmpb. jmpb is nl versie van moparts, ik heb mail contact gehad met Fred. hij heeft erg mooie projecten, als je op moparts kijkt zie je een oranje sprocatti citta en 3 carb. ciao. die zijn allemaal van hem. hij heeft ook diverse prijzen gewonnen. misschien iemand voor dit forum die Fred haha.

die sprocatti is het ex-blok van Barry

btw; de lay-out van de site is dezelfde, maar op moparts waren(zijn?) ietwat zeldzamere dingen te koop zoas pinasco zijinlaat,teknoetre,malossi rollenset voor originele voorvario enz enz.. 😉

Ovdw050
      Bijdrager

tnerual :

Ovdw050 :
        hij werkt bij moparts en heeft die citta zelf gebouwd voor jmpb. jmpb is nl versie van moparts, ik heb mail contact gehad met Fred. hij heeft erg mooie projecten, als je op moparts kijkt zie je een oranje sprocatti citta en 3 carb. ciao. die zijn allemaal van hem. hij heeft ook diverse prijzen gewonnen. misschien iemand voor dit forum die Fred haha.

btw; de lay-out van de site is dezelfde, maar op moparts waren(zijn?) ietwat zeldzamere dingen te koop zoas pinasco zijinlaat,teknoetre,malossi rollenset voor originele voorvario enz enz.. 😉

ooh oke wat een huge fail dan ja. heb andere dingen te horen gekregen namelijk. best wel lame, die projecten zijn dus niet door heb gemaakt. en zijn dus ook niet van hem. zegt voor mij alleen maar meer over dit forum, alles wat supervet gebouwd is komt gewoon hier vandaan

jammer dat moparts niet naar nederland verstuurd, had wel wat special parts willen bestellen als ik daar geld voor had .

vespa-ciao ftw.

pepko
        Donateur

hij zegt in z’n mo-parts perso wel netjes dat hij de triple ciao heeft overgenomen van “an old friend”

Ovdw050
          Bijdrager

overkopen vind ik geen kunst, je bent toch pas echt trots als je het zelf maakt. vind ik althans 😉

Gr.

Tonni
            Moderator

@ Ovdw050:

Fred IS Moparts, dat is zijn webshopje. Dat hij niet NAAR NL zou sturen kan ik me niet voorstellen, hij woont notabene bij jou in de stad!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Lastpak
              Bijdrager

tnerual :

waar zie jij een pinasco zij-inlaat in zijn webshop?

Ovdw050
                Bijdrager

Tonni :
                  @ Ovdw050:

Fred IS Moparts, dat is zijn webshopje. Dat hij niet NAAR NL zou sturen kan ik me niet voorstellen, hij woont notabene bij jou in de stad!

dat wist ik niet 😛 voor zover ik had begrepen uit ons mail contact werkte hij voor de webshop.

edit: net pm van martino ontvangen over Fredzzz, ik had geen idee dat je dingen kon kopen op zijn webshop aangezien ik niet door de payment kwam op de webshop, ik kon niet verder omdat er niet naar nederland verstuurd werd. vandaar wat verwarring.

Lastpak
                  Bijdrager

beunhaaz
                    Bijdrager

haha 😛 enuh speedbuxy , alweer tekoop gezet?:P

Martino
                      Moderator

Leuke Polini uitlaat

Zo kan ik het ook, maar toch vind ik het erniet eens slecht uit zien. Maak van 2, 1. 😉

Docs
                        Donateur

Inderdaad creatief. Hoe noem je zoiets dan? 😛 De Polini Top SP? 😛

Ik dacht meer aan de Polini StoP one :haha
                          Wel erg mooie creatie. :thumb

beunhaaz
                          Bijdrager

zou het iets zijn kwa prestaties?:P

Lastpak
                            Bijdrager

ik denk het wel:)
                              de korte bocht en expansie laten het een beetje doen lijken op een proma gun of fabrizi.
                              dit is zeker leuk bedacht:).

speedbuxy
                              Bijdrager

Dat idd wel een grappige creatie:thumb

Robertez
                                Bijdrager

Ciao met gele plaat 65 euro

http://link.marktplaats.nl/468841344

Berini kenetic snor met kenteken

http://link.marktplaats.nl/467595961

15 berichten aan het bekijken - 2,491 tot 2,505 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.