Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 2,911 tot 2,925 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Jezus wat een zielepoot , die van dat laatste filmpje.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
      Bijdrager

Mike :
        wat een vreselijke onzin dit man, mijn god je moet gewoon met je takken van andermans spullen afblijven, of het nou oud is of niet

een beetje respect hebben voor elkaar en elkaars spullen is altijd al zogeweest,

ik hoop dat je die discussies en dan manse slappezakken gelul voor je ken houden als we met ze allen gaan toeren want anders kunnen wij nog wel een keer in conflict raken, ik trek deze dingen namelijk erg slecht

elke keer dat gezeik met jou

je verteld elke keer ene heel verhaal en hebt t laatste woord en dan moeten we weer ineens ontopic. hahaha

Aangezien jij als admin de pm ook niet weet te vinden en het hier ook verder vervuilt en dan ook nog met persoonlijke teksten plaats ik het hier ook maar.
        Want waarom het nou in 1x persoonlijk maken omdat ik je mening niet deel?
        En zitten te roepen onzin terwijl ik met argumenten kom om het te ontkrachten, enige wat ik terug hoor zijn kut lui dit, kut lui dat, maar geen 1 onderbouwt argument.
        En de mensen die het roepen hebben zelf waarschijnlijk nog nooit een incident gehad met een buitenlander.

Maar de tour moet ik idd dan maar eens overwegen, want als jij oplegt wat er wel of niet mag besproken worden en dan ook nog zo snel persoonlijk word als het jou mening niet is, dan is dat idd misshien een probleem.
        Want zoals jij geen zin hebt om het over zoiets te hebben(ik ook niet)heb ik niet zin om praat aan te horen waarvan de theorie niet klopt of bewezen is.(niet te lettelijk zien ben namelijk ook een dromer)
        Daarom betitel je mij ook”met altijd dat gezeik met jou”ik spreek dingen tegen als ze niet waar, goed of bewezen zijn ook al strijk ik iedereen ermee tegen de haren in.
        Maargoed ik zou nou best ruzie met je kunnen zoeken gezien je het persoonlijk maakt, maar dat doe ik niet vind ik een menings verschil niet waard.

En de 11steden toch valt toch eerder dan jou/jullie toer dus dan kan je mooi even testen/zien of ik nou echt zo raar ben, en dan zal je zien dat dat dik meevalt.
        Maar ben wel 1 die recht door zee is en geen blad voor de mond neemt, maar daar loven de mensen die mij kennen juist weer om.
        Want op een meeting had ik zodra het lijkt vurig te worden zoals jij nu reageerd het echt wel gesmoord door bv te zeggen ach we delen elkaars mening niet maar das geen reden tot ruzie vriend:bier
        Ik weet namelijk echt wel de zweer erin te houden maak je daar maar niet druk om;)
        Maargoed neem aan dat dit wel een afsluiter is om vrede mee te kunnen hebben en dat we weer ontopic kunnen.

Herr Flick
        Topic starter

Daan777 :
          Post hem zo: [ youtube=(hier de code die achter de is staat) ]
          En laat de spaties tussen [ youtube en (code) ] weg.

Voorbeeld:
          http://www.youtube.com/watch?v=KL88sOFf-OU&feature=rec-HM-r2

Ik heb hem opnieuw gepost zodat hij meteen op deze pagina weergeven wordt.

@Speedbuxy.

Vind jij dit normaal ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

TimoO_
          Donateur

ik stel mij als vrijwilliger op om deze mensen allemaal 1 voor 1 met hun kop op een speciaal voor hun gefabriceert stinkend stoeprandje dood te trappen. wat een ongelofelijk achterlijke faki’s, ik snap niet wat hun probleem is.

adff
            Bijdrager

TimoO_ :
              ik stel mij als vrijwilliger op om deze mensen allemaal 1 voor 1 met hun kop op een speciaal voor hun gefabriceert stinkend stoeprandje dood te trappen. wat een ongelofelijk achterlijke faki’s, ik snap niet wat hun probleem is.

– geen opvoeding
              – slechte educatie
              – slechte sociale omstandigheden
              – weinig mogelijkheid tot fatsoenlijke recreatie
              – laag intelligent vermogen
              – weinig mogelijkheid tot het verkrijgen van een baan
              en zo kan ik nog wel even doorgaan

@speedbuxy
              een achterstandswijk in friesland is anders dan in utrecht
              – Als ik met vrienden uitga en we zijn lam en vernielen een busje veroorzaken overlast en weetikveelwat, en er komt een agent en die geeft ons een boete, dan is het van: “maar meneer, wij blablabla niet omdat…” bij deze potentiele criminelen laat men de agent niet eens uitpraten.

vergeet niet dat in de jaren 60 onze opa’s en oma’s hebben toegekeken hoe dit ras naar nederland is gehaald uit de armste en minst welvarende delen van Marokko en Turkije, om onder slechte leefomstandigheden uitgebuit te worden.

barry
              Donateur

popcorn & een biertje erbij.

diac
                Bijdrager

heb je ook nog wat voor mij barry?:lol:bier

Tonni
                  Moderator

Ok dames en heren! We hebben het nu met zn allen lang genoeg gehad over dit onderwerp in dit FILMPJES-TOPIC.

Voor de mensen die persé deze nergens toe leidende discussie willen voortzetten is er >The Bar<

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

RiPe
                    Bijdrager

speedbuxy
                      Bijdrager

klik
                        Klik
                        Klik

Das wat ik er nog over wil zeggen die wijken en bevokings groep word namelijk vergeten.
                        En ook de voetbal hooligans zijn echt niet alleen in het station zo, die zorgen in het dagelijks leven ook voor leuke problemen.

En het is echt niet dat ik pro buitenlander ben ofzo, want ik roep al m,n hele leven dat je niet vrij had moeten mogen kiezen waar je asiel wil aanvragen, maar gewoon naar het dichts bij zijnde land moet gaan wat veilig is.
                        En ook het open deuren beleid dat iedereen hier welkom was heb ik ook nooit wat gevonden, want wij waren al zo,n vol landje.
                        Maar ik heb niks tegen de mensen opzich, en wat ik alleen maar wou zeggen is dat ze niet echt anders zijn dan nl, en dat je niet een hele bevokings groep kan afrekenen op een een paar probleem groepen.

Maar verder blijft het nog steeds maar een mening en volgens de normen en waarden hoor je ook elkaars mening te respecteren.
                        Ik heb ook geen hard feelings naar de mensen toe die mijn mening niet delen en toch krijg ik andersom sterk het gevoel dat dat wel zo is, terwijl jullie het over normen en waarden hebben.
                        Maar zoals het nu lijkt en overkomt qua reacties had een 2ekamer debat binnen een half uur matten geweest:D

Daan777
                        Moderator

@ speedbuxy: Dat zijn ook allemaal geestelijk gehandicapten.

Bo3T
                          Bijdrager

als er van die mensen bij ons op school rondrijden met zon ding vind ik dat zon stakkers.. die zijn dan ook nog allemaal orgineel en gaan net 55.. en ze denken dan dat 100 gaan. Als je zon schakel hebt moet die ook gewoon egt hard lopen vind ik ;P

deze gaat gelukkig niet orgineel ;).

niek1992
                            Bijdrager

@ 1:21 simo ciao gespot van 2F4OV:thumb
                              Italiaans filmpje. ze hebben het over maximo oid ?:D

speedbuxy
                              Bijdrager

Vette ciao is dit veel kracht bij lage toeren.

KLIK

Edjuh
                                Bijdrager

Lekker filmpje, drift goed!

15 berichten aan het bekijken - 2,911 tot 2,925 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.