Vespa-Ciao.NL
:: Financiën Hartz toer

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Financiën Hartz toer

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Topic starter

Hierbij wil ik de financiële nawee nog even onder de aandacht brengen bij iedereen die deze toer heeft gereden, en ook bij de deelnemers die wel aan hebben gegeven mee te gaan maar niet doorgezet hebben of afgezegd hebben.

Doordat meerdere mensen dus niet mee geweest zijn, terwijl hier bij het boeken wel rekening was gehouden, hebben wij nu een tekort van 160 euro over bij deze toer.

Ik wil hierbij alsnog een beroep doen op iedereen om er samen voor te zorgen dat dit bedrag bij elkaar gekregen wordt?
      Speedbuxy en Crullie hebben dit eerst voorgeschoten omdat het gewoon eerst betaald diende te worden, en we gaan als community hun toch niet laten zakken met die kosten?

Voor de mensen die hun bijdrage willen overmaken:

1285932
      IBAN: NL71INGB0001285932
      BIC: INGBNL2A
      t.n.v. T. Bierling / T. Hummel
      Postbank Groningen

Bij voorkeur alleen reactie geven in dit topic als je bijdrage doet, het is niet als discussie topic bedoeld.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

pepko
      Donateur

10 eu gedoneerd.

Martino
        Moderator

Ik heb 16,- zojuist over gemaakt.

Florian
          Moderator

Vorige week €10,- op de rekening gestort. De kosten betreft het huisje heb ik met Arnold (crullie) geregeld.

speedbuxy
            Bijdrager

Ik ben benieuwd of het nu zo stil is omdat niemand wat overmaakt of dat het achter de schermen plaats vind?
              Want moeke (en Crullie vast ook) hopen wel eind deze maand hun voorschot terug te krijgen.

Wilk1985
              Moderator

Ik maak vanavond een 10tje omdat ik hoop dat deze tour volgend jaar weer georganiseerd wordt en ik bang ben dat de organisatie hierdoor gedemotiveert raakt 🙂

Crullie
                Donateur

Kan me niet voor stellen dat de gratis informatie, het vespa gevoel, de leuke tourtjes, de gezelligheid, het delen van sleutel/tune trucjes en de inzet van de Vespa-ciao.nl crew niks waard is.
                  Als we willen blijven genieten van de moeiste brommer side van Nederland dan is een donatie wel op zijn plaats, simpele € 5,- is al voeldoende en een goed gebaar voor de toekomst.

Aan iedereen die net zo’n Vespa hart heeft als ik, een oproep om je steentje bij te dragen :thumb

Edit : :bloos aan iedereen die al gedoneerd heeft, jullie zijn Toppers :thumb

TICKLING BARN

Rizla
                  Donateur

5 Euro gedoneerd 😀

Guido
                    Donateur

Kan VC geen stichting worden? Dan kan je je gift aftrekken van de belasting!

speedbuxy
                      Bijdrager

@Jelle
                        De kosten zijn 16pp, want Crullie en m,n moeke staan te samen voor 160 in het krijt en we waren uiteindelijk met 10 rijders.
                        (en de afhakers gaan toch echt niet meer betalen dus daarmee worden Crullie en mijn moeke niet geholpen)

@Wilk
                        Gemotiveerd raak je er zeker niet van, maar ik persoonlijk zie het meer als leer moment dat je qua geld kosten gewoon niemand zomaar moet vertrouwen.
                        (de uitspraak ”praten als vrienden, maar rekenen als vijanden” gaat zeker op)
                        Maar ik ben achter de schermen alweer met wat bezig;)
                        En Camping Avanti die in dit plan voorkomt heeft al groen licht gegeven:thumb dus ga deze binnen kort online gooien.
                        En deze toer is qua kosten en boeken gering tot niet, dus ook een stuk minder gezeur als er mensen bij weg vallen.

Florian
                        Moderator

Jelle :

speedbuxy :
                          @Jelle
                          De kosten zijn 16pp, want Crullie en m,n moeke staan te samen voor 160 in het krijt en we waren uiteindelijk met 10 rijders.
                          (en de afhakers gaan toch echt niet meer betalen dus daarmee worden Crullie en mijn moeke niet geholpen)

Ik heb meteen al gezegd dat ik puur uit principe € 10,- tegemoet wil komen, dit omdat ik vind dat wij niet voor de kosten gemaakt door anderen moeten opdraaien…

EN daar blijf ik bij…

Tuurlijk, dat vind ik ook. Maar je doet nu precies hetzelfde als de afzeggers ook deden, ”ons” voor de kosten laten opdraaien. Dan hadden we voor de tour al moeten zeggen ”nee”. Niet eerst Crullie en Moeke maar voor de kosten op laten draaien, profiteren van het weekend en vervolgens geen geld overmaken. We zitten nou eenmaal met zijn allen in het zelfde schuitje en ik vind niet dat bovengenoemde erbij in moeten schieten omdat sommigen principieel geen extra kosten willen lappen. Zonder Andree zijn moeder en Crullie zou het hele weekend niet eens door gegaan zijn.

Niks aan toe te voegen

@Buxy: Ben benieuwd waar je mee bezig bent. De Harz & ’t Schwarzwald zijn aardig ver van Limburg af:P

Post de plannen zeer soon gezien ik ze al klaar had liggen, maar eerst Stephan even wou polsen

@All riders: Wees volwassen, tel je verlies en laat dit een goede leer zijn voor de toekomst.

Suppreme Smoke
                          Donateur

5 euro overgemaakt! Bedankt mensen voor jullie inzet 😉

TOP:thumb

speedbuxy
                            Bijdrager

Jelle :
                              dat ze de rest maar bij 3 afzeggers moeten verhalen…

Een groot percentage van de afzeggers woont bij jou in de buurt of je kent ze zelfs.
                              Dus ga bij hun die 16euro verhalen ipv het nu bij Crullie en m,n moeke neer te leggen.
                              (een normaal mens was dankbaar geweest dat hun de lening wouden doen ipv ze nu stank voor dank te geven)

tompiebozzel
                              Bijdrager

Hoop dat jullie ondanks dit toch een leuk weekend gehad hebben, en voor de gene die nu niet wil betalen uit principe of wat dan ook, een gezellig weekend buitenland kost nou eenmaal geld en wat is nou 16euro als je plezier hebt. Zie het probleem niet, maar zal morgen even kijken of ik nog een bijdrage kan doen.

Batty
                                Donateur

speedbuxy :

Jelle :
                                  dat ze de rest maar bij 3 afzeggers moeten verhalen…

Een groot percentage van de afzeggers woont bij jou in de buurt of je kent ze zelfs.
                                  Dus ga bij hun die 16euro verhalen ipv het nu bij Crullie en m,n moeke neer te leggen.
                                  (een normaal mens was dankbaar geweest dat hun de lening wouden doen ipv ze nu stank voor dank te geven)

André ga nu niet de schuld bij ons leggen .
                                  Want ik vindt wel dat je een grote mond hebt.
                                  Je had dit trouwens even dit even op de hartz toer moeten regelen.(even met de pet rond)
                                  Ik ben ook het van het begin af aan het niet mee eens geweest dat ik extra moest gaan betalen, en dat gaat mij niet om het geld maar de principe.
                                  Mede door de slechte organisatie.
                                  En inderdaad jou moeder en crullie hoeven daar niet voor op te draaien.
                                  Maar ga niet stom zitten lullen over dat wij dankbaar moeten zijn.
                                  Want oh oh hier op het forum heeft iedereen een grote mond maar op de hartz toer hoor je helemaal niks en lopen ze het bier geld bij elkaar te schrapen
                                  Maar nogmaals ik ben het er niet mee eens, maar zal er wel voor zorgen dat die knaken jullie kant opkomen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.