- Dit onderwerp bevat 355 reacties, 63 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 2 maanden geleden door mean-machine.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 augustus 2014 om 08:18 #283269
Ohja, het welbekende: ‘nog niet goed afgesteld’ verhaal. Pfff!
Maar 28pk is ziek! Dat zal op die sprocatti-carters alleen niet lukken. Maar dat er genoeg uit moet komen is duidelijk :lol27 augustus 2014 om 13:15 #283270hele vette bobber man!!! nice twisted bars en spaak wielen
28 augustus 2014 om 13:13 #283241jerobeam :
hele vette bobber man!!! nice twisted bars en spaak wielen
Thanks! Als je interesse hebt, staat tegen een goed bod te koop 🙂 Zie dat je uit de buurt komt 😉
Daan777 :
Hoeveel pk kan die cilinder (mits goed geconfigureerd) maximaal leveren? 15? 20?Ik denk dat je (zonder lachgas) wel tegen de 24.5pk moet zitten. Mijn collega beweert dat er meer uit te halen is, maar dat je dan inderdaad de kans hebt alles stuk te maken.
Van het weekend gaan wij de opmaat gemaakte uitlaat lassen, en dan eens kijken of we de boel aan kunnen slingeren.
28 augustus 2014 om 13:14 #283271Daan777 :
Ohja, het welbekende: ‘nog niet goed afgesteld’ verhaal. Pfff!
Maar 28pk is ziek! Dat zal op die sprocatti-carters alleen niet lukken. Maar dat er genoeg uit moet komen is duidelijk :lolIk meen trouwens dat goedguus dit blok nooit lopend heeft gehad, in ieder geval niet de cilinder op dit Sprocatti carter. Maar zoals hij aangaf in zijn advertentie die hansieb postte, 28+PK moet wel haalbaar zijn. Dat halen ze bij de scooters in ieder geval wel.
28 augustus 2014 om 17:22 #283272hahahaha dat word em jammer genoeg niet, heb alleen een autorijbewijs
5 oktober 2014 om 09:31 #263736Hier volgen de komende maanden niet zo veel grote updates meer, omdat ik momenteel stage aan het lopen ben bij Tesla (in Switzerland).
Af en toe post ik nog wel eens wat – een collega van mij is af en toe werkzaam in mijn garage in Groningen. Verkoop van onderdelen (nieuw of tweedehands gaat ook gewoon door).
De driehoekslagers zijn eindelijk weer op voorraad (PM Thomas/Herr Flick voor meer info, of zie de VESPA CIAO SHOP)
Groeten uit Zwitserland
5 oktober 2014 om 17:44 #272389Mag je terugrijden met deze bak? 8)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel5 oktober 2014 om 20:13 #273734Cool speelgoed! Familie hier heeft een model s performance met antraciet velgen. Wel een hele leuke boodschappenwagen 😉
6 februari 2015 om 17:08 #283326Deze week was ik heel even in Groningen, kon dus een paar dingen klaarmaken.
De lage Citta crosser is eindelijk klaar – deze heb ik voor een kennis van me gemaakt. Het frame is nu gespoten (hoogglans zwart met spikkeltjes in de blanke lak). Het resultaat is in het echt toch veel mooier, op de foto’s slecht te zien, maar de lak springt er echt vanaf – video volgt.
Poelie, koppeling, kop, zadel en andere dingen heb ik matzwart gespoten. Ik vind het zazdel nog iets hoog (zit hoger dan het stuur), maar dit komt omdat het achterlicht achter in de zadelpen is verwerkt, waardoor de zadel niet veel lager kan. Hier moet ik nog iets op verzinnen…

7 februari 2015 om 00:18 #283327Wow dat is mooie RUIGE citta geworden

Vind je het erg als ik je achterlicht oplossing pik van je voor mijn blanke citta ?? 😉
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi7 februari 2015 om 15:41 #283328Mooie brute uitstraling ja

En die paint doet me denken aan van die spikkel knikkers van vroeger
7 februari 2015 om 15:45 #283329lightlord :
Wow dat is mooie RUIGE citta geworden
Vind je het erg als ik je achterlicht oplossing pik van je voor mijn blanke citta ?? 😉
Pak maar hoor! Staat (nog) geen patent op 😉
speedbuxy :
Mooie brute uitstraling ja
En die paint doet me denken aan van die spikkel knikkers van vroeger
Klopt! Daar moest ik ook aan denken… goeie ouwe tijd.
7 februari 2015 om 18:24 #283330Hij heeft zeker een mooie uitstraling en de zwarte details zijn goed gelukt, poelie, koppeling, zadel , e.d.
7 februari 2015 om 18:45 #283331Gaaf om te zien dat je op je vrije weekend in NL gelijk aan het sleutelen slaat!
Citta heeft een bijzondere uitstraling, mooie lak en die crossbanden passen er zeker bij!
8 februari 2015 om 14:15 #283332Wilk1985 :
Gaaf om te zien dat je op je vrije weekend in NL gelijk aan het sleutelen slaat!Citta heeft een bijzondere uitstraling, mooie lak en die crossbanden passen er zeker bij!
Het sleutelen was echt de enige reden dat ik een week vrij genomen heb om naar Groningen te komen 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.