Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 2,896 tot 2,910 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

barry :
      Oprotten met dat gespuis!
      AANPASSEN-OF-OPKRASSEN.

Pff wat een domme opmerking echt racisten taal, zeker als je het bazeerd op dat filmpje.
      Daar is niks raars aan namelijk, ik was vroeger totaal niks anders ik mocht op m,n 11e hier ook al niet meer bij de supermarkt binnen komen.
      Plus dat als je in blanke achterstands wijk had gaan staan het niks minder geweest misshien zelfs nog wel erger.
      Ik heb in ieder geval niks tegen buitelanders die zijn tenmiste nog rebels en tegen de wet.

Wat ik veel erger vind is die moralisering die de laaste jaren plaats vind onder het bewind van de cu en cda das pas erg.
      Als ik nu een stuk door de stad rijd met m,n scooter heb ik minmaal 3 tot wel 10x iemand die nee scheundend langs de weg staat of met z,n hand staat te gebaren rustig aan.
      Nou doe mij maar meer van dit soort wijken waar je tenmiste nog een beetje kan leven ipv al dood en overleden te zijn op je 18e.

@michel.
      Dat noemt men rap of te wel rhyme and poet.
      En das echt wel moeilijker te maken dan techno aanzien dat alleen maar geluidjes zijn met een elechtronische refrein stem.
      Deze is ook leuk van de oppesites
      Klik
      En dan ook maar wat american rap gezien dat hier amper word geplaast terwijl dat de dopest is:thumb
      Gangstarr
      Klik
      Ice-t
      Klik
      The D.O.C
      Klik
      Eazy e Bg knock out en Dresta
      Klik
      Das pas echte muziek in mijn ogen ipv van die crap die ik zelfs nog op m,n playstation 3 kan maken.
      En deze muziek is ook nog tussen 10 en 18 jaar oud, dus kwaliteit gewoon:thumb want is zelfs vandaag de dag nog goed.

Tom ciao

allemaal crap :con
        luister dit eens: =)
        ac/dc
        klik

Jovink
        klik
        of
        Normaal
        klik

@ Michel:
        Die is zeker grapig ja!:lol

diac
        Bijdrager

@ speedbuxy, als het zo fijn is om in zo’n achterstandsbuurt te wonen, waarom woon je er zelf dan niet:?
          beetje vaag allemaal.

gewoon wat Metal, kan je tenminste echt op los gaan:)

speedbuxy
          Bijdrager

Ik woon nog steeds thuis, maar als het moment komt dat ik op mezelf ga heeft z,on soort wijk mijn voorkeur, ik heb er namelijk totaal geen problemen mee is goed volk, en ook volk wat niet zo snel zeikt en de politie belt als je bv even je sprintscooter test of met je auto of motor lekker sportief rijd.
            En als ze het al erg vinden komen ze langs omdat te melden en bellen niet achter je rug om de politie, want de politie bellen doe je in zulk soort wijken niet:thumb
            Maar ieder z,n ding ik snap best dat sommigen er voor geen goud zouden willen wonen maarja is maar net hoe je opgroeit.

diac
            Bijdrager

hoe ik je zag, leek jij me echt geen typ voor zo’n wijkje, ben je veel te relaxt voor:P

speedbuxy
              Bijdrager

Schijn bedriegt want ik heb toch echt hetzelfde kararter als die buitenlanders die nou af geschilderd worden als een dik probleem.
                Want al die dingen die ik hun zie doen deed ik vroeger zelfs nog in overtreffende trap.
                Zag laast ook weer een stukje op tv over z,on wijk waar een paar 10 a 12 jarige marokaantjes een fiets aan het slopen waren, en er werd over gepraat alsof het haast een 2e 11september was, en dat ook alleen marokanen zoiets doen.

Nou toen ik die leeftijd had nam ik regelmatig een fietsje mee naar 8 hoog om hem naar beneden te gooien.
                En ik maakte al vuurwerk bommen en reed al door de wijk heen op brommers en dan van de rest op latere leeftijd nog maar te zwijgen.
                Dus ik vind het hele gebeuren om buitenlanders bullshit want ze zijn niks anders dan mij een echte hollander en menig ander echte hollander.

En die wijken is ook niks mis mee je moet alleen wel wat asocialer wezen in vergelijking met hoe de mensen tegenwoordig zijn en denken.
                Maar das in mij geval geen probleem als ik namelijk 12 jarige ventjes een fiets zie slopen krijg ik eerder zin om mee te doen dan er wat van te zeggen of het moet een fiets wezen van iemand die ik ken.
                Maar das meestal toch niet zo, want in zulke wijken slopen en stelen ze meestal niks van elkaar tenmiste hier in lwd niet.

simonferrari
                Bijdrager

het verschil zit hem in de aantallen: op de 16 miljoen nederlanders zijn er een kleine greep erg asociaal.
                  misschien zijn er net zoveel asociale turke/marokkanen, maar die zijn niet met een totale omvang van 16miljoen.
                  procentueel gezien qua jongeren dan is het bij nederlanders 10 a 15 procent
                  bij de turke etc. 70 tot 80 procent.

dus het hele gebeuren is helemaal NIET bullshit.

en nu een leuk filmpje over:

“je zal maar een opgevoerde scooter hebben en OOK een vriendin” :lol

Edjuh
                  Bijdrager

speedbuxy :
                    Schijn bedriegt want ik heb toch echt hetzelfde kararter als die buitenlanders die nou af geschilderd worden als een dik probleem.
                    Want al die dingen die ik hun zie doen deed ik vroeger zelfs nog in overtreffende trap.
                    Zag laast ook weer een stukje op tv over z,on wijk waar een paar 10 a 12 jarige marokaantjes een fiets aan het slopen waren, en er werd over gepraat alsof het haast een 2e 11september was, en dat ook alleen marokanen zoiets doen.

Maar das meestal toch niet zo, want in zulke wijken slopen en stelen ze meestal niks van elkaar tenmiste hier in lwd niet.

Als ik iemand een fiets zie slopen krijg ik zin om diegene te slopen(niet stoer bedoeld). En als ze jouw scooter staan te slopen andree, vind je het dan ook nog leuk? Nee want dan is het jouw scooter maar dat is een oneerlijke denkwijze.

Toen ik een keer mar. jongetjes van 9 aansprak op het omtrappen van fietsen(waaronder de mijne) hadden ze nog het lef mij te ‘bedreigen’ dat hun vader dit dat, terwijl ik HUN met hun vader zou moeten dreigen, namelijk dat die ze een pak rammel zou geven als ik ze aan hun oren er naartoe zou slepen, maar dat zou waarschijnlijk niet zo zijn.

Wat je ziet is een generatie met respect voor bijna niks, die(en dit heb ik uit de mond van een marokkaan die ik ken) alleen naar klappen luistert.

G-no
                    Donateur

ik ben het met edjuh eens, de manier van denken van hun past gewoon niet bij deze tijd. ik ben opgevoed op n manier waardoor ik respect heb voor andere en andermans eigendom. dat schijnt gewoon niet door te dringen bij een bepaalde groep. en jah, als dat nou net allochtone jongeren zijn…. (natuurlijk niet allemaal, ik ken er ook en dat zijn gewoon topgasten, maar er is gewoon een groep die ik niet kan uitstaan)

speedbuxy
                      Bijdrager

@simonferarri
                        Het verschil zit hem ook in dat die kleine groep alleen word uitgelicht op het nieuws, en meestal zitten erbij z,on ”terreur” ook wel gewoon hollanders maar dat word gewoon niet gemeld.
                        Neem het scheme 015 gebeuren zouden buitenlanders een paar neo in elkaar geslagen hebben en de weer buitenlanders was het verhaal terwijl de helft gewoon blank is van die groep.
                        Een nl word gewoon verheerlijken door te zeggen dat die zoiets niet doen of deden.

2e punt is omdat iedereen hier in nl zo racisties is gemaakt door het nieuws krijgen die lui ook nooit een baan.
                        Ik heb ik toen ook eens een stuk gezien op tv waar onder andere voor de show eens met een andere naam gesolliciteert en dat ie dan wel meteen op gesprek mochten komen.
                        Dus als je als geen werk kan krijgen en ook nog regelematig op het nieuws kut buitenlander word genoemt is het logisch dat je sneller buiten de maatschappij valt en staat.
                        Daar hoef je geen buitenlander voor te zijn.

@edjuh
                        Jij ziet die fiets denk ik anders dan mij, ik heb het namelijk niet over een gloednieuwe fiets maar over een fiets die het slopen wel waard is.
                        En gloednieuwe fiets had ik wel van ze afgepakt kan ik zelf nog mooi op fietsen:D
                        Mijn punt was gewoon dat ik vroeger dat ook deed en nu die mocro,tjes het deden was het in 1x zo erg en dat doen hollanders niet yeah right.

Ook jou kortzichtigheid dat als jij die kleine ventjes mee had genomen naar huis en dat de vader er dan waarschijnlijk niks van gezegt had is ook onzin en valt me van je tegen.
                        Ik had vroeger ook een bek als een schaar en had je ook de wind van voren gegeven als jij mij erop aan sprak en als ik met maatjes was geweest en je had lang erop door gegaan had je zelfs klappen gekregen.
                        Maar dat wil niet zeggen dat ik thuis niet respeckt had voor mijn ouders, je ouders zijn namelijk iemand anders dan een vreemde op straat.
                        En een volwassen buitenlander(vader)weet net zoals ik nu volwassen ben echt wel het verschil tussen krom en recht ondanks dat ze kinderen dat nog niet weten.

@timo
                        Ik ben ook groot gebracht met normen en waarden maar heb wel zo,n beetje alles gedaan wat maar verboden is en dat zou dan dus m,n ouders te blamen zijn.
                        Terwijl ik naar een christelijke school en alles ben geweest terwijl ik dat zelf niet wou.
                        Dus opvoeding zegt niks, zeker niet in een achterstands wijk, je kind gaat toch meedoen met de rest in de wijk en de fouten die er dan gemaakt worden hebben niks met de ouders te maken.
                        Maar zoiets moet je zelf gewoon mee gemaakt hebben om erover te kunnen oordelen, want neem maar van mij aan dat ouders altijd maar het topje van de ijsberg zien en te horen krijgen, en dus nooit de complete problemen die hun kind maakt krijgen te zien of te horen.

Maar ontopic maar weer dacht ik want weet toch wel dat ik een hoop niet bereik omdat de door nieuws gecreerde haat en propoganda er al goed inzit.

simonferrari
                        Bijdrager

vind je het gek dat die kleine groep word uitgelicht.
                          omdat dat wel iets meer zegt over de turke/marokkanen groep dan over de groep nederlanders.

overal zitten rotzakken bij, zo 15% van nederland.
                          als bijna 80% van die marokkanen rotzakken zijn betekend dat:
                          -aanpassen.

en rotzakken zul je altijd blijven houden. en dat van die 15% nederlander hoeven wij niet te tollereren. maar dat 80% van alle marokkanen rotzakken zijn hoeven wij al helemaal niet te tollereren.

en daarom worden die marokkanen etc in het nieuws gebracht en is het ook letterlijk en figuurlijk een bron van ergernis.

maar ik stel voor:
                          laten we dit als filmpjes topic behouden.

dus:speedbuxy:
                          je hoeft jezelf en die turken niet te verheerlijken en goed te praten, want dat hoeft en lukt niet. ook niet in de toekomst

>>>LAAT MAAR NIEUWE FILMPJES BINNEN STROMEN!!<<<<

speedbuxy
                          Bijdrager

Ik zei ook al ontopic hoor dus kan jij er wel mee afsluiten en eerst nog wat luchtkastelen getallen noemen.
                            Want dat 80%(wat maar max 30 is)zo kwaad is komt door het nieuws waar hun kut marokaan genoemt worden en doordat half nl al hun oordeel klaar hebben zonder ook maar ooit 1x leed te zijn aan gedaan door een marokaan.
                            Nou als ik als persoon zo was weg gezet hier nl had je mij idd ook vet tegen de samen leving zien keren.

Je moet het zo zien hun zijn hier toen des tijds echt naartoe gekomen met de gedachte van nou het zijn eigenlijkswel vieze kaaskoppen maar ga er toch maar naar toe en dan ga ik daar lekker rellen.
                            Dat hebben wij veroorzaakt door ze zo uit te lichten en ze in een negatief daglicht te zetten en banen te weigeren om hun naam.
                            Want het nieuws laat alleen graag stukken over buitelanders zien terwijl er bakken met hollanders zijn die iedere dag hetzelfde doen maar das niet echt nieuws want mensen willen mocro,s zien.

Maar goed nu echt ontopic maar weer heb helaas niet echt een filmpje die wat toevoegt anders had ik meteen af getrapt.

Mike
                            Bijdrager

wat een vreselijke onzin dit man, mijn god je moet gewoon met je takken van andermans spullen afblijven, of het nou oud is of niet

een beetje respect hebben voor elkaar en elkaars spullen is altijd al zogeweest,

ik hoop dat je die discussies en dan manse slappezakken gelul voor je ken houden als we met ze allen gaan toeren want anders kunnen wij nog wel een keer in conflict raken, ik trek deze dingen namelijk erg slecht

elke keer dat gezeik met jou

je verteld elke keer ene heel verhaal en hebt t laatste woord en dan moeten we weer ineens ontopic. hahaha

Mike

TimoO_
                              Donateur

speedbuxy :
                                @timo
                                Ik ben ook … of te horen.

ik ben Timo 😛 dat is Jeannot

ik vind het gewoon ongelofelijk hoe Marokkanen, Turken en dat soort andere vet ruige gasten zich gedragen. het liefst zal ik gewoon willen dat als ze zich écht misdragen (niet voor dingen zoals een klein ding stelen ofzo, zo’n domme fout kan iedereen wel maken), dat ze het land simpelweg uitmoeten.

sjaak trekhaak

mensen het is een filmpjes topic, geen zondagavondtheekransjetopic:@

15 berichten aan het bekijken - 2,896 tot 2,910 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.