Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 248)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

4 augustus is bij mij toch echt een ZATERDAG hoor 😉 en dat is tot nu toe waarschijnlijk de datum aan het worden

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

KennyVespa
      Bijdrager

word de meeting op 4 augustus gehouden?, ik hoop het wel WANT dan ben ik net terug van vakans en kan ik wel komen 😀

barend f
        Bijdrager

indd!! de datum!! :thumb

Herr Flick
          Topic starter

lezen is voor sommigen nogal moeilijk, we kunnen niet DIRECT een vaste datum stellen.

tot nu toe LIJKT de beste datum zaterdag 4 augustus, zelfde dag als vorig jaar.

Alleen als er heel veel mensen niet kunnen moet het op een betere datum

Gele Racefrikandel

KennyVespa
            Bijdrager

dan liever niet eerder want dan ben ik nog op vakans en dan kan ik niet komen met me racer

Herr Flick
              Topic starter

Hoe wil je met je brommer (zoals meer uit limburg) met de brommer komen?
                ik hoop wel dat het kan, maar weet voor 90% cker dat het met de trein niet gaat lukken

Gele Racefrikandel

KennyVespa
                Bijdrager

we hebben een aanhanger, met railsen, waar 3 brommers op passen, is van me vader, en daar komen we meej 😉

hansieb
                  Moderator

Voor de mensen die de datum ongeveer willen hebben :

REKEN op 4 augustus 2007 dus op een zaterdag

Ongeveer is het dus nog niet zeker, er komt wel weer iets van een poll of iets dergelijks.

Grtn Hansie

Mike
                    Bijdrager

een datum vast zetten is tog niet zo’n probleem..

je heb nou eenmaal mensen die op vakantie zijn omdat het gewoon in de vakantie is,

als mensen echt naar de meeting willen komen kunnen ze vast wel vrijvragen of weet ik het wat.. het is nog ver weg… en het is nou eenmaal in de vakantie en je heb dus gewoon te maken met mensen die op vakantie zijn..

ik zou zeggen.. zet die datum gewoon vast.. mensne die egt wilen komen kunnen het wel regelen dan;) en ik kan ook dan es wat gaan organiseren ana de Gummball, verblijf enzo:)mensen die op vakantie zijn hebben gewoon helaas en egt pech tog?:?

Mike

Herr Flick
                      Topic starter

Ik zal hedendaags wel een mass email (email naar alle users ) dat ze dit topic even moeten checken zodat de datum vastgesteld kan worden

Gele Racefrikandel

80cc
                        Bijdrager

dat zou heel mooi zijn
                          want ik hoop niet 4 augustus want dan kom ik terug van vakantie
                          maar zie het binnen kort wel welke datum het word
                          edwin

.-{2F4OV}-.

Khoop da mn blok dur egt in juni/juli is;)

Anders heeft t nie veel zin.. sta je daar met een mooi gecoat frame te kijke met racevertanding enz:lol

timbeckers
                            Bijdrager

ik heb geen idee hoe ik daarkom ben pas 14 dus met brommer over de weg :?:(

Wouz-LwB
                              Donateur

Ik zit ook een beetje krapjes , mijn ouders wouden zondag 5 augustus terug van vakantie..
                                komt hopelijk wel goed dat we dan die vrijdag daarvoor terug gaan zodat ik zaterdags ook aanwezig kan zijn 😀

Tonni
                                Moderator

Het lijkt mij ook erg handig om een begintijd af te spreken voor de meeting. Verder lijkt het me heeeel gaaf om een kleine toertocht te maken door en/of om de stad met z’n allen. Ik denk ook dat we een hoop bekijks zullen hebben met zo’n optocht!!

We moeten toch een vaste datum gaan prikken zo langzamerhand en wie dan op vakantie is, heeft pech.. Nogmaals, een begintijd erbij ben ik wel voor.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 248)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.