Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 248)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

ok is goed bedankt;)

eddi
      Bijdrager

wil toch proberen om m’n malossimotor lopend eronder te hebben tijdens de meeting, weliswaar niet ingereden… sprinten is er voor mij dus nog niet bij

barry
        Donateur

Ik krijg me’n nieuwe blok nooit klaar voor de meeting.Heb de zuigerveren nog niet,nog geen alu om een spruitstuk te maken,enz……
          Dan me’n half gesloopt ouwe blokske maar terug monteren & hopen dat hij het goed doet zonder tegenslagen.

Herr Flick
          Topic starter

het is wel toevallig dat iedereen altijd tegenslagen of dingen net niet af krijgt voor de meeting (en ja daar heb ik zelf ook last van)

vervloekt ofzo….

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Mike
            Bijdrager

o my god barry.. jij heb zoveel shit.. je gaat me niet vertellen dat je niks leuks voor de meeting kan bouwe.. anders zou ik dat wel erg fucking “lame” vinden :pest

Mike

barry
              Donateur

Mike :
                o my god barry.. jij heb zoveel shit.. je gaat me niet vertellen dat je niks leuks voor de meeting kan bouwe.. anders zou ik dat wel erg fucking “lame” vinden :pest

Ja,veel spullen daar niet van,maar de tijd om te bouwen heb ik helaas niet.Wees blij dat ik er Zaterdag bij ben & niet hoef te werken.Dus moet ik deze week doorwerken zodat alles gedaan is.

hansieb
                Moderator

Nog een vraagje.

1. Heeft iemand toevallig nog een partytent voor de meeting ?>

2. De tshirts gaan jammer genoeg niet door 🙁 wou niet lukken

.-{2F4OV}-.

Kheb geen partytent;)

Ma kom wel met vonckje van t forum en met reinier en zn vader:thumb

3 vespa’s bij en met 2 auto’s. Ik en kevin. En reiniero en zn pap:thumb

barend f
                    Bijdrager

hansieb :
                      Nog een vraagje.

1. Heeft iemand toevallig nog een partytent voor de meeting ?>

2. De tshirts gaan jammer genoeg niet door 🙁 wou niet lukken

Ik probeer er nog 1 te fixen!
                      als ik er 1 heb laat ik het hiero weten;)
                      (hans niet te veel drinken he met dit mooie weer:D):thumb

reiniero
                      Bijdrager

ok ik heb nog een vraag ik kom wel met mijn brammer maar hij loopt niet..:S ik heb alles al nagelopen en nu vroeg ik me af of iemand zin had om mij eens te helpen om het blokje eens na te lopen en kijken wat het nu is? zou het erg op prijs stellen aangezien er veel mensen komen met veel ervaring en kennis:D dus als er iemand is ik hoor het heeeel graag;)

mvg

reiniero

CU @ de meeting

Tonni
                        Moderator

Neem maar mee, komt vast goed.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Tonni
                          Moderator

Ik heb ook wel een tent, had ik ook al gezegd, weet alleen niet hoe ik m daar krijg en wil er niet de hele dag om moeten denken. Heb zelfs wel een opklaptafeltje indien nodig. (Heb alleen geen auto beschikbaar, die is nog niet gemaakt…) Ik zou eventueel mijn moeke’s auto kunnen lenen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

reiniero
                            Bijdrager

Tonni :
                              Neem maar mee, komt vast goed.

ooh THX tonni egt heel erg bedankt;) heb er iig weer zin egt fijn dat iemand mij wilt helpen:D:D

Herr Flick
                              Topic starter

tent is opzich niet 100% noodzakelijk, tafeltje zal wel leuk zijn voor de stickers etc en eten en drinken

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

hansieb
                                Moderator

Als ik nu morge ff kratje :bier soldaat maak daar een plankie op 😛

Nah ff zonder gein , ik heb volgens mij ook nog een opklaptafel me pa wou ook wel ff kijke dus dan kan die mooi met de auto.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 248)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.