Vespa-Ciao.NL
:: Dubracer + Citta racertje + de rest:)

Home Forums Perso’s Projecten Dubracer + Citta racertje + de rest:)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 110)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dubracer
    Topic starter

Klopt ben ook autogek:P hier wat picas

Dubracer
      Topic starter

dit weekend niks te klussen voor mij ben ziekjes:( heb me wel een si brug en vering gehaald afgelopen week

tm-racing
        Bijdrager

De 16v is dat een KR of een PL?En heb je daar nog iets motorisch mee gedaan?

ciaohorst
          Bijdrager

Riegtieg vet die golf 😀 Altijd mooi, zon opgeknapt oldtimertje!

De BMW heeft ook wel wat, niet mijn stijl, ma wel heftig uitgebouwd. 🙂

En je vespa’s zijn ook prachtig! Heb je een foto van die blauwe met fluor geel? Vind die kleurencombo erg vet! =)

Dubracer
            Topic starter

@tm-racing het is een kr blok motorisch zit er een grotere benzinepomp en inspuiting op,andere koppelingsplaat en aangepaste versnellingsbak

@ciaohorst de blauwe ligt uit elkaar en velgen heb ik in een andere gezet een mat zwarte ciao

Monstercitta
              Bijdrager

Heb zelf ook 2 golfjes 1. Een golf 1 gtd met mercedes intercooler en een golf 1 gti pirelli 2000e oettinger. Jou golfje ziet er ook leuk uit ff achterbumper erop knallen kenteken plaat op de originele plek bevestigen een originele grill met chrome randen en dan je hella koplampen er weer in en origienle zwarte achterlichten en hij is strak:) Heb je nog onderdelen? voor golf 1 stuur maar een pm

Dubracer
                Topic starter

haha zo te horen zou ik mijn golf weer orgineel moeten maken heb hem bewust zo gemaakt zonder achterbumper etc vind deze stijl wel mooi zo, die gti pirelli lijkt me ook wel tof!

🙂

Monstercitta
                  Bijdrager

neej joh jou golfje jou smaak doe wat je wil gaf alleen me mening 🙂 chrome gril zal mooier staan/ogen dan dat embleemloze grill stalen zwarte bumpers erop doen zoek ik ook nog

Dubracer
                    Topic starter

Na lange winterstop te hebben gehad en veel onderdelen en 3 ciaos verkocht te hebben vanwege een veel te volle garage ben ik nu weer eens uit gaan zoeken wat ik nog heb staan voor te hobbyen, project citta racer zal binnekort aan verder worden gegaan en heb nog een nieuw project erbij gepakt weer een citta ga hem nog kleiner en lager maken dan de racer heb er een downhill stuurtje voor gehaald en verder ga ik een punten blok bewerken, heb een top one uitlaatje en vario ervoor wil deze puur voor trekkracht maken is eens iets anders dan al die racertjes die ik nu heb haha

fotos zullen van het weekend wel volgen

r32
                      Bijdrager

zal wel weer mooi worden

ben benieuwd

gr R32

Dubracer
                        Topic starter

hier de fotos heb dees weekend geen tijd gehad voor er iets aan te doen

en nog ene van mijn andere project met de si veren erop alles eraf geslepen geplamuurd heb de achterbrug dichtgelast waar normaal de trapas zit en de standaard heb ik wat verder naar achter gezet. vond de citta brug na wat aanpassingen toch beter erbij passen dan de si brug dus die is weer de deur uit.

Dubracer
                          Topic starter

zo weer eens tijd gehad voor het citta racertje de roze is weer gesloopt richt me alleen nog op de racer

de vorderingen zijn

killswitch gemonteerd
                            frame bij zadel bevestiging verlaagd
                            nieuwmodel zadel hoes
                            stang ertussen
                            vork nog meer verlaagd(uitlaat ligt bijna op de grond nu)

komend weekend gaat die uit elkaar en wordt die klaar gemaakt voor te spuiten

kleur wit
                            velgen zwart met gepolijste rand
                            verder komt de polini vario ook weer op het evo blokje:)

mijn dagelikse brom ciao heeft nu plaats mogen maken voor een snor uit 2006

deze is nu geschorst

dit is nu mijn daily:)

ook voor deze heb ik me weer een nieuwe dr evo gehaald 13 cab en uitlaat twijfel ik nog over heb er nog diverse liggen dus komt wel goed

als de citta racer klaar is volgen wel weer nieuwe piccas

Florian
                            Moderator

Die buis tussen de Citta vind ik echt supervet.
                              Echt een stoere look heeft die Citta:D I Love it :worshippy

Suppreme Smoke
                              Donateur

Wel grappig, nu die roze racer zo verlaagt is lijkt het wel of de banden een klein beetje groter zijn=)

Die andere racer ziet er inderdaad heel mean uit!:lol

Dubracer
                                Topic starter

hier al een voorproefje van de gespoten spullen

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 110)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.