Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

15 berichten aan het bekijken - 2,476 tot 2,490 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

miniciao1968
    Donateur

2 nette identieke moderne standaard snor CLIO’s 😀
      edjuh, ga kijken je naamgenoot verkoopt in Amsterdam:
      twins !!

beunhaaz
      Bijdrager

Jelle
        Topic starter

@beunhaaz: Dat is gewoon een voorwiel van een Vespino

tjek:

speedbuxy
          Bijdrager

Iemand nog een pack look a like:D
            KLIK

Of anders deze:D
            KLIK

Jelle
            Topic starter

cool dingetje… jammer dat het geen italjetje is

tnerual
              Bijdrager

mikerosauer :
                http://link.marktplaats.nl/466753518

hier zou ik de mijne zo voor inruilen 🙂

Kijk eens naar adverteerder, Fred.. Freddzzzz?
                Die Moparts webshop is dus toch van hem 😉

Ovdw050
                Bijdrager

hij werkt bij moparts en heeft die citta zelf gebouwd voor jmpb. jmpb is nl versie van moparts, ik heb mail contact gehad met Fred. hij heeft erg mooie projecten, als je op moparts kijkt zie je een oranje sprocatti citta en 3 carb. ciao. die zijn allemaal van hem. hij heeft ook diverse prijzen gewonnen. misschien iemand voor dit forum die Fred haha.

pepko
                  Donateur

die triple ciao isgemaakt door heuvel85. Fredzzz was hier een forum lid(of mod?) maar is gebanned. Waarom weet ik niet.

Ovdw050
                    Bijdrager

ooh dat wist ik niet, hij vertelde dat dat zijn creaties waren. wel een mooie citta maar ik had andere kleuren genomen 😛

Leovince
                      Bijdrager

Die Fred kreeg last van egoïsme en zag dit forum als een beunhazenforum waar hij veel hoger in de rang voor stond. Dat liep hij ook leuk te zeggen hier op het forum en wilde ook dat zn perso’s werden verwijderd omdat anders mensen hem aanzagen als beunhaas..

Nou dan heeft hij z’n ban goed verdiend, hij wilde toch niet meer op dit ”beunhazenforum” komen.. In mijn ogen gewoon een forum waar iedereen elkaar helpt en zijn projecten of dagelijks vespa vervoer toont, niks met beunhazen te maken!

Daarbij heeft Fred wel leuke creaties, alleen dat hij dat opeens niet meer wil tonen op dit forum en nog wel op het CCC.it forum vind ik maar raar..

Lastpak
                        Bijdrager

Leovince :
                          Daarbij heeft Fred wel leuke creaties, alleen dat hij dat opeens niet meer wil tonen op dit forum en nog wel op het CCC.it forum vind ik maar raar..

op het ccc.it forum zit hij ook alleen maar problemen te maken.
                          die gasten daar konden hem niet uitstaan, bovendien zou hij iedereen er uit racen.

Tom ciao

Wat maakt het nou uit of hij iedereen er uit zou racen?
                            Moeten wij Sil dan ook maar niet uitstaan? Want hij rijd er hier ook iedereen uit..

Lastpak
                            Bijdrager

nee dat bedoel ik niet.
                              hij beweert de snelste setup te hebben, maar dat was volgens mij niet zo.
                              dus nou is erop dat forum de hele tijd een meningsverschil tussen 2 gasten, hij en een italiaan.
                              en volgens mij vindt heel dat forum behoorlijk irritant.

edit:
                              zullen we maar weer ontopic gaan?

Ovdw050
                              Bijdrager

oke dat wist ik allemaal niet, dat is dan best wel een beunhaas… een forum als dit heb je toch respect voor in de zin van hulp bieden en hulp krijgen. ik krijg hier 7/10 keer goed antwoord op mijn vraag en dat maakt mij juist vet actief op dit forum.

Gr.

Lastpak
                                Bijdrager
                                15 berichten aan het bekijken - 2,476 tot 2,490 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.