De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 248)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cittadriver
    Donateur

het was de moeite waard de lange reis veel mooie ciaotje’s gezien, en een mooie ruil gemaakt met een vario klokje:P tenminste het moet zich nog gaan bewijzen… maar daar heb ik het volste vertrouwen in… Tonni bedankt 😀

Herr Flick
      Topic starter

het was cker tof, ik ben ook net terug vanuit de meeting & camping.

het was echt zeer tof en veel opkomt, prijsjes van mooiste brommer is naar heuvel gegaan en de snelste naar 2F40V.

ik zal zo wat fotos uploaden

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

pier
        Bijdrager

Leuk leuk jongens! vindt die ciao van tonni nog steeds super! de rest natuurlijk ook..

alleen een vraagje liep die ciao van heuvel ook goed met die 3 carbs:O:D

Herr Flick
          Topic starter

http://www.mijnalbum.nl/Album=XWSMBBMJ hier alle fotos

Gele Racefrikandel

Herr Flick
            Topic starter

ik wou trouwens even zeggen, en dat is niet helemaal dom bedoelt.

maar er waren jongens uit limburg, zoals rebel en hellraiser, die komen dan uit limburg en stellen zich niet eens voor ? (tenminste niet aan mij) en ze waren ook INEENS zomaar weg.

maar kom je naar de meeting om stil te zwijgen en brommers kieken en dan weer gaan, sorry maar dat vond ik echt weird.

verder was alles leuk, vaak op en naar naar de kamping gereden.

hans heeft echt fucking veel problemen met zen hele brom 😉 (ongeluk brenger :P)

Gele Racefrikandel

pier
              Bijdrager

wat heeft hans eraan dan thommas?? en volgend jaar kom ik ook! wil niet nog us zown meeting misse.. wel ff kijke hoe of met auto of met de brammer!

En zijn die 2 simo ciao’s ook van heuvel?

Herr Flick
                Topic starter

nouja hij had gewoon een beetje pech, geen reedvalve blok (in puin) , gaskabel geknapt bougiedraad in zen cilinderkop naar de kloten.

maargoed hij heeft alles gered met wat slepen en trekken van mij tonni en de rest.

ik ga nu naar bed, ben best wel moe

Gele Racefrikandel

LeMoN
                  Bijdrager

Leuke foto’s flickie, maar waren toch best veel scooters aanwezig :O, da vind ik dan wel weer jammer 😛

N!CKs

zo te zien is de meeting super bevallen:thumb
                      wel jammer van de vele scoots:(, hoeveel vespa waren er eigenlijk?
                      zo te zien wordt het elk jaar beter:D

Rebel

Herr FlicK :
                        ik wou trouwens even zeggen, en dat is niet helemaal dom bedoelt.

maar er waren jongens uit limburg, zoals rebel en hellraiser, die komen dan uit limburg en stellen zich niet eens voor ? (tenminste niet aan mij) en ze waren ook INEENS zomaar weg.

maar kom je naar de meeting om stil te zwijgen en brommers kieken en dan weer gaan, sorry maar dat vond ik echt weird.

verder was alles leuk, vaak op en naar naar de kamping gereden.

hans heeft echt fucking veel problemen met zen hele brom 😉 (ongeluk brenger :P)

Ik zeg nooit zoveel hoor 😛

En we moesten wel snel weg ivm trein ik had nog een paar mensen gevraagd of we mee konden gaan achterop enzo maar kon niet dus daarom waaren we maar snel gegaan en gelukkig net op tijd

En jij was trouwens best vaak bezig hoor 😉

erwinko
                        Bijdrager

zitten wel geinige cia’s tussen 🙂

van wie zijn die ciao’s met die zij-inlaten? die ene heeft een home made zitje

en @ sil: LOL!
                          die ciao van jou lijkt wel een kinderfiets als je erop zit XD

maar het is wel een mooi ciaotje 😉

Herr Flick
                          Topic starter

graag maar verder in het andere topic, is wat handiger misschien

Gele Racefrikandel

Bluevespa
                            Bijdrager

Waar vind ik de foto,van 2F40V , de ciao waar hij het snelste mee was:)

Frits
                              Bijdrager

In het andere topic
                                foto’s & comments

ArvidW
                                Donateur

barry :
                                  ps.Hoe bevalt de racing benzine jongens???

Bah, vies=) Had er eventjes echt spijt van dat ik achter een aantal ciaotjes aan reed die die benzine van jou hadden gekregen:D (wat zat er eigenlijk allemaal in?, die super speciale dure olie die jij ook aan thomas had gegeven?:))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 248)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.