Vespa-Ciao.NL
:: Fredzzz 2.0

Home Forums Perso’s Projecten Fredzzz 2.0

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 356)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Deze verhalen over Sprocatti waren jou toch ook al wel bekend? PS. betreft de krukas bekijk volgende link eens;

https://piaggio-mofa-technik.de/forum/motoren/neuer-sprocatti-motor-infos

En je zal Piet30 eens om een mening kunnen vragen hij heeft als 1 van de eerste dit blok opgebouwd. In zijn geval wel met een Vario, maar dit was ook niet direct plug and play. Ipv een aangepaste scooterkrukas had hij wel een Piaggio/Vespa krukas.

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=31911&d=0

Fredzzz
      Topic starter

Martino :
        Deze verhalen over Sprocatti waren jou toch ook al wel bekend? PS. betreft de krukas bekijk volgende link eens;

https://piaggio-mofa-technik.de/forum/motoren/neuer-sprocatti-motor-infos

En je zal Piet30 eens om een mening kunnen vragen hij heeft als 1 van de eerste dit blok opgebouwd. In zijn geval wel met een Vario, maar dit was ook niet direct plug and play. Ipv een aangepaste scooterkrukas had hij wel een Piaggio/Vespa krukas.

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=31911&d=0

Ja en nee. Het was mij al bekend dat Sprocatti slecht was in communicatie, maar ik ging er vanuit dat hij een simpele bestelling gewoon kon verwerken. Al mijn andere Sprocatti blokjes heb ik niet bij hem gekocht, die kwamen via users van het forum die ze weer ergens gekocht hebben (of bij hem direct, zoals Barry, of via Italianen ofzo).

Dat blok in het PMT forum is mijn blok. Collega heeft de vraag daar gesteld.

Piet ga ik nog contacteren.

Tonni
        Moderator

Wat een pruts werk en afhandeling weer… doodzonde

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
          Bijdrager

Echt jammer dat Sprocatti zo,n slechte service heeft. Want ze maken wel leuk spul:thumb
            Snap alleen niet waarom er nog geen kruk aangedreven waterpomp op zit.
            Want het is nu niet meer dan een sprint blok of een korte race.
            ”Dagelijks” gebruik of een toertje kan je helaas wel vergeten.

Wilk1985
            Moderator

Mooie updates weer Fred, jammer dat die vent je zo laat zakken. Hij zal wel denken dat hij de grote Vespa god van Italie is die alles kan maken :(.

Alsnog is het wel een erg interessante aanwinst, ik kijk er naar uit om eens zo’n blok te zien lopen op de rollenbank :thumb

Fredzzz
              Topic starter

MHR Reed Valve DEPS CIAO
                Kleine update ter voorbereiding van het spuiten van de Ciao. Text uit de velgen verwijdert (normaalgesproken staat er de velgenmaat, Grimeca, bouwjaar etc).

DinoH
                Donateur

Mooi die details, ik hou er van!

Fredzzz
                  Topic starter

MHR Reed Valve DEPS CIAO
                    Voorbereidingen voor het spuiten. Was afgelopen week bij de spuiter, ik heb gekozen voor een bordeaux-rode-bruine metallic kleur. Met lichtinval is het een mooie felle metallic kleur, en bij minder licht lijkt het meer op een donkere, zwarte kleur.

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

Sweet 8)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

Florian
                      Moderator

Wauww zeer net lakwerk!

eidos
                        Donateur

Mooi werk Fred! Misschien is het een idee om je velgen met banden nog te laten balanceren? Nu je ook materiaal hebt weggehaald van de velg en redelijke hoge snelheden gaat behalen. Het zal je wellicht wat vibraties schelen:thumb

Kleur is zekr nice:D

lightlord
                          Donateur

Strakke lak fred nice 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                            Lightlord's Dizzy/Gypsi

Wilk1985
                            Moderator

Gaaf fred, wordt weer een plaatje dit 🙂 Kun je mooi de Moparts-Racing nieuwe artikelen op loslaten.

Edjuh
                              Bijdrager

Sexy frame!

Die Franco blijft een geniale prutser.

ritze
                                Bijdrager

het frame is inderdaad heel netjes 😀
                                  wel zonden dat sprokattie zo omgaat met hun klanten, je zou verwachten dat ze het in een keer goed doen.
                                  mja het zijn en blijven italianen, en die kunnen maar 2 dingen goed doen, en dat is ijsjes maken en kleding ontwerpen 😉

maar ik zou wel eens wat meer willen weten over dat blokje want het ziet wel echt heel gruwelijk uit.
                                  110cc op een ciao of citta is echt belachelijk maar wel echt supervet.
                                  ik denk wel dit dat blokje een flinke duit kost als het eenmaal klaar is, toch?

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                  Link naar Mijn collectie / Projecten.
                                15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 356)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.