Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7 – Chat topic
- Dit onderwerp bevat 247 reacties, 46 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 8 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 augustus 2007 om 23:11 #511463
Ja Fredzzz, dat pijpie lijkt mij beter als al dat bier en het word heet weer zaterdag dus zoek dat partytentje ook ff want schaduw daar op die vlakte is er weinig, ik kan misschien ook ééntje meenemen, maken we er een tenten kamp van :lol
Wel kl*te dat die bougie van je geen vonk geeft en verdikkemme er zijn nog meer die er last van hebben, het zal wel in de lucht zitten ofzo 😕Maar zo te vernemen komen ze allemaal dus dat word zeker feest.
Ik vind het klasse om te zien dat dat er echt Ciao liefhebbers zijn die bereid zijn van ver te komen naar deze Meeting.Jogh dat zit wel goed hier op de Site. PLUIM
.TICKLING BARN2 augustus 2007 om 23:17 #511464d8 tog eh:P word eg vet:P is me eerst meeting in me heeeele leven:P
2 augustus 2007 om 23:26 #511465Bier rustig aan daar , ik dacht gewoon na de meeting naar de camping en dan ff langs de winkel om een X aantal kratten in te slaan.
Gewoon rustig daar houde 1 party tentje kan wel maar nie mee , niet te uitgebreid 🙂
Komt goed totzaterdag!
3 augustus 2007 om 05:05 #511467Yes , de mijne doet het ook weer , welliswaar met de oude set-up,maar kan een beetje rijden nu.
3 augustus 2007 om 07:55 #511469ik heb vandaag maar vast vrij genomen want m’n reedvalve moet lopen, zit er al half onder maar zit een beetje te kloten met al die nieuwe kabels:boos, moet m’n balhoofd nog stellen, en de motor nog als ie straks tenminste in 1 keer wil lopen:(, nog genoeg te doen voor ’t zover is, het zal ook wel dat er wat tegen gaat zitten vandaag…
Ik ga er van uit dat alles goed komt;)
3 augustus 2007 om 08:06 #511470eddi :
ik heb vandaag maar vast vrij genomen want m’n reedvalve moet lopen, zit er al half onder maar zit een beetje te kloten met al die nieuwe kabels:boos, moet m’n balhoofd nog stellen, en de motor nog als ie straks tenminste in 1 keer wil lopen:(, nog genoeg te doen voor ’t zover is, het zal ook wel dat er wat tegen gaat zitten vandaag…Ik ga er van uit dat alles goed komt;)
ik hoop het eddi:),niet voor mij,maar wel voor de rest
Sorry jongens,maar het word hem dit jaar niet voor mij.Ik zou eigenlijk wel gaan.Maar achteraf kwamen me ouders met een weekendje vakantie:S.. erg jammer maar had geen keuze3 augustus 2007 om 08:46 #511471hansieb :
Bier rustig aan daar , ik dacht gewoon na de meeting naar de camping en dan ff langs de winkel om een X aantal kratten in te slaan.Gewoon rustig daar houde 1 party tentje kan wel maar nie mee , niet te uitgebreid 🙂
Komt goed totzaterdag!
ja oke snap ik!
maar wij kunne niet zo lang blijven daarom!!!tot zaterdag hans
3 augustus 2007 om 08:49 #511472@fredzzz
Haha,ik denk ook zoiets ja.:'(
ik denk dat ik iets heb met mijn ontsteking
dus ff nieuwe grondplaat zoeken3 augustus 2007 om 08:50 #511473Het is super lekker weer 😀 echt lekker.
Zo ff andere sproeier erin en andere rollen en dan knal ik straks naar zuidhorn!
3 augustus 2007 om 09:25 #511474
RebelHallo allemaal iedereen der al zin in 😀
we kunnen als alles gewoon verloopt met fredzzz mee maar voor de zekerheid wil ik graag weten waar station noord precies licht ergens. Ik heb zon tekening gemaakt zou een groningennaar deze misschien willen aanpassen en er station noord bij tekenen ofzo? gezien je dat makkelijk zou moeten kunnen lopen
3 augustus 2007 om 09:33 #511475Pech voor mij, veren krijg ik de voorvork niet in:( en nog wat dingen.
Wordt dus geen simo ciao, maar de tiffany.
Vanavond nog veel te doen!!
Heb er wel superveel zin in!
3 augustus 2007 om 09:37 #511476Edjuh :
Pech voor mij, veren krijg ik de voorvork niet in:( en nog wat dingen.Wordt dus geen simo ciao, maar de tiffany.
Vanavond nog veel te doen!!
Heb er wel superveel zin in!
ja dat had ik ook:(,,, tot dat het bleek dat ik niet kon:(
3 augustus 2007 om 09:37 #511477Dat zijn dingen moet je met zn 2en doen hoor:)
veel succes er mee;)
3 augustus 2007 om 09:51 #511478helaas ik moet op de meeting met poelie rijden:(:(
mijn achterkoppeling is weer kapot gegaan (me 2 al:P)
het lukt me nie om voor zaterdag een andere achterkoppeling te vinden…3 augustus 2007 om 09:58 #511479Jo even tekening voor je aangepast rebel.

1. Even tekst erbij , station noord ligt dus daar in het rode rondje.
2. Daarna loop of rijdje richting selwerd gewoon de grote weg volgen.
3. Na wat geloop of gerijd loop je langs een winkelcentrum met rechts flats
4. Dan rechtsaf en na ong 500 meter rechtdoor kom je bij de RINGWEG N370 van groningen en recht vooruit staan allemaal gebouwen ( zernike college)
5. 1e straat links ( bij een boll gebouw valt absoluut niet te missen ) als het kan en dan ALS maar rechtdoorHet kan ook zijn dat je bij een WIT GEBOUW met pilaren word afgezet ( ZIE FOTO )

Dan loop je rechts van het gebouw ALS MAAR recht door en dan valt het niet te missen :)!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.