Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 2,266 tot 2,280 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Ha nog niet eens gelezen dit topic,

Ik heb zelf ook een moslim baas gehad (pizzaria) aardige kerel en stond ook gewoon open voor nederlanders.
      Hij liet me zelf dingen lezen uit de koran waarin stond GIJ ZULT niet doden , hij was ook fel tegen de zelfmoordbombers enzo.

Ook had die een boek waarin allemaal doctoren en professoren uitspraken deden over de Koran, in positieve zin. In de koran stonden al dingen over evolutieleer , de aarde , planeten etc erg interessant want die professoren waren ook na dat bewijs overgestapt naar moslim zijn.

Wilders zijn film valt inderdaad nogal mee, had ook erger verwacht. Wilders wou ik vorig jaar stemmen, maar sommige dingen was ik het niet mee eens in zijn politieke programma. Heb daarom ook maar op Rita verdonk gestemt aangezien ik daar iets meer hoop in zag.

Ik ben erg benieuwd hoeveel zetels wilders gaat halen in de nieuwe verkiezingen, vriend van mij zei al die haald het eind van het jaar niet meer.

Tonni
      Moderator

Ik vind het maar een zielig, nietszeggend knip- en plak filmpje. Gaat inhoudelijk nergens over en hij bereikt er niks mee.
        Het is de naam ‘film’ niet waard. Triest kortzichtig mannetje met weinig realiteitszin is het…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
        Moderator

@speedbuxi
          daar heb je gelijk in de blanken waren heel erg goed in landje pik…

maar goed dat is gebeurd en had niet mogen gebeuren…

speedbuxy
          Bijdrager

hansieb :
            Ha nog niet eens gelezen dit topic,

Ik heb zelf ook een moslim baas gehad (pizzaria) aardige kerel en stond ook gewoon open voor nederlanders.
            Hij liet me zelf dingen lezen uit de koran waarin stond GIJ ZULT niet doden , hij was ook fel tegen de zelfmoordbombers enzo.

Ook had die een boek waarin allemaal doctoren en professoren uitspraken deden over de Koran, in positieve zin. In de koran stonden al dingen over evolutieleer , de aarde , planeten etc erg interessant want die professoren waren ook na dat bewijs overgestapt naar moslim zijn.

Wilders zijn film valt inderdaad nogal mee, had ook erger verwacht. Wilders wou ik vorig jaar stemmen, maar sommige dingen was ik het niet mee eens in zijn politieke programma. Heb daarom ook maar op Rita verdonk gestemt aangezien ik daar iets meer hoop in zag.

Ik ben erg benieuwd hoeveel zetels wilders gaat halen in de nieuwe verkiezingen, vriend van mij zei al die haald het eind van het jaar niet meer.

Ja 95% die hier woont en in de rest van de westerse landen hebben helemaal niks met die bom aanslagen dat doen een paar van die grotbewoners uit hun thuisland en dan uit de naam van allah.

@Tonni.
            Ja een filmpje met oude koeien beelden en dat aan elkaar geplakt vind het gewoon oude wonden ophalen.

@Jelle.
            Ja en naast landje inpikken vonden we lui openbaar op de brandstapel zetten en onthoofden en ophangen ook prachtig was haast een volks vermaak.

En dat bedoel ik ook te zeggen dat westelingen niet zo moeten wijzen want gezien ons verleden hebben wij niet eens recht van spreken want wij konden er vroeger ook wat van.
            En dat we nu toevallig alweer een kleine 60 jaar rustig zijn maakt ons niet in 1x het beste jongentje van de klas;)

Beste is gewoon die lui ook laten mee genieten van onze moderene technieken weet namelijk nog wel een nieuws stukje van een paar weken terug.
            Toen hadden ze het over de mobiele telefoon die nu al 2 jaar in irak is te krijgen, en al qaida had gezegt dat het netwerk uit gezet moest worden omdat amerikanen hun zouden afluisteren en als ze dat niet deden zouden de zendmasten op geblazen worden.

Nou iedere irakier was vet kwaad van en het netwerk moet gewoon aan blijven anders kan ik straks niet meer bellen al helemaal in paniek want irak is sinds de komst van de mobiele telefoon helemaal telefoon verslaaft verkoop cijfers waren ook enorm daar.

Dus dat geeft wel aan dat hun ook zomaar veranderen door luxe want in 1 keer kreeg al qaida hun steun niet.
            En denk dat als het volk naast die mobiele telefoon ook nog een goed huis kreeg een mogelijkheid tot tv en internet dat je binnen 20 jaar niks meer van ze had gehoord.
            Hoogstens nog nieuws van dat ze net zoals westerlingen te dik worden door te weinig beweging omdat ze s,avonds ook onderuit op de bank achter de tv hangen met een zak chips:)

diac
            Bijdrager

wat lullen jullie allemaal over geschiedenis dit dat, vroeger hadden ze de middelen nog niet om zoiets te stoppen en waren de machtsverschillen te groot.
              we leven “NU” ik herhaal NU de TOEKOMST niet vroeger.
              wat interesseerd me nou wat vroeger gebeurd, dat heb ik toch niet meegemaakt.
              we moeten het NU stoppen ik herhaal NU de TOEKOMST.

nu hebben we de middelen ervoor om dit te stoppen, dus waarom niet?
              geef me een reden, waarom zouden we die extremisten niet te lijf gaan?

en kom nu niet weer van, ja dit dat vroeger zus, zo..

WE LEVEN NU! in de 21ste eeuw!

😀

speedbuxy
              Bijdrager

diac :
                wat lullen jullie allemaal over geschiedenis dit dat, vroeger hadden ze de middelen nog niet om zoiets te stoppen en waren de machtsverschillen te groot.
                we leven “NU” ik herhaal NU de TOEKOMST niet vroeger.
                wat interesseerd me nou wat vroeger gebeurd, dat heb ik toch niet meegemaakt.
                we moeten het NU stoppen ik herhaal NU de TOEKOMST.

nu hebben we de middelen ervoor om dit te stoppen, dus waarom niet?
                geef me een reden, waarom zouden we die extremisten niet te lijf gaan?

en kom nu niet weer van, ja dit dat vroeger zus, zo..

WE LEVEN NU! in de 21ste eeuw!

😀

Waar was jij toen de ira en eta lui opbliezen toen hoorde ik niemand roepen dit moeten we stoppen.

En we moeten de extreemisten te lijf gaan:con haal jij ze dan even uit de groten in afganistan enzo weg want de amerikenen lukt het niet en ze ergens anders te lijf gaan word weinig want zoveel zijn er niet.

diac
                Bijdrager

dat is het probleem juist, niemand boeit het.
                  dat wil wilders juist proberen, mensen ertoe aanzetten om er alsnog iets aan te doen.
                  daarom deze ophef voor de film, dit is wat hij wil bereiken. discussies en belangstelling.

KennyVespa
                  Bijdrager

yeah 😀 deze aap trekt pas hard op 😀 KLIK

TimoO_
                    Donateur

ik heb 1 ding te zeggen over die allochtonen.

toen ze hiernaartoe kwamen hadden ze niets, we gaven ze onderdak werk etc. de leefomstandigheden waren niet de beste en ze voelde zich gediscrimineert. daardoor zijn nu de “gangster” allochtonen zo geworden, omdat ze zich daartegen moeten verzetten (tegen discriminatie etc.) maar doordat ze zich ertegen verzetten maken ze het alleen maar erger.

– ze maken het verschil nog groter tussen autochtoon en allochtoon

– ze maken van autochtonen ook “gangstertjes” omdat de autochtonen zich tegen de allochtonen willen verzetten, zoals G-no dit noemt: besmette autochtonen.

en aangezien ze niets hadden toen ze hier kwamen, maar wij ze werk gaven enzo omdat we een vrij sociaal land zijn, vind ik het niet hardhandig ze terug te sturen naar hun eigen land. dan hebben ze waarschijnlijk nog meer omdat ze daar familie hebben wonen. hebben ze daar ook niets, jammer dan, wij waren zo aardig jullie iets te geven pak je je kans niet pech gehad.

en dan kan je zeggen, maar alle allochtonen zijn toch niet zo. nee tuurlijk niet, ik ken ook een paar hele aardige allochtonen en daar heb ik ook echt niets tegen. ik behandel ze ook gewoon als normale vrienden. maar ik ken meer achterlijke allochtonen dan autochtonen. daarom zeg ik heel simpel: doen ze iets verkeerds (vandalisme, bedreiging, mishandeling) wegsturen die handel. maar wat moeten de ouders dan? ja mee dan moesten ze hun kinderen maar beter opvoeden.

en daarbij menen de mensen uit het buiteland hierover slim te zijn, eerst zitten ze de Nederlandse vlag in de hens te steken en vervolgens zeggen ze: nou het viel eigelijk wel mee, die film. en dan zeggen ze OVER ONS dat WIJ vooroordelen hebben? en dan zeggen ZIJ dat WIJ stereotyperen? jullie doen dat anders mooi ook! als ÊÊn iemand dit land op z’n kop wil zetten door een film moet niet meteen heel Nederland zo te zijn! ik ben het overigens wel gedeeltelijk eens met Wilders.

wat ik OOOK nog verschrikkelijk vind is dat ze het hier zo goed hebben (sommige voeren geen reet uit, nog niet eens naar school, en ze krijgen verdomme een uitkering die WIJ moeten betalen en waar WIJ wel voor moeten leren en voor moeten werken!) en dan zitten ze te roepen MOCRO MOCRO KORAN KORAN TURKIJE TURKIJE! als jullie het in jullie warme arme landjes zo goed hebben, ga dan lekker terug! en als wij hier als richtlijn de koran hadden zag het er PRECIES hetzelfde uit als in hun land aangezien hun daar ook alles volgens de koran doen, een rotzooi dus. en als je dan zegt “een rotzooi? dat valt ook wel mee” nou hoezo zijn ze dan hier naartoe gekomen?

dankuwel

hansieb
                      Moderator

De ciao kruiwagen 😀

Jelle
                        Moderator

speedbuxy
                          Bijdrager

TimoO_ :
                            daarom zeg ik heel simpel: doen ze iets verkeerds (vandalisme, bedreiging, mishandeling) wegsturen die handel. maar wat moeten de ouders dan? ja mee dan moesten ze hun kinderen maar beter opvoeden.

Pff wat een onzin ik heb ook een strafblad van 10cm dik en dat zou dus mij ouders hun schuld wezen? nou kan je vertellen dat je ouders zoiets niet meld en die het dus ook niet weten.
                            En kan aan je opmerking wel merken dat jij niet eens lui kent die wel eens wat crimineels doen of gedaan hebben en je dus ook in een vette kakker wijk woont.
                            En deze mensen hebben wel een oordeel zonder er ook maar de balle verstand van te hebben.
                            Want wat voor leven heb je als jonge gast uberhout als je nooit eens met de politie in aanraking komt in mijn ogen geen.

Maar goed verder ben ik er wel over uit gepraat ik ben totaal niet voor moslims maar ik houd ook niet van inhoudloos gelul.

Hier maar een paar filmpjes om de topic naam weer wat tot z,n recht te laten komen;)
                            Deze draait best wat toeren.
                            Klik

Leuk golf karretje:)
                            Klik

@jelle.
                            Wat dacht je hij is nu lc dus gassen maar:D

ArvidW
                            Donateur

Tonni :
                              Ik vind het maar een zielig, nietszeggend knip- en plak filmpje. Gaat inhoudelijk nergens over en hij bereikt er niks mee.
                              Het is de naam ‘film’ niet waard. Triest kortzichtig mannetje met weinig realiteitszin is het…

Volgens mij had hij gewoon een middagje zitten googlen en wat plaatjes gevonden….

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

diac
                              Bijdrager

jezus snap het nou, het gaat niet om de film.
                                het gaat om de ophef erover, dat wil hij bereiken.

en Speedbuxy; ik ben nog nooit met de politie in aanraking gekomen, ben ik dan een kakker?
                                het wil niks zeggen, misschien ben jij wel gewoon dom en doe je het op verkeerde momenten, zoals al die mongolen doen.
                                als je het slim aanpakt word je niet gepakt.

je mag wel even 2x denken voor je een reactie doet, want dit slaat op 10x niks.

😀

VespaAvanti
                                Donateur

Als je het mij vraagt is het nu wel genoeg geweest over Wilders.
                                  Ik ga niet eens de moeite meer nemen om mijn mening te geven.
                                  Ik zeg alleen, ik stem op Wilders!

Nu is het wel genoeg geweest toch?

Oja, voor wie hem nog niet kent.
                                  Wel ff naar 1:50 spoelen;)

http://www.youtube.com/watch?v=d4bipcy6OTE&feature=related

15 berichten aan het bekijken - 2,266 tot 2,280 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.