Vespa-Ciao.NL
:: Go Fast,,,Citta

Home Forums Perso’s Projecten Go Fast,,,Citta

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 386)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjbtje
    Topic starter

nee niet geurts ik ga niet meer naar die lodo!:@
      wat een oplichter zeg eers een boegie 3 euro nu 5,50:S hij kan me mooi in de strond zakken…

nee ik ben naar vd visch in barneveld geweest!
      opzich best een goede en ook genoeg informatie,,,

ik heb mij krukas lagers ook nog maar een half jaar geledenk ongeveer vervangen is het dan beter om ze weer te vervangen of maakt dit niet uit??

n!ck*s

je hoeft ze niet perse te vervangen, maar is wel de beste optie denk ikk.

BMW
        Bijdrager

sjbtje :
          nee niet geurts ik ga niet meer naar die lodo!:@
          wat een oplichter zeg eers een boegie 3 euro nu 5,50:S hij kan me mooi in de strond zakken…

nee ik ben naar vd visch in barneveld geweest!
          opzich best een goede en ook genoeg informatie,,,

ik heb mij krukas lagers ook nog maar een half jaar geledenk ongeveer vervangen is het dan beter om ze weer te vervangen of maakt dit niet uit??

whaha idd! ik kom er eigenlijk alleen als ik écht dringend een onderdeeltje nodig heb, maar zoveel hebben ze daar toch niet op voorraad en de levertijd is iets van 3 weken ofzo:kots

verder zit er trouwens in nijkerkerveen ook wel een goede: bloemendaal

sjbtje
          Topic starter

oke heb je mischien een site ofzo van die brommer boer?? en heeft ie veel op vooraad??
            bij vd visch in barneveld word je ook altijd goed geholpen hoor altijd vriendelijk advies,,,

ik heb mijn speed engine nagekeken en alles leek in orde:D:D
            alles opgemeten en alles leek hetzelfde …
            nu heb ik alleen nog een vraag..
            die draad eindes die uit je carter komen (kan even niet op de naam komen) hoe krijg ik die erin??

BMW
            Bijdrager

zijn tapeindes

die kun je er gewoon indraaien, daarna doe ik meestal een doek eromheen en dan met een tang verder erin draaien. (niet op het schroefdraad natuurlijk)

sjbtje
              Topic starter

oke tanks nu hb ik nog een vraagje:$
                net alsof ik nerens vanaf weet maar ik wil gewoon niet mijn krukas en speed engine verpesten:$
                als ik nieuwe lagers op mij krukas doe hoe kan ik dat het beste doen???
                vorige keer had ik mij krukas in de vriezer gelegd in een zakje maar kan ik ze der ook op krijgen zonder dat ie in de vriezer lag??

si-owner
                Bijdrager

tapeindes erin draaien moet je doen, door 2 moeren strak tegen elkaar te draaien op het stuk dat uitsteekt, dan kun je het tapeind erin draaien als een bout door de bovenste moer te draaien, voor losdraaien draai je alleen de onderste moer.

nieuwe lagers, het beste zachtjes met een hamer op de binnenste ring tikken, als het lager er al een stukje omheen ligt en goed recht ligt.

Ja, kan wel, moet je wel even je lagers ( in de verpakking) in kokend water leggen.

sjbtje
                  Topic starter

update:(

ik heb me blokje weer in elkaar gezet:D:D
                    kan je heel blij mee zijn want hij loopt weer,,,
                    je voelt het al er komt een maar:S

hij komt heel laat pas op toeren:S
                    en als ik weg rijd grijpen lijkt wel mijn koppeling segmenten heel laat aan:S voorheen had ik een uitgefijlde inlaat voor 70 cc dr en een 13/13 met malossie en nu een polini speed engine met de verdere setup.
                    ik kreeg als voetpakking 1 mee voor de 70 cc van malossie kan het daarom zijn dat ie niet lekker loopt??
                    dat ik er een 80 cc polini voetpakking op moet doen??
                    als ik rijd dan kom ik lang niet op de toeren en lang niet op de top die ik eerst had wat kan dit zijn????

ik weet het niet meer,,,

sjbtje
                    Topic starter

edit…

ik ben weer bezig geweest met mijn si!
                      heb ontsteking afgesteld en hij loopt alweer wat beter..

morgen nog even verder en blok naar achter me v snaar voor poeli 80 staat nu zo strak dat ik mijn brommer nie eens meer kan aanlopen:s
                      dus dat eerst maar veranderen en eben mijn sproeier veranderen…
                      dus ik kan weer lekker knutselen en sleutelen:P

ik heb ook nieuwe aanwinst..
                      kom ik thuis staat er ene bokje waar ik em si op kan zette is egt makkelijk:D

foto’s komen nog…

sjbtje
                      Topic starter

heb al een tijdje niks van me laten horen,
                        ben erg druk op me werk en hb nog geen tijd gehad om fotos te maken.

maar hb iets vreemds als ik nu op me top rijd lijkt t wel alsof ik geratel hoor lijkt erop of het uit mijn blok komt.

iemand enig idee?

sjbtje
                        Topic starter

en dan nu eindelijk weer eens een paar foto’s:D

ik weet het t heeft even geduurt maja druk op me werk:P

picas:

heb weer een nieuw kenteken de vorige was er compleet afgescheurt zat ook helemaal nie goed vast nu weer nieuwe plaat en goed vast gemaakt.!

en das dn weer me nieuwe rekje!!:D

en ben ook met mijn kappen bezig:P maja duurt een beetje lang!

en nog 1tje met de skelter op de achtergrond.

niceVespa
                          Bijdrager

waarom heb je je kappen onder de plamuur gegooit? verder blijft het een mooie brommer

GTZ NV

sjbtje
                            Topic starter

omdat ik een paar keer diepe krassen en er een par scheurtjes in de kappen zaten dus vandaar heb ik ze geplamuurt;)
                              moet nog een keer sguren en weer plamuren en dn weer verven.

sjbtje
                              Topic starter

vandaag weer aan de gang geweest en nieuwe handvaten erop gedaan nieuwe ontsteking nieuwe bezine slang plus filtertje:P
                                helemaal gepoetst nieuwe koelkap op de moter helaas geen foto’s daarvan.
                                naja kijk zelf maar naar de foto’s.

eerst hoe hij was!

hij is nog niet af.
                                binne kort meer foto’s.

maar nu heb ik nog een vraag.

ik heb mijn cp’s gesteld op 0.45
                                en hij start opzig prima maar na 300 meter rijden of iets meer dan is de vonk ineens weg lijkt het wel.:S
                                en als ik dan weer heel even wacht dan start hij weer na heel veel toeren (hard renne dus:(

weten jullie wat dit kan zijn alvast bedankt!

BMW
                                Bijdrager

massa van je bobine?

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 386)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.