Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Domste sleutelfout
- Dit onderwerp bevat 338 reacties, 176 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 3 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 december 2009 om 08:59 #29018
maat van me kwam voor een bromklok, dus wij die eringezet rijdt hij naar huis 15 km verder stond met 50km/h ze achterwiel vast. zat er geen olie, in. een beetje slijtage aan de tandwielen en 1 naaldlager was na de klote.
1 december 2009 om 14:42 #29019zonde van je bromklok dan…
11 december 2009 om 20:20 #29070slecht schroefje van de contactpuntjes dus dat trilde los, alles weer afgesteld. Rennen rennen rennen ja hij doet het. na 100 meter viel hij weer stil. Opnieuw afstellen –> rennen –> afstellen –> rennen –> blok open –> schoon gemaakt, nagekeken–> terug in elkaar gezet –> rennen…
nog niks
zegt mijn vader. zit er eigenlijk wel benzine in…:'( stom stom stom12 december 2009 om 00:29 #25480bij een puch maxi contact punten stellen.moer vliegwiel los.k#t vliegwiel wil niet los . oh ik kan er zo ook bij.
om na het stellen binnen 100 mtr ingehaald te worden door je eigen vliegwiel.
die k#t moer zat er nog niet op.!!12 december 2009 om 00:37 #29071haha :lol
27 december 2009 om 12:53 #29115bij je tomos s25 na het contactpunten stellen vliegwiel erop zetten en even de moer los vast zetten om te kijken of ie geod zat. vervolgens ben ik vergeten de moer strak te zetten.
vervolgens brommer gestart. en ik en een vriend maar raar staan te kijken waaorm ie nou zo’n herrie maakte.HUH?!?! het lijkt wel alsof er iets los zit :$
Kap er weer af gehaalt. gekeken. wonder boven wonder zat het vliegwiel er nog gewoon op. en was er niks te zien. dus kap er weer opgezet opnieuw gestart. we dachten mwah zal wel iets tussen gezeten hebben. nog een keer gestart. HUH hij maakt alweer herrie.
dus weer kap eraf gehaalt en gekeken dit keer ook maa rhet vliegwiel eraf gehaalt.
ow wat zit ie los joh. 😕
en toen ie eraf was was de spie verdwenen de krukas een beetje dood, wonderbovenwonder niet krom.
en het vliegwiel was ook een beetje naa rde filistijnenoeps XD daar kon het zootje niet tegen.
hahaha. m’n halve vliegwiel was naar de *** en m’n spie was verdwenen. ook de krukas was half uitgeholt.
maar ik heb m weer aan de praat gekregen hoor
ik heb in die zelfde krukas doodleuk een gat geboort naast het oude kapotte gat
een nieuwe spie erin gedaan
vervolgens de sleuf in het vliegwiel weer een soortvan gerepareerd. en toen deed ie het weer.
lijkt wel een beetje op het verhaal van polini dinges
k heb er nog vrolijk 1 maand op rondgereden. toen begaf de voetpakking het. gelukkig zat de cylinder fijn vastgeroest aan de tapeinden en het motorblok.
naja wat wil je met een gratis brommer.
toen was ik het zat verkocht voor 125 euro haha.27 december 2009 om 12:56 #29116blok dat je er net af hebt gehaald weer terug monteren i.p.v. het andere blok :p.
27 december 2009 om 13:14 #29117
Anoniemhahaha:P shaker, ik ken dat soort dingen ja, of dat je een schroefje de hele tijd aan het zoeken bent terwijl ie in je zak zit
27 december 2009 om 13:23 #29118
Tom ciaoOf dat je het schroefje zelfs de hele tijd in je handen hebt! 😕
27 december 2009 om 13:28 #29119brommer proberen te starten in fietsstand en maar niet begrijpen waarom de koppeling nou niet aanslaat
27 december 2009 om 13:43 #29121teenhakker :
brommer proberen te starten in fietsstand en maar niet begrijpen waarom de koppeling nou niet aanslaatof proberen te starten zonder benzine of dichte benzinekraan :’-)
27 december 2009 om 13:58 #29125ja die dichte benzine kraan heb ik ook wel eens geprobeert. toen stond ik raar te kijken toen me brommer er na 500 m mee stopte. achteraf erg bijzonder dat ie zowieso nog 500 m gereden heeft met een dichte benzinekraan maarja
27 december 2009 om 16:03 #29126mijn domste fout,
mijn leo krul in stukken geslepen en proberen er nog een fatsoenlijke uitlat van te make:lol
27 december 2009 om 16:11 #29127Olie niet bijvullen bij een ciao mix:S:p
27 december 2009 om 18:13 #29128nadat ik mijn blok had gereviceerd, vergete de ontstekingsnok terug te zetten,
en maar rennen:P -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.