Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 248)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

Hier alvast een voorproefje

DT

dit is een 90CC simonini alu en ik heb een polini alu 110cc die ik voor 212 euro heb besteld op mopshop 🙂

is maarliefst 55MM 😛 =)

hansieb
      Moderator

Lol thomas je schakelt nog minder dan mij 🙂

Enige schakel ervaring die ik heb was op VINCENT zijn MB 🙂 dik lomp maarja nu weet ik hoe ik met de auto moet schakelen gaat denk ik nu stuk beter als ik het nog een keer zou moge probere 😀 maarja nie op een 25 pk DING !

cittadriver
        Donateur

mwa kenny 25 pk lijkt mij sterk dat filmpje van die dt was wel een “am” blok he dus daar zijn iets dikkere cilinders voor te krijgen die van jou zal denk ik zo rond de 15 pk gaan krijgen… maar dat is nog steeds meer dan genoeg

KennyVespa
          Bijdrager

volgens jstuning zou ik in die buurt zitten maarjah we zien het wel 😛

.-{2F4OV}-.

Wow man:D

Egt een supervet filmpje man!

Snelle brommer… Dus dies van jou loopt nog harder Kennyvespa?:o

Ga zo door :thumb

hansieb
              Moderator

KennyVespa :
                volgens jstuning zou ik in die buurt zitten maarjah we zien het wel 😛

Ken je die kerel ?

Wat vind hij van de deps cilinder dan zit daar veel potentie in qua de vlinder verbreden? en de uitlaatspijl kleiner te maken?

barry
                Donateur

heb het filmpje bekeken,deze cilinder is dezelfde dan Sprocatti eerder gebruikte.

Fredzzz
                  Moderator

Inderdaad, het oude sprocatti blok (waar SPROCATTI.F.Motori nog onderaan bij het blok stond) had deze Simonini cilinder.
                    De nieuwe heeft een (wat blijkt) Parmakit cilinder. Het rare is dat er geen Parmakit 50mm cilinders zijn, dus hebben ze mischien de 85cc versie voor KTM gepakt en opgeboord tot 50mm.. maarjah… lijkt me raar dat ze dat zouden doen…

barend f
                    Bijdrager

Groningen top locatie,

wij zijn zeker van de party!
                      wel ff doorgeven welke datum’s he!
                      werk in de horeca( ben geen barman) en moet vroeg tijdig vrij vragen

dank u

Wouz-LwB
                      Donateur

Dit jaar word nog leuker als vorig jaar 😀 word denk ik heel druk…:)
                        Hoe meer lui , hoe gezelliger :bier

Rebel

Net even met de NS gebeld en het is niet mogelijk een brommer mee te nemen zei die jongen tegen me.
                          Had ut nog eens na gevraagd etc. omdat ik vroeg zonder blok en benzine dan?

maar mag dus niet 🙁

Dat word ff naar limburg rijden hans 😛

HELLRAISER
                          Bijdrager

Owe fuck gewoon ff zonder brom gaan:p.

ArvidW
                            Donateur

Fredzzz :
                              Inderdaad, het oude sprocatti blok (waar SPROCATTI.F.Motori nog onderaan bij het blok stond) had deze Simonini cilinder.
                              De nieuwe heeft een (wat blijkt) Parmakit cilinder. Het rare is dat er geen Parmakit 50mm cilinders zijn, dus hebben ze mischien de 85cc versie voor KTM gepakt en opgeboord tot 50mm.. maarjah… lijkt me raar dat ze dat zouden doen…

Dan zouden ze hem 1.5mm opgeboord moeten hebben, dus 0.75mm van de wand af… Best veel, maar moet mogenlijk zijn. En dan zouden ze hem ook opnieuw genicaliseerd moeten hebben, lijkt mij niet logish om te doen 😕

Gewoon je trappers weer onder je Brommer monteren, en blijven beweren dat je het als fiets gebruikt 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

KennyVespa
                              Bijdrager

@hansieb,: jup ken die kerel jah, ik zal eens een mail sturen met fotos van de deps erin en kijken of hij erwat mee kan, hat ik nog niet eerder aan gedacht :P, haha beetje stom maarjah

@2f4OV: Het moet indd sneller gaan maarjah jullie zien het wel op de meeting ;), het is 110cc dus lijkt wel iets sneller jah, vooral met me 28mm vlakschuif

bobbie88
                                Bijdrager

Filmpje komt uit La France zo te zien;) Ze rijden voor de supermarkt de Geant 😉

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 248)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.