Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Originele kleurcombinatie!

Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Docs
      Topic starter

Dankje 🙂 Nou heb ik het ook niet helemaal zelf verzonnen. Zit bij scouting, en dit zijn onze 3 groepskleuren.

Docs
        Topic starter

Zo, om in the spirit te blijven vanaaf ook nog even bezig geweest. Ik heb de Leo SP en de voorvorkdempertje gemonteerd. Moet alleen nog de achterbagagedrager plaatsten, en dan is die klaar voor het komende toerjaar :bier Meteen even een klein ritje gemaakt, en je merkt meteen het verschil van de cittypuffer naar de SP. Dat ding heeft een lekkere boost onderin 8)

cittafer
          Bijdrager

Past een si brug gewoon makkelijk onder een citta? Zoals op de foto te zien past het gewoon allemaal of niet?
            Met de ophanging van de brug en blokje. En de veren passen allemaal goed?
            Of heb je er wat voor moeten aan passen?

Docs
            Topic starter

Het past gewoon zo 😉 Ik zou alleen iets langere veren dan de Citta veren, aangezien de bevestiging wat verder naar achter zit bij een SI brug. Dan komt je frame lager te hangen.

cittafer
              Bijdrager

Oke, zijn de veren van 31 cm lang zat? Of Hoeveel cm heb jij nou?

Docs
                Topic starter

Deze zijn 30 cm lang.

Steven
                  Donateur

mooie kleurencombi docs, ben benieuwd hoe het resultaat van de coater is. hou je het oranje plaatje op voorspatbord? doen :P!

heb je een deadline voor wanneer die moet rijden? eerst volgende tour zou je er bij moeten zijn dacht ik zo :thumb

Anoniem

Echt een mooie pijp, zeker in combinatie met deze kleur!

Docs
                      Topic starter

Ik ben er waarschijnlijk wel met de eerste toer. Maar die ciao is voor de toertjes 😛 De citta gaat nog wel ff duren….

goeiepit
                        Bijdrager

Die citta krijgt echt mooie kleuren net z’n speciale combo als je goud/roodachtige ciao die was ook al zo speciaal maar denk echt dat het mooi gaat worden suc6 ermee:thumb

Docs
                          Topic starter

Dankje 😉 Ik denk wel dat dit een betere combo is dan het goud/rood. Ik ga bij de coater nog wel even op de kleurenwaaier kijken. Misschien is er nog wel een mooiere/beter groen die beter bij het oranje past.

OrangeCiao
                            Donateur

leuken kleurtjes bij elkaar ik zou alleen het groen iets lichter pakken lijkt me mooier maar komt zeker goed :thumb suc6;)

Steven
                              Donateur

hey Bart goed bezig. Is het je al eens opgevallen dat je je achterband hebt gemonteerd met het profiel de verkeerde kant op.

je kap valt mooi over het filter heen :thumb

Docs
                                Topic starter

Ja, dat was mij al opgevallen 😉 Het voorwiel zit er ook nog verkeerd om in 😛 Dit was alleen ff voor het totaal plaatje, kijken of alles past enzo. Toen ik het er om had zitten zag ik het ook. Maarja, boeit niet zo veel want het gaat binnenkort toch allemaal uit elkaar voor de coater. En dan komen er ook andere bandjes onder.

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.