Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic
- Dit onderwerp bevat 247 reacties, 46 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 8 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 februari 2007 om 18:47 #509904
Rebel :
Net even met de NS gebeld en het is niet mogelijk een brommer mee te nemen zei die jongen tegen me.
Had ut nog eens na gevraagd etc. omdat ik vroeg zonder blok en benzine dan?maar mag dus niet 🙁
Dat word ff naar limburg rijden hans 😛
Tja tja 🙂 dat word wel wat tever , wil best wel wat leute uit utrecht ophalen hoor.
Btw wat jullie vergeten is dat een brommer zonder BLOK / BENZINE gewoon ee nfiets is….
U mag uw fiets alleen buiten de spits meenemen in de trein; daarbij geldt als spitstijd: werkdagen van 6.30 tot 9.00 uur en van 16.30 tot 18.00 uur. Deze beperking geldt niet in de in de weekenden, op feestdagen én in de zomermaanden juli en augustus.
Dus de meeting word ong in augustus gehouden dus dan is het ABSOLUUT geen probleem.
Lijkt me niet de bedoeling dat jullie 30 brommer smeeneme maar stuk of 3 zou geen probleem motte zijn.
8 februari 2007 om 18:54 #509906Fredzzz :
Inderdaad, het oude sprocatti blok (waar SPROCATTI.F.Motori nog onderaan bij het blok stond) had deze Simonini cilinder.
De nieuwe heeft een (wat blijkt) Parmakit cilinder. Het rare is dat er geen Parmakit 50mm cilinders zijn, dus hebben ze mischien de 85cc versie voor KTM gepakt en opgeboord tot 50mm.. maarjah… lijkt me raar dat ze dat zouden doen…Zal je sterker vertellen, ik heb een parmakit 50mm alu gehad! Ik zal eens kijken of ik nog fotos heb op me pc….:)
Weet namelijk niet mere hoeveel poorten hij had, wel een dikke vlinder!, officieel voor een am6?
Moet hem eens zoeken…
8 februari 2007 om 18:57 #509907@ Hans,
Wil je dat ze onderscheiding maken tussen brommers ? als er een vespa ciao in mag mag volgens de theorie bijv een honda mt, of een honda dax, of een aprillia sr ook in de trein maar het mag gewoon niet door de benzine dampen.
Ik heb het aan 2 condecteurs gevraagd en 1 machinist, dus hij zal wel weten wat de regels zijn niet waar ?
Tuurlijk hoop ik dat het wel mag, maar als je ergens in utrecht stil staat omdat die condecteur je niet door laat gaan en de andere wel nou dan word het een lange dag.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel8 februari 2007 om 19:03 #509908Ciao heeft ja trappers… een ciao is ong net zo groot als een fiets zonder blok en uitlaat , desnoods haal je het stuurtje er ff af dan is die echt klein.
Brommer zonder blok en benzine zou theoretisch gewoon mogen.
Fietsen moeten geplaatst worden in het speciale fietsgedeelte in de trein, te herkennen aan de sticker op de buitenkant van de trein.
Speciaal gedeelte dus plaatsen….
Fietsen en andere vervoermiddelen met een verbrandingsmotor mogen uit veiligheidsoverwegingen niet worden meegenomen.
De motor is eronder weg…… dus het is een FIETS
U mag uw fiets alleen buiten de spits meenemen in de trein; daarbij geldt als spitstijd: werkdagen van 6.30 tot 9.00 uur en van 16.30 tot 18.00 uur. Deze beperking geldt niet in de in de weekenden, op feestdagen én in de zomermaanden juli en augustus.
Je zit met de spits maar in de zomermaanden NIET! daarom mag je in de zomermaanden het gewoon meenemen…..8 februari 2007 om 22:32 #509912a jong gewoon meenemen, zegge dat je niet uit nederland komt! en hopen dat je mazzel hebt:)
suc 6:D
8 februari 2007 om 22:43 #509913Lees eens wat verder naar onderen! Quote:
‘Fietsen en andere vervoermiddelen met een verbrandingsmotor mogen uit veiligheidsoverwegingen niet worden meegenomen. ‘
We zullen wel eens kijken wat we doen, maar ik kom met of zonder brommert 🙂
8 februari 2007 om 23:07 #509914😀 thomas liet me deze link al zien wil dus wel MAAARRRR de motor moet gewoon van je brommer af zijn ja…
Deze lui hadden een MT mee =)
http://www.brommerforum.nl/showtopic/13642/3
–HET IS ONS GELUKT–
en niet zomaar een kort ritje met een kleine citta maar een dikke 3.5 uur met een NSR
Van Rijssen naar Haarlem
Heb de regels er nog eens op nagelezen en: je mag geen verbrandingsmotoren vervoeren, en geen brandstoffen.
reisverslag:
Dus wij de benzine aftappen en het motorblok er onderuitschroeven.9 februari 2007 om 01:36 #509916hmm je mag dus met brommert de trein in..
TIMOOOO!!! JEANOOOOTT!!!
wij anders ook gaan?9 februari 2007 om 05:58 #509917klasse
5 april 2007 om 17:19 #510660He, was de meeting vorig jaar opt zernike? doar zit ik op skool!
ditj aar weer dezelfde plek? kan het niet echt ontdekken in det topic :#
5 april 2007 om 17:22 #510661Jup 🙂 welke studie doe je ? ik zit ook op de hanze.
Vorig jaar topic was deze : http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=2540
4 augustus 2007 reken daar maar ongeveer op is de nieuwe meeting!
5 april 2007 om 17:25 #510662ja hij was daar achter ja, dit keer ook weer op die plek.
datum is nog niet zeker maar waarschijnlijk rond begin augustus (4 aug ofzo)46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel5 april 2007 om 17:28 #510663Ah oke, ik ontdekte net het andere 2007 topic. misschien smijt ik de puch sprinter ook wel op de kar ALS ik kom, zit misschien int buitenland.
en hansie, ik doe werktuigbouwkunde 😉 Als je iemand op een rooie mt5 ziet rijden, ben ik dat :p of een blauw/witte ciao
5 april 2007 om 17:36 #510664Ah die rode MT zie ik wel eens rijden / staan. Zit je niet bij TREMGY in de klas ? die met die rode vespa, ie zwerft hier soms ook op het forum rond.
Als ik je eens zie zal ik je wel eens aanspreken.
Ik reed altijd op me rode citta maarja die is nu gekaapt over halve maand zie je me witte vespa wel :bier
5 april 2007 om 17:41 #510665TREMGY? zal lodewijk wel zijn 😉 volgens mij staat zn vespa ook op de vorige pagina. Hij heb nu een std cilinder van mij onder zn vespa hehe. Daar zit ik idd bij in de klas.
En een rode citta.. pff zou het zo 123 niet weten. ken wel een zwart/witte waar altijd zo`n hardcore-mokkel op broest.
En ik zal over een maandje eens rondkijken naar een witte citta 😉 Ik moet btw ook maar snel een 70cc onder de honda, iedereen zit me altijd vanaf het balkon vreemd aan te kijken als ik met veel lawaai aan kom zetten met mn 50cc 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.