Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 248)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Witte ciao , ik heb geen citta meer he 🙂 je hoort hem wel aankomen met me SIMO calibrata eronder.

Haha heet die lodewijk , naja hij had een 70cc onder zijn rode vespatje met circuit die zie ik wel vaak staan.

Kijk maar uit voor dit gevaarte :

TimoO_
      Donateur

correctie: dit wit gevaarte 😛

Mike
        Bijdrager

eerst nog lekker afstellen he hans.. maar das eitje volgens jou;) haha:D

maarre ik vind dat we die meeting datum wel es een eetje mogen vast stellen
          dan kan ik gaan organisren met de gummball en slaap plekken op die camping enzo daarzo!

Mike

LvDoni
          Bijdrager

Haha HansieB, ik heb precies dezelfde kleurencombo op mn sprintpuch! en ik maar denken dat ik uniek was 😉 En je hebt nu dus een witte ciao! oke, niet begrepen. Maar wel een schier ding. en ik heb nu de maten van een ninja, en als ik die ff in de werkplaats ga bakken zul je mij ook wel aan hore komen! Nu btw ook, met een proma cc met heul veul gaatjes! 😛

En die 70polini van TRIMGY is enorm versleten.. 1mm zuigerspeling ofzo 😀

AC RACING
            Moderator

en natuurlijk is AA-T ook weer van de partij!!
              zowiesow kom ik (alex) met de MIRAGE SI, en ook alrik zal aanwezig zijn waarschijnlijk met zijn ciao..
              mischien zal de geluidskist dit jaar niet meer meekomen op deze meeting omdat ik al genoeg geluid produceer=)

de si op dit moment, op de meeting zal hij zeker af zijn!!!
              ben je eerder nieuwschierig kun je altijd langskomen:bier

hansieb
              Moderator

LvDoni :
                Haha HansieB, ik heb precies dezelfde kleurencombo op mn sprintpuch! en ik maar denken dat ik uniek was 😉 En je hebt nu dus een witte ciao! oke, niet begrepen. Maar wel een schier ding. en ik heb nu de maten van een ninja, en als ik die ff in de werkplaats ga bakken zul je mij ook wel aan hore komen! Nu btw ook, met een proma cc met heul veul gaatjes! 😛

En die 70polini van TRIMGY is enorm versleten.. 1mm zuigerspeling ofzo 😀

Hehe 🙂 naja nieuwe zuigerveertjes zijn ook nie zo duur jah ( 10 euro voor 2 )

Werkplaats op de hanze ownt , heb laatst mogen ( draaien , frezen , lassen ) was echt master ! lagers ook al een keer daar erom heen geperst goeie shit.

Ik dacht dat ik juist wel een redelijk unieke combo had maarja 😀 als er maar niet teveel met WIT / ORANJE komen.

@ALEX De kist gaat mee!!!! , wouz lwb heeft geen stang ertussen die kan hem meenemen jah 😕

AC RACING
                Moderator

zou in principe ook wel kunne jah, kan ie wel weer als standaard gebruikt worden=)

Wouz-LwB
                  Donateur

AC RACING :
                    zou in principe ook wel kunne jah, kan ie wel weer als standaard gebruikt worden=)

yooo , moete maar ff tjekke ! 😀

LvDoni
                    Bijdrager

Als ik mijn planning moet geloven ben ik thuis rond de tijd van de meeting… en heb net een vario gekocht, dus ik kom dan mooi die kant op broezen denk ik 😉

hansieb
                      Moderator

Gezellig 🙂 hoe meer ciaotjes hoe beter.

No pliesie hopelijk zoals vorig jaar en een lekker weertje en weer leuke lui meeten :thumb

Mike
                        Bijdrager

datum datum datum:D:D??

Mike

Edjuh
                          Bijdrager

2 of 3 of 9 of 10 augustus oid? Dus zaterdag of zondag.

barend f
                            Bijdrager

ja ,of 4aug , komen mij het beste uit!

moete zo snel mogelijk weten of iedereen kan, zoja/of nee!
                              dan kunne we een datum vast stellen!!
                              lijkt me handig!!
                              ook voor mensen die vroegtijdig vrij moeten vragen( ivb Horeca ect)
                              :thumb

80cc
                              Bijdrager

ja ik hoop dat ik niet op fakantie ben dan want heb er echt zin in
                                400m blazen

Edjuh
                                Bijdrager

80cc :
                                  ja ik hoop dat ik niet op fakantie ben dan want heb er echt zin in
                                  400m blazen

Ik hoop het ook niet want dan ben je een heel eind weg:con

Barend, 4 aug is een maandag, ik denk dat het weekend toch wel het beste zou zijn.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 248)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.