- Dit onderwerp bevat 355 reacties, 63 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 2 maanden geleden door mean-machine.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 mei 2016 om 09:22 #283604
Heule mooie lak 8)
4 mei 2016 om 10:35 #283530Das een mooi lakje8)
5 mei 2016 om 09:18 #283605Fredzzz :
Ik heb hier een tijd geleden via via wat fanatieke sleutelaars ontmoet… Af en toe sleutel ik in deze schuur aan mijn Citta en Ciao.Zo een onderdelen- en brommerverzameling heb ik niet vaak gezien, en dit is alles van een persoon. En ja, dat zijn meerdere ’68er Ciaos en ook nieuwe frames uit de fabriek.

:o:o:o Wauw wat een verzammeling! Heb dit even gemist! Is dit in Nederland, Anders moet diegene maar eens gauw een toertje mee pakken
7 mei 2016 om 12:51 #283607Mooi kleurtje hoor!
20 december 2016 om 18:13 #283660Hier is ook al lang niets gepost… te lang. Dat doel om van de meeste blokjes in onderstaande foto voor het eind van 2016 een tehuis (lees: brommer) te vinden en een project op te bouwen is nog niet helemaal gelukt.
Echter heb ik in de afgelopen maanden wat “donorbrommers” kunnen bemachtigen en het doel is voor 2017 om nu toch echt die blokjes te laten brullen.

MOZZI Ciao – 7C

Ik noem dit maar even de Mozzi Ciao. Blok gaat waarschijnlijk het Simonini 3P “100cc” worden.

Ik weet dat de oldtimerliefhebbers liever zien dat hier een oldtimerblok in komt en alles “als origineel” gemaakt wordt, maar de bedoeling van deze Ciao is om te laten zien hoe je nieuwe “nieuwe” onderdelen, zoals bijv. een aantal MOPARTS RACING spullen en de Mozzi velgen, op een oude Ciao kunt zetten en het er alsnog goed uitziet.
Helaas passen op deze vork geen MOPARTS RACING Vorkdempers aangezien in deze vork de ophanging voor het spatbord niet aan de binnenkant van het vork zit. Hier moeten we nog even een oplossing voor vinden.
Kleur is een soort van donker jachtgroen/british racing green.

Zwart gecoate koplamphouder en zwarte balhoofdlagerset.

RVS spatborden – heb ze al iets gepolijst.

Voor deze Ciao zoek ik nog een aantal onderdelen, zoals:
– een C7 zadel
– een chromen bagagedrager (zoals in de onderstaande foto)
– weet iemand of de koplamp die er momenteel opzit het juiste model is?
20 december 2016 om 22:00 #283532Coole Ciao man, die velgen blijven toch wel erg sexy.
21 december 2016 om 00:10 #283661Dat word weer een hele mooie ciao dit word smullen 😛
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi21 december 2016 om 05:51 #283662doe mij dat blokje van rechts boven maar 😉
de brommer ziet er ernstig goed uit met die mozzi velgjes of het nu een oldtimer is of niet.ben ook eens benieuwd wat dat blokje doet, gezien het zoon beetje 100% simo is.
je zou zeggen dat dit wel richting de 90 misschien wel 100 gaat lopen.=)De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.21 december 2016 om 15:43 #283663Mooi spul allemaal,benieuwd hoe hard dat allemaal zal gaan en hoe dat dan klinkt.
En die mozzi Ciao ziet er zo al erg mooi uit.
21 december 2016 om 17:33 #283664die velgen staan hem zeker goed

Volgens mij heb je onder hand ook al een redelijk 2 wieler park.
(hint naar een groeps foto:D)21 december 2016 om 19:36 #283665speedbuxy :
die velgen staan hem zeker goed
Volgens mij heb je onder hand ook al een redelijk 2 wieler park.
(hint naar een groeps foto:D)Het probleem is dat die brommers overal en nergens staan! Een paar in Groningen, een paar ergens anders, een paar hier in Zwitserland. Een groepsfoto gaat hem dus helaas niet worden. Zodra ik de meeste blokjes die momenteel op de plank liggen heb kunnen verbouwen, komt er een foto
24 december 2016 om 17:08 #283666
26 december 2016 om 10:25 #283667Fredzzz :
Die velgen zijn oprecht echt heeeel vet!
Mooie projecten man! ziet er allemaal strak en verzorgd uit!
12 februari 2017 om 19:02 #283669MHR Reed Valve DBR DEPS Ciao
Deze is dan bijna zo goed als af. Hier en daar moet nog iets gebeuren (vario afstellen, nieuw snaartje, kabels inkorten, voetstepjes monteren, voorrempot opnieuw spuiten, spatborden uitlijnen en een paar nieuwe boutjes, moertjes en ringetjes monteren).Hier het resultaat, before and after.

Voorste remplaat hebben moeten aanpassen zodat deze met de Citta-vork past; alu blokjes erop gelast. Dit moet dus opnieuw gespoten worden.
12 februari 2017 om 19:31 #283670Mooie strakke ciao die kleur is prachtig 😉
Zadeltje zonder cover heb ik ook op mijn blanke citta maar ik moet zeggen dat dit heel koud aan voelt aan het bipsje 😛
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.