hierbij wat foto’s van de bewerking van de sprocatti door jan ruizendaal. nu past the 100cc 2fast erop.
Volgende stap is de overbrenging, die gaat met ketting worden. Hoe wat zijn we nu aan het uitvogelen.
Het is toch meer dat de cardan inclusief vertanding dat niet toelaat? In principe is op de originele manier prima dat vermogen op de weg te krijgen alleen houdt de vertanding dat niet lang vol.
Het is niet dat je nu meer grip krijgt op je achterwiel, het is alleen wel een stuk degelijker.
Heftig! Waarom is deze ketting overbreng nodig? En niet gewoon de vario? Ik heb hier geen kennis van – dus vandaar de vraag.
Gaat ook om de overbrenging verhouding, als je zo naar de tandwiel verhouding kijkt, voor klein achter zeer groot, dan kan ik zo al met mijn timmer-mans oog vertellen dat er grond verzet kan worden. De V-snaar puur voor het variëren, ketting om de klappen op te vangen
Stevigheid achterbrug en achter vering worden nu ook belangrijk ! vooral bovenzijde achtervering bevestiging aan het frame lijkt mij nu het zwakste plek/punt worden.
Vandaag waren we bij MOPARTS RACING bezig met een nieuw Citta project waar een aantal leuke verrassingen onder zaten. Tevens nog een Ciao-projectje waar we net aan beginnen!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.