Vespa-Ciao.NL
:: Domste sleutelfout

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Domste sleutelfout

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

boywhitey
    Bijdrager

maat van me kwam voor een bromklok, dus wij die eringezet rijdt hij naar huis 15 km verder stond met 50km/h ze achterwiel vast. zat er geen olie, in. een beetje slijtage aan de tandwielen en 1 naaldlager was na de klote.

Peter.S
      Bijdrager

zonde van je bromklok dan…

sigarian
        Bijdrager

slecht schroefje van de contactpuntjes dus dat trilde los, alles weer afgesteld. Rennen rennen rennen ja hij doet het. na 100 meter viel hij weer stil. Opnieuw afstellen –> rennen –> afstellen –> rennen –> blok open –> schoon gemaakt, nagekeken–> terug in elkaar gezet –> rennen…
          nog niks
          zegt mijn vader. zit er eigenlijk wel benzine in…:'( stom stom stom

polini-fan
          Bijdrager

bij een puch maxi contact punten stellen.moer vliegwiel los.k#t vliegwiel wil niet los . oh ik kan er zo ook bij.
            om na het stellen binnen 100 mtr ingehaald te worden door je eigen vliegwiel.
            die k#t moer zat er nog niet op.!!

Bas94
            Bijdrager

haha :lol:thumb

teenhakker
              Bijdrager

bij je tomos s25 na het contactpunten stellen vliegwiel erop zetten en even de moer los vast zetten om te kijken of ie geod zat. vervolgens ben ik vergeten de moer strak te zetten.
                vervolgens brommer gestart. en ik en een vriend maar raar staan te kijken waaorm ie nou zo’n herrie maakte.

HUH?!?! het lijkt wel alsof er iets los zit :$

Kap er weer af gehaalt. gekeken. wonder boven wonder zat het vliegwiel er nog gewoon op. en was er niks te zien. dus kap er weer opgezet opnieuw gestart. we dachten mwah zal wel iets tussen gezeten hebben. nog een keer gestart. HUH hij maakt alweer herrie.
                dus weer kap eraf gehaalt en gekeken dit keer ook maa rhet vliegwiel eraf gehaalt.
                ow wat zit ie los joh. 😕
                en toen ie eraf was was de spie verdwenen de krukas een beetje dood, wonderbovenwonder niet krom.
                en het vliegwiel was ook een beetje naa rde filistijnen

oeps XD daar kon het zootje niet tegen.
                hahaha. m’n halve vliegwiel was naar de *** en m’n spie was verdwenen. ook de krukas was half uitgeholt.
                maar ik heb m weer aan de praat gekregen hoor
                ik heb in die zelfde krukas doodleuk een gat geboort naast het oude kapotte gat
                een nieuwe spie erin gedaan
                vervolgens de sleuf in het vliegwiel weer een soortvan gerepareerd. en toen deed ie het weer.
                lijkt wel een beetje op het verhaal van polini dinges
                k heb er nog vrolijk 1 maand op rondgereden. toen begaf de voetpakking het. gelukkig zat de cylinder fijn vastgeroest aan de tapeinden en het motorblok.
                naja wat wil je met een gratis brommer.
                toen was ik het zat verkocht voor 125 euro haha.

Shaker
                Bijdrager

blok dat je er net af hebt gehaald weer terug monteren i.p.v. het andere blok :p.

Anoniem

hahaha:P shaker, ik ken dat soort dingen ja, of dat je een schroefje de hele tijd aan het zoeken bent terwijl ie in je zak zit

Tom ciao

Of dat je het schroefje zelfs de hele tijd in je handen hebt! 😕

teenhakker
                      Bijdrager

brommer proberen te starten in fietsstand en maar niet begrijpen waarom de koppeling nou niet aanslaat

Shaker
                        Bijdrager

teenhakker :
                          brommer proberen te starten in fietsstand en maar niet begrijpen waarom de koppeling nou niet aanslaat

of proberen te starten zonder benzine of dichte benzinekraan :’-)

teenhakker
                          Bijdrager

ja die dichte benzine kraan heb ik ook wel eens geprobeert. toen stond ik raar te kijken toen me brommer er na 500 m mee stopte. achteraf erg bijzonder dat ie zowieso nog 500 m gereden heeft met een dichte benzinekraan maarja

dieseltank
                            Bijdrager

mijn domste fout,

mijn leo krul in stukken geslepen en proberen er nog een fatsoenlijke uitlat van te make:lol

DaanCiao
                              Donateur

Olie niet bijvullen bij een ciao mix:S:p

pannenkoek
                                Bijdrager

nadat ik mijn blok had gereviceerd, vergete de ontstekingsnok terug te zetten,
                                  en maar rennen:P

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.