Vespa-Ciao.NL
:: Het grote coating topic

Home Forums Techniek Framedelen Het grote coating topic

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Citta Twinner
    Bijdrager

heb hier in amersfoort bij “Van Ommen” Gedaan, gestraald en gecoat voor 40 euro, voor 2 velgen zien er netjes uit.
      rall 2001 volgens mij ik weet het alleen niet meer zeker.

ze zijn daar alleen beetje vies.

500
      Donateur

Ik ga morgen met de si van asprientje en mijn eigen velgen + poten naar de coater (novatech). Maar nu moet ik natuurlijk ook dingen afplakken zoals framenummers en dergelijken. Een tapje over een framenummer lijkt me niet zo moeilijk maar wat zijn handige manieren op de voorvorkpoten en rempotten/velgen af te dichten?

Steven
        Donateur

volgens mij kan je bij het inleveren van je onderdelen bij novatec ze instructies geven over welke delen beslist niet gecoat moeten worden.
          als je dat met ze bespreekt zorgen ze geloof ik wel voor maatregelen. plus dat wanneer je het besproken hebt het onder de garantie valt als ze iets verkeerd hebben gedaan.

green_white
          Bijdrager

alle respect voor die gasten daar, maar ik zou toch echt zo veel mogelijk zelf afplakken, zoals schroefdraad, framenummer enzo!

dihagie
            Bijdrager

@ larsm, ik ben ook van plan om mijn citta daar heen te brengen? weet jij toevallig al hoeveel het gaat kosten?

Steven
              Donateur

190,- per brommer. eventuele inlichten kan je krijgen via telefoonnummer 0594-283700 . novatec.nl

hansieb
                Moderator

Prijzen zijn wel erg gestegen, 4 jaar geleden bij novatec volgens mij 120/140 euro voor een complete CIAO.

Martino
                  Moderator

Ja bij Novatec is het zelfs vanaf 190,- nu geworden per brommer. Ze tapen wel alles goed voor je af behalve het framenummer. Dat zou ik er expleciet wel even bij melden of zelf een tapeje over heen doen. Dan plakken zij wel weer geschikte tape op deze plek.

n3ophytenl
                    Bijdrager

Weet iemand nog een goed coatingbedrijf in de buurt van Alkmaar, Langedijk of Heerhugowaard?

Javad
                      Donateur

Bij Novatec heb ik gezegd dat ze het framenummer en het schroefdraad moesten afplakken, dat hebben ze ook gedaan.
                        Voor de voorvorkpoten hebben ze speciale dopjes.
                        Ook heb ik ze nog duidelijk gezegd dat ik geen straalzand in de tank wou want daar had Eidos ook last van toen hij zijn Citta liet coaten maar dat hebben ze niet zo nauw genomen want dat zat er wel in.
                        Dat heb ik met een tuinslang aan de stofzuiger er grotendeels wel weer uit weten te halen en verder geen last van gehad.

Dit is een jaar geleden ofzo, toen was het 150 euro voor alles.

<3 Thunderstone
                        Check mijn perso!

Ben Citta
                        Donateur

novatec leek ik had voor me citta 2 kleuren 200,00 euro en voor me ciao 190 euro frame nummers worden netjes afgeplakt en alle gaatje worden gevuld en alles word mooi afgeleverd in plastic en doosje:thumb

yttrium
                          Bijdrager

Ik heb mijn wielen laten coaten bij een kerel via marktplaats. In helmond. Ik was 50 euro kwijt voor stralen en coaten en het was de volgende dag al klaar.

DaanCiao
                            Donateur

Weet iemand rond alkmaar miscchien nog een leuk adresje?

ERIKJAN1984
                              Donateur

ik weet poedercoating heerhugowaard,

heb er alleen geen ervaring mee

Mike
                                Bijdrager

die doen niets voor particulieren.

Pm Adriaan ( Aapie90 ) eens. Die heeft wel iemand in Schoorl die zijn witte ciao gedaan heeft.

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.