Vespa-Ciao.NL
:: Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Topic starter

Hey Steven, bedankt 😉 Als het goed werkt ga ik het misschien ook nog wel op mn ciao maken. Het standaard systeem is nogal irritant(lichthoeveelheid is afhankelijk van je toeren)

ritze
      Bijdrager

moet je wel nog een gelijkrichter hebben anders gebeurt er niet zo veel:P
        en kijken voor een kleine spannings regelaar, want mijn accu was bijna in de fik gevlogen zo heet dat ie werd 😛

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Docs
        Topic starter

Lol 😀 We zullen zien wat het wordt, ik ga het eerst gewoon proberen. Boem is ho:P

ritze
          Bijdrager

zonder gelijkrichter zal de accu opgeladen en ontladen worden zo snel als je vliegwiel rondgaat.
            zal dus geen vermogen opnemen:P

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

Docs
            Topic starter

Dan moet je even beter naar het schema kijken 😛 De accu staat niet aangesloten op een spoel 😉

Docs
              Topic starter

Zo, eindelijk weer een fatsoenlijke update. Wat is er vandaag allemaal gebeurt:

– Verlichting getest. Werkt als de brandweer. Had alleen 12V lampjes ipv 6V dus het brandde niet zo vel, maar het principe werkt. Hier nog even alle componenten.

Foto is een beetje wazig 😮

– Carb omgebouwd naar kabelshoke

– Gaten in de brug gemaakt voor de choke en gaskabel.

– Vario gemonteerd om te kijken of alles zo een beetje past. Ivm de zijinlaat in combinatie met variosnaar. Past perfect :bier.

– Kappen aangepast zodat ze passen met de zijinlaat.

– De Leo SP eindelijk opgeknapt :bier Werdt ook wel een tijd. Kan hem nu eindelijk weer op de Ciao zetten. Rijdt stukken beter dan de Cittypuffer.

Zo, dit was het volgens mij wel weer 😛
                Bijna klaar om te coaten :bier

Bram Hanegraaf

Als ik zo’n perso zie denk ik ook altijd: nou mijn citta mag ook wel een beetje opgeknapt worden.
                  Als ik weer een beetje geld heb ga ik ook voor een accu denk ik..echt super makkelijk
                  leuke perso!

Docs
                  Topic starter

Dank je 😉 Je moet dan alleen niet vergeten om of reserve batterijen bij je te hebben, of regelmatig bij te laden. Anders heb je er nog niks aan 😛

Docs
                    Topic starter

Ik kon het niet laten om hem ook nog ff semi in elkaar te zetten voor het totaal plaatje.

Leovince
                      Bijdrager

Dat ding zou de vuilnisman nog niet eens meenemen 😛

Docs
                        Topic starter

Das waar 😀 Moet ook niet 😀 Het blokje zit er namelijk al wel in 😛

Leovince
                          Bijdrager

Haha ik zie ’t:P Word het zooitje nog gecoat of geef je niet zoveel om uiterlijk?

Docs
                            Topic starter

Ik denk dat ik hem zo laat 😉 Nee, tuurlijk niet :D:D Hij wordt binnenkort gecoat/gespoten. Groen/oranje/wit. Ik moet alleen nog een beugeltje maken om de uitlaat te kunnen monteren. Dan is die opzich klaar voor het nieuwe kleurtje.

Dylan
                              Donateur

docs911 :
                                Ik denk dat ik hem zo laat 😉 Nee, tuurlijk niet :D:D Hij wordt binnenkort gecoat/gespoten. Groen/oranje/wit. Ik moet alleen nog een beugeltje maken om de uitlaat te kunnen monteren. Dan is die opzich klaar voor het nieuwe kleurtje.

Leuk blokje met zij-inlaat! 🙂 denk alleen wel dat je beter een malossi filter had kunnen pakken en die verbergen onder je kap 😉 deze ‘kippengaas’ filters filteren niet echt goed!

Docs
                                Topic starter

Hier trouwens nog even de toekomstige kleuren 😛 Ik dacht dat ik dit al gepost had, maar dus niet.

Mosgroen/oranje/wit

Verder worden alle kabels wit.

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.