Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 2,671 tot 2,685 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

goalkeeper?

hier trouwens een vette trailer van Halo (de film). is geen officiele, ik weet ook niet zeker of er een officiele uit is (er is wel iets wat erop lijkt) maar dit vind ik de vetste:

er moet trouwens ook een film uitkomen van Gears of War en Zelda, van zelda is ook al een trailer.

Michel
      Bijdrager

Misschien moeten ze voor die wapens eens gaan collecteren en dat we belasting betalen voor de goede doelen. Misschien dat dan de wereld er anders uit komt te zien. Vind het altijd weer een beetje jammer.

Hoe trots kunnen we erop zijn, met alle massaslachting wapens? Niet echt heel trots vind ik.

diac
        Bijdrager

niet trots, maar het is wel ubervet zo’n ding.

Michel
          Bijdrager

Ja, is het ook ubervet dat die dingen op scherp staan. Ze staan continue gericht op bepaalde locaties en als er ook maar dit gebeurt, gaat er één de lucht in. De wereldoorlogen van een tijd terug zijn zo gelopen, omdat de wapens gewoonweg minder waren. Als er nu nog een keer een flinke oorlog uitbreekt is het een kwestie van een kernkoppie op het desbetreffende land en het zal van de kaart geveegd worden. Maar goed, zo helder denk ik erover en zo idioot zijn al die landen die die spullen opstellen.

hansieb
            Moderator

Vet 😀 4 taps blokje

speedbuxy
              Bijdrager

Die is best verbouwd:D

TimoO_
                Donateur

is dat gemaakt door sprocatti? tenminste het is toch wel een sprocatti blok. dat is dus waar G-no en ik mee bezig zijn, ik denk ook dat dit een AF1 cilinder is, een eurocilindro? grappig dat het ook al eens een keer gedaan is, ben benieuwd of het ooit al goed gelopen heeft, en hoe dat ding blaast 😀

edit: nu het filmpje op youtube gezien, 140km/h 20cv (pk) staat er. dat is wel HÉÉL hard en veel.

Michel
                  Bijdrager

Het is inderdaad aangepast zoals jullie bezig zijn. Gewoon een stuk eruit gehaald en een extreme ophoogplaat vastgeschroefd op de 3 tappers en daar weer 4 tapdraden ingemaakt. Goed uitgedacht in ieder geval 😉
                    Ik heb alleen het vermoeden dat hun verschrikkelijk gaan kampen met een kantelende zuiger.

Dat is trouwens hetzelfde blok als wat die groene Bravo op de meeting had 😉 Alleen dan een beetje verbouwd.

TimoO_
                    Donateur

als je goed kijkt Michel zie je dat het niet vastgeschroeft zit maar gewoon vastgelast, zoals wij het dus ook gaan doen (solderen). je kan het niet vastmaken aan de tapeinden omdat je niet met zo’n gigantische “ophoogplaat” kan rijden, daarvoor moet ook het een en het ander van het carter af en dan heb je niets meer over om je tapeinden aan vast te maken.

veel is er niet meer van over hé 😛 het is zoiezo niet zo’n goed plan om hem vast te schroeven, gewoon vast lassen (of in ons geval solderen) zodat het als opvulling van het carter wordt gebruikt.

en tja, een kantelende zuiger zullen wij misschien ook wel wat last van hebben. maar veel gaan we er toch niet mee rijden dus zo’n verschrikkelijk probleem zal het niet zijn. en het is vrij recht afgefreest dus…

Daan777
                      Moderator

dikke wheely lol

Michel
                        Bijdrager

Mijn collega’s hebben weer een paar mensen de dag van hun leven laten beleven.

Deel 1

Deel 2

En het probleem met mijn Adobe elements is verholpen dus ik kan weer 😛

TimoO_
                          Donateur

ok heel mooi allemaal maar wat is de bedoeling daarvan eigk?:P

Bluevespa
                            Bijdrager

de bedoeling ervan is: Geestelijk gehandicapten, de dag van hun leven geven, door samen met hun achter het stuur van een truck te zitten, waarbij die gehandicapten aan het toeteren zijn, en ze dat helemaal fantastisch vinden. Zo hebben hun ook nog plezier in hun leven, want ze wachten het hele jaar hierop. Nu zag ik heel toevallig net bij een gehandicaptencentrum waar ik langs fietsen, de Opel Manta Run staan, echt fantastische auto’s. En ik vind het te gek dat die mensen dit over hebben voor gehandicapten.

TimoO_
                              Donateur

als die gehandicapten aan het toeteren zijn moet ik er wel bijzeggen dat ze gevoel voor ritme hebben 😛 maar je hebt gelijk, soms krijg ik echt trieste verhalen van gehandicapten te horen en dan ben ik altijd wel blij dat mij zoiets niet is overkomen. zij verdienen het evengoed wat leuks te doen

Tom ciao

Zoiets is bij ons ook iederjaar, alleen dan met motoren met zijspan :lol De Savelberg Run
                                  Mijn vader rijdt ook motor er die moet dan altijd de weg afzetten enzo, wel ruig om dat mee te gaan 🙂

15 berichten aan het bekijken - 2,671 tot 2,685 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.