Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 2,251 tot 2,265 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

wat radicaal?, moet tog ook, dat ze het maar leren, ze komen immers naar onze cultuur

Ik ben geen racist ofzo, en heb niets tegen moslims ofzo, maar als je ziet wat in die koran staat, dat is tog wel heel erg triest, het is immers de bijbel voor hun, als je dan ziet wat erin staat, dat kan nooit zijn wat allah wil, dit is er gewoon door iemand ingezet die haat heeft tegen christenen,

maarjah we zullen afwachten waar het of uitloopt

VespaAvanti
      Donateur

Ik bedoel dat sommige ideeen van Wilders radicaal zijn.
        Bijvoorbeeld dat alle buitenlanders per direct het land uit moeten:con
        Het is inderdaad te triest voor woorden als je ziet wat er in de koran staat, maar het is toch de harde werkelijkheid.
        Toch denk ik dat er niet veel zal gebeuren, en dat het helaas alleen maar erger wordt:|

speedbuxy
        Bijdrager

Beter was gewoon geweest iedere vorm van geloof uit te verbieden want geloof word al eeuwen oorlog om gevoerd.
          En de wrijving die nu weer ontstaat geeft wel aan dat geloof opzich gewoon gevaarlijk is en dat dus beter kan stoppen.

En alle buitelanders eruit zetten is zeker onzin want een chinees maakt alleen maar lekker eten en antilianen zijn behalve soms wat vervelend ook totaal niet voor moslims.

TimoO_
          Donateur

tja daarom moet je elke marokkaan of turk of surinamer eruit zetten die moeilijk doet. dit zijn ze ook niet allemaal maar wel veel. en dan kan je zeggen “Maar er zijn toch ook autochtonen die zo zijn” ja als er zo’n gastjes rondlopen die een beetje moeilijk tegen ons gaan doen moeten wij ons dan maar laten kisten? die allochtonen hebben sommige autochtonen zo gemaakt.

we leven nu gewoon in een generatie waar we er veel mee te maken krijgen, als iedereen van deze generatie kon stemmen kwam Wilders aan de macht en werd er een punt achter deze onzin gezet.

.-{2F4OV}-.

Ik zag dit al aankomen… bij ons op school vroeger kwamen langzamerhand meer buitenlander. Opzich maakt da nie veel uit, maar jammer dat ze altijd ruzie zochten. Het gaat gwoon te ver allemaal. En wat ze allemaal in fitna laten zien vind ik echt niet kunnen. Dat ze maar ergens anders oorlog gaan voeren ofzo. Bij ons staan overal moskee’s. Kben benieuwd wat ze in turkeije/morokko zeggen als je daar een kerk wilt bouwen! In de film zie je een hoop fragmenten waaruit blijkt dat de islam enkel respect heeft voor hun eigen religie. Dat valt me zwaar tegen…

Loek
              Bijdrager

Kom op zeg… iedereen weet toch wel dat dit niet overal het geval is? Wilders heeft net de paar radicaalste imams laten zien. Het geeft gewoon een negatieve karikatuur van de Islam en Koran.
                Van alles heb je radicalen, weten jullie nog wie Pim Fortuyn heeft vermoord? Een dierenactivist. Nu een paar jaar later hebben we een partij van de dieren en daar zeikt ook niemand over.

Ik heb b.t.w. vaak samen gewerkt met Turken en Marokkanen enzo… Nooit problemen mee gehad.

VespaAvanti
                Donateur

Het staat wel in de koran he Loek:con
                  Die volgens jou ”paar” imams uiten precies wat er in de koran staat.
                  Er zijn er natuurlijk ook die goed zijn maar moet je daar dus van denken, dat ze niet 100% voor hun geloof zijn?
                  En dat ze alleen de goede dingen eruit pikken?
                  Ik vindt het een beetje krom, een goede gelovige moslim bestaat volgensmij niet, want ze zijn allemaal voor de koran, en daar staan die teksten die Wilders heeft laten zien in:!

Bo3T
                  Bijdrager

de teksten van wilders zijn niet allemaal goed vertaald he? staan de kranten vol over.

speedbuxy
                    Bijdrager

Dat filpmje laat spul zien wat over een periode van 4 a 5 jaar gebeurd is.
                      En ik snap niet dat wij als westerlingen daar zo moeilijk over doen als je de geschiedenis boeken openslaat wat wij als blanke westerling allemaal in het verleden wel niet gedaan hebben is dit nog niks bij.

Wij haalden vroeger gewoon de kinderen bij hun ouders uit afrika weg om ze duur te verkopen en we scroomden het niet om de ouders gewoon te vermoorden als die het er niet mee eens waren.
                      En dat is maar een topje van de ijsberg wat blanken aan mensen mishandeling hebben gedaan.

En dan nog maar te zwijgen wie wij vroeger allemaal wel niet vermoord hebben uit de naam van god.
                      Het is alleen maar omdat wij nu wat verder zijn qua beschaving en ontwikkeling maar wij waren vroeger niks beter dan hun.
                      als ons iets niet aanstond gingen we ook op kruistochten om te moorden en dan veel erger als dit.

En het is opzich onze eigen schuld als wij de ontwikkelings landen niet zo aan het uitbuiten waren maar ze gewoon mee hadden laten delen in de winst dan hadden die landen nu ook achter hun lcd tv zitten te playstationen;)
                      Maar nee hun hebben net zoals wij vroeger nog helemaal niks dus vind ik het ook niet vreemd dat ze dezelfde barbaarse dingen nog doen als ons vroeger.

Want die lui liggen daar gewoon 2 tot 300 jaar achter.
                      Geef ze maar gewoon een playstation enzo dan ebt de wil tot vechten ook wel weg net zoals dat bij ons westerlingen is gegaan.
                      Want wij waren vroeger toen we ook nog helemaal niks hadden totaal niks anders;)

.-{2F4OV}-.

speedbuxy :
                        En ik snap niet dat wij als westerlingen daar zo moeilijk over doen als je de geschiedenis boeken openslaat wat wij als blanke westerling allemaal in het verleden wel niet gedaan hebben is dit nog niks bij.

Dat is misschien wel zo. Maar dat geeft hun geen permissie om nu dingen bij ons te flikken he. Dat ligt in de geschiedenis en wat gebeurd is is gebeurd. Ze mogen hier toch komen en godsdienst hebben etc. Mja denk dat je tog nooit uit de discussie komt, want ieder heeft zijn eigen visie/mening. Ik ben het ook cker niet eens met wilders, maar er zijn ook dingen waarvan ikzelf denk tja…

diac
                        Bijdrager

ja, geef ze maar een playstation met call of duty 4, leren ze tenminste eens echte tactics:lol

speedbuxy
                          Bijdrager

.-{2F4OV}-. :

speedbuxy :

Dat is misschien wel zo. Maar dat geeft hun geen permissie om nu dingen bij ons te flikken he. Dat ligt in de geschiedenis en wat gebeurd is is gebeurd. Ze mogen hier toch komen en godsdienst hebben etc. Mja denk dat je tog nooit uit de discussie komt, want ieder heeft zijn eigen visie/mening. Ik ben het ook cker niet eens met wilders, maar er zijn ook dingen waarvan ikzelf denk tja…

Wat ik probeer te zeggen is dat die lui in het middeoosten nog net zo barbaars en primitief zijn als wij 3 a 400 jaar geleden ook nog waren en dus niks anders zijn dan wij.
                            En daarbij is dit gewoon een terreur netwerk net zoals de eta en de ira ook jaren zijn geweest die bliezen ook bussen en shit op voor het geloof en vrijheid.

En dat zijn zelfs lui die wel lekker konden playstationen en s,avonds onderuit gezakt op de bank liggen met een pot bier of zak chips en ook zo zijn op gegroeit.
                            Dus die vind ik nog erger die blazen ondanks hun luxe leven nog lui op omdat ze het ergens niet mee eens waren.

KennyVespa
                            Bijdrager

woeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew discussie 😀

egt vet 😛

Jelle
                              Moderator

speedbuxy :

Wij haalden vroeger gewoon de kinderen bij hun ouders uit afrika weg om ze duur te verkopen en we scroomden het niet om de ouders gewoon te vermoorden als die het er niet mee eens waren.
                                En dat is maar een topje van de ijsberg wat blanken aan mensen mishandeling hebben gedaan.

En dan nog maar te zwijgen wie wij vroeger allemaal wel niet vermoord hebben uit de naam van god.
                                Het is alleen maar omdat wij nu wat verder zijn qua beschaving en ontwikkeling maar wij waren vroeger niks beter dan hun.
                                als ons iets niet aanstond gingen we ook op kruistochten om te moorden en dan veel erger als dit.

wij nederlanders hadden maar een heel miniem klein deel te maken met de slavenhandel(5%), nederlanders waren handelaren die hun slaven kochten bij de afrikaanse kustvolkeren en arabieren! en deze daarna weer verhandelde op het amerikaanse continent…
                                dus wij blanken vermoorden die ouders niet gewoon dat waren de arabieren en de kustvolkeren van afrika!

leer je geschiedenis zou ik zeggen 😉

En over wie wij allemaal wel niet uit de naam van god hebben vermoord, tja het katholieke geloof wilden de nederlanders ook niet, maar moesten wel. Anders werd je een koppie kleiner gemaakt.

tja in ben blij dat ik geloof in de wetenschap 😉

PS. dat filmpje van wilders viel best mee, had erger verwacht.

speedbuxy
                                Bijdrager

En ik doelde met WIJ niet zozeer ons nederlanders maar gewoon de blanke westerlingen

En als jij de geschiedenis zo goed kent dan moet je helemaal wel weten dat de geschiedenis van de moslim kinderspel is vergeleken met die van ons.
                                  En met ons bedoel ik dus de blanke westerling;)

Want de indiaanen waren vroeger vet vredelievend volk tot dat de blanke westerling er kwam en hun bisons dronken en voor de lol begon af te schieten en daarna hun erbij omdat hun er wat van gezegt hadden.

Ausralie leefde aboritionals die niemand een vliegkwaad wouden doen nou dat hebben ze geweten totdat de blanke westerling kwam, die rukten hun kinderen bij hun weg want ja die konden mooi op het land werken en de huishouding doen van hun.

En daarna vonden we het ook meteen nodig om binnen een paar jaar 10 diersoorten die daar alleen voorkwamen weg te knallen want ja die waren lastig.

Het was zelfs zo erg dat de aboritionals vroeger zelfs onder flora en fauna wet vielen kortom het werd gezien als dier of plant.
                                  Nou echt humanitaire gedachte gang daarom was het ook normaal om hun kinderen af te pakken want ja het is toch gewoon vee.

En zo kan je wel boekdelen schrijven over hoe wij vroeger waren en ik ben totaal niet voor moslims maar de westerse samenleving moet niet zo moraal ridderig doen met het verleden van hun.

15 berichten aan het bekijken - 2,251 tot 2,265 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.