Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 1,981 tot 1,995 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

ja, ze vinden het te veel werk om een uitlaat te berekenen bij formule 1. ze zetten daar alles op alles om die optimale snelheid en behendigheid wegligging enz. te bereiken, dus ik denk niet dat het voor hun een probleem is om een uitlaat te berekenen hoor.

en het enige wat ik zeg. is dat het mij vrij waarschijlijk lijkt dat als ze een 2takt motor gaan pakken dat ze dan die motor wel wat meer toeren gaan laten lopen. als ze een 2takt motor pakken gaan ze daar ook ALLES uithalen, dus ik ga er van uit dat die onverstelbaar veel toeren gaan draaien.

speedbuxy
      Bijdrager

TimoO_ :
        ja, ze vinden het te veel werk om een uitlaat te berekenen bij formule 1. ze zetten daar alles op alles om die optimale snelheid en behendigheid wegligging enz. te bereiken, dus ik denk niet dat het voor hun een probleem is om een uitlaat te berekenen hoor.

en het enige wat ik zeg. is dat het mij vrij waarschijlijk lijkt dat als ze een 2takt motor gaan pakken dat ze dan die motor wel wat meer toeren gaan laten lopen. als ze een 2takt motor pakken gaan ze daar ook ALLES uithalen, dus ik ga er van uit dat die onverstelbaar veel toeren gaan draaien.

Doelde met die uitlayten meer op de moto gp.
        En heeft heeft wel meer reden zoals het dubbele gebruik van een 2takt de instabiliteit van 2takt.
        Zoals het zomaar zoek raken van pk,s zonder reden.
        Dus al die tijd die ze nu in een 4takt steken was bij een 2takt haast verdubbeld.

En waarom moet een 2 takt motor meer toeren draaien als ze die zouden gebruiken?
        Daar zie ik namelijk nergens een reden toe.
        Zie naar een sprint scooter daar is alles al uit gehaald en die draait ook maar max 15,000 toeren.
        Met het verschil dat je dan bij 15.000 toeren ook het geluid hebt van 15.0000 ontbrandingen ipv van de 7500 bij 4takt:D

hansieb
        Moderator

Geweldig belgische gabbers :lol

AA-T
          Sleutelbeheerder

echte zwabbers, zoals ze het zelf zeggen tenminste :p

sombrero
            Bijdrager

jordy
              Bijdrager

hahaa dat is klote zeg
                och jah heef die kerel weer wat te sleutelen:lol

)2aptor

here is a video of my ciao P the engine is of LeMoN :bier

http://de.youtube.com/watch?v=o-sDKDoAhcY 😀

hansieb
                  Moderator

)2aptor :
                    here is a video of my ciao P the engine is of LeMoN :bier

http://de.youtube.com/watch?v=o-sDKDoAhcY 😀

Kickstart ist ubar 😛 und deine motor lauft gut 🙂 viel besser dan die von lemon

speedbuxy
                    Bijdrager

Dis pas apart een 2takt diesel.
                      Ik was dat alweer helemaal vergeten maar hier varen een hele hoop schepen iid op.
                      68954pk bij 102 toeren:D
                      Klik

Dingen zaten echt over al in zie ik nu wel in
                      Treinen
                      in
                      Tractors
                      in
                      Vrachtwagens
                      Hoort vet moet ik zeggen geeft hem net wat een meer power geluidje.

hansieb
                      Moderator

FF nog om op oud en nieuw terug te komen

EAT YOUR HART OUT MAN CARBID POWARRR =)=)=)=)=)

http://www.dumpert.nl/mediabase/37439/1d512550/grootste_carbidkanon_van_nederland.html

jordy
                        Bijdrager

had ik al gezien
                          daar moet je eens met een big smile voor gaan staan oei oei
                          lijkt me pijnlijk als je dat deksel tegen je schedel krijgt:P:P

ik weet niet of dit al eens is gepost maar ik van het we uver vet:P

hansieb
                          Moderator

De dakar gaat gewoon door! vanaf eindhoven :lol

http://www.dumpert.nl/mediabase/37579/59e4c2ea/eindhoven_dakar.html

Wel spijtig dat die dit jaar niet door gaat had me er wel op verheugt 🙁

Mike
                            Bijdrager

ik heb er ook de pest pleuris in dat het afgelast is, ik vind eht werkelijk een prachtig evenement, en als ik doekoes had zou ik mee crosse,, das nog ‘ns een mega GUMBALL challenge:P

Mike

Bartjee
                              Donateur

Ja echt klote. Had me er ook op verheugd en mn vader al helemaal. Vind het ook echt een geweldiggg evenement! Maarja vraag me af of het nou ooit nog wel door gaat..

Bluevespa
                                Bijdrager

ik vind dit echt heeeel heeeel erg jammer,dit was echt het beste evenement dat er was,en nu de dag van destart afgelast, Veiligheidsredenen,moet je die terroristen nou hun zin geven,,dan doen ze het elk jaar,, zal dakar nog terugkomen,dat is de vraag,heel jammer

15 berichten aan het bekijken - 1,981 tot 1,995 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.