Filmpjes topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 1,966 tot 1,980 (van in totaal 4,596)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

ff m’n kickstartblok getest

aanduwen piv kicken is niet vet :p oh en hij loopt niet zo geweldig omdat ie pas net weer in elkaar zit met nieuwe zuigerveren enzo, plus de gaskabel zat niet echt zo geweldig

maar opzich loopt het goed :thumb (blok is verkocht aan )2aptor )

Links :
      http://nl.youtube.com/watch?v=KavlR5lu2mk

http://nl.youtube.com/watch?v=Ot9UWUEfZBA

( the engine runs well, but it was difficult to start it like this, and to control the throttle 😉 )

)2aptor

:thumb hehehe nice 1 and :bier

FonS
        Bijdrager

at least I know it works 😉

I’m not sure how long it takes for the money to be transfert, but the shipping should take only 3 days, not very long

.-{2F4OV}-.

Check aub ff dit vuurwerk van ons! Er komen waarschijnlijk nog meer filmpjes aan die gefilmd zijn met HD-camera. Deze heb ik met mn mobiel gefilmd.

hansieb
            Moderator

Haha filmpie van maatje van me waar ik in het donker sta te hakke

http://www.youtube.com/watch?v=2iDZTwMxtu4

Btw mooi shirtje heeft dit meisje aan :lol

http://www.dumpert.nl/mediabase/37112/35fde414/meisje_dat_boodschappen_doet.html

speedbuxy
              Bijdrager

Das een mooi pijltje:thumb
                Daar een paar van achter elkaar aan in verschillende kleuren en je hebt een beste vuurwerk show8)

speedbuxy
                Bijdrager

hansieb :

http://www.dumpert.nl/mediabase/37112/35fde414/meisje_dat_boodschappen_doet.html

Ben je dan z,on gabber hansie?
                  Want dan vind je m,n adere verzameling die ik naast cilinders sparen heb ook wel leuk denk ik;)

En dat wijf vind ik zonde als ze zo hun tieten zo verneuken want deze zijn mij te groot had de helft wel af gemogen.
                  Want die bekijks die ze heeft is ook niet omdat mensen het mooi vinden maar meer omdat ze haast een circus act is.
                  .

heuvel85
                  Bijdrager

mooi man=)

hansieb
                    Moderator

speedbuxy :

hansieb :

Ben je dan z,on gabber hansie?
                      Want dan vind je m,n adere verzameling die ik naast cilinders sparen heb ook wel leuk denk ik;)
                      .

Van A – Z in de dance vind ik best van knoeiharde techno tot breakcore , tot frenchcore , jump , hardstyle ALLES 😀 BEUKEN tot je erbij neervalt.

Dit jaar hopelijk naar Q-base , defqon is te snel uitverkocht en te commercieel dus liever naar q-base.

Vroegah spaarde ik ook hardcore en al die zooi 200gb 😛 maar nu is et meer radio enzo soms live setje.

Q-BASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe =) http://nl.youtube.com/watch?v=d6aSwzQXbeA&feature=related

speedbuxy
                      Bijdrager

Snap niet dat ze in de formule 1 of rally geen 2 takt geen gebruiken.
                        Als je ziet wat deze wagen al met een 750cc 3 cilinder snowmobiel motor presteerd, dan word ik bang bij de gedachte wat een 2500cc 6 cilinder 2 takt dan wel niet zou doen;)

.-{2F4OV}-.

speedbuxy :
                          Das een mooi pijltje:thumb
                          Daar een paar van achter elkaar aan in verschillende kleuren en je hebt een beste vuurwerk show8)

Das geen pijltje maar n mortier:lol

jordy
                          Bijdrager

speedbuxy :
                            Snap niet dat ze in de formule 1 of rally geen 2 takt geen gebruiken.
                            Als je ziet wat deze wagen al met een 750cc 3 cilinder snowmobiel motor presteerd, dan word ik bang bij de gedachte wat een 2500cc 6 cilinder 2 takt dan wel niet zou doen;)

ergens kan ik je gelijk gevel;)
                            diej 2500cc moet dan pas echt hard knallen:P

TimoO_
                            Donateur

ik denk dat die motor dat niet volhoudt. kwa toeren is een F1 motor al bijna 2takt, die dingen draaien 16.000 RPM. ga maar na hoeveel toeren die draaien wanneer ze daar een 2takt in zetten. en bij formule 1 doen ze maar 1 of 2 wedstrijden met 1 motor, dan wordt ie vervangen (volgens mij 1 wedstrijd, met kwalificatie erbij). als je dan ziet hoelang 4takters het volhouden tegenover 2takters, zijn formule 1 2takt motors binnen no time finito.

maar eigelijk zouden ze dan ook weer op beter uithoudingsvermogen van de 2takt motoren kunnen onderzoeken. betere lagers, cilinderwanden zuigerveren enz. daar kan buiten formule 1 dan ook weer profijt van worden gemaakt.

dit gaat ook wel lekker, kart op elektriciteit.

het enige wat ik niet snap is waar ze die 50.000 watt elektromotor geduwt hebben. wij hebben ook een 50.000watt elektromotor hier staan en die is even groot als de kart zelf (ik wil niet weten hoe zwaar)

dit is wel natuurlijk leuker.

jordy
                              Bijdrager

speedbuxy
                                Bijdrager

TimoO_ :
                                  ik denk dat die motor dat niet volhoudt. kwa toeren is een F1 motor al bijna 2takt, die dingen draaien 16.000 RPM. ga maar na hoeveel toeren die draaien wanneer ze daar een 2takt in zetten. en bij formule 1 doen ze maar 1 of 2 wedstrijden met 1 motor, dan wordt ie vervangen (volgens mij 1 wedstrijd, met kwalificatie erbij). als je dan ziet hoelang 4takters het volhouden tegenover 2takters, zijn formule 1 2takt motors binnen no time finito.

Een 4takt die 16.000 toeren draait is niet te vergelijken met een 2takt die 16.000 toeren draait.
                                  Aangezien een 2 takt bij 1 slag ook al onbrand daar waar een 4takt 2 slagen voor maakt.
                                  2takt ontbrand namelijk 2x zoveel als een 4takt dus 16.000 toeren is eigenlijks 8000 in vergelijking met een 2takt.

En waarom zou als nu een 4takt 16.000 draait een 2takt motor dan nog meer moeten draaien?
                                  Dat is nergens voor nodig je zegt het zelf al ze hebben van de 4takt al qua toeren een 2takt gemaakt haast.
                                  Dus als het een 2takt motor zou worden blijft ie gewoon aan toeren gelijk met het verschil dat het wel veel vetter hoort omdat een 2 takt bij 16.000 toeren ook 16.000x ontbrand ipv 8.000x zoals bij een 4takt.

En dat 2takt wat sneller slijt is wel waar maar niet zo snel dat je er geen racen mee gereden zouden kunnen worden.Een 2 takt blok gaat makkelijk een race mee dat gingen de yamaha rd 500 en de suzuki rg 500 in de moto gp vroeger toch ook makkelijk.
                                  Ik denk dat ze meer op 4 takt zijn over gestapt omdat dat veel minder zinnig is qua afstelling.
                                  Neem alleen de uitlaat al bij een 4takt klap je daar gewoon een pijp op maar bij een 2takt moet je die vet berekenen.

E

15 berichten aan het bekijken - 1,966 tot 1,980 (van in totaal 4,596)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.