Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › Citta’tje loopt niet (benzine probleem.)
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 4 maanden geleden door ciaolera.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 november 2011 om 11:18 #210901
Hallo,
ik heb een paar weken terug mijn hele blok gereviceerd,
Vonkt mooi, cp’s staan goed.
sloeg af en toe aan, en viel daarna gelijk uit, dus kleinere sproeier geprobeert (van 54 > 50).
remreiniger in bougie gat gedaan en sloeg aan maar daarna uit, en ook in de carbarateur, en toen sloeg die ook aan.
in de vlotterbak ligt wel benzine, maar bougie lijkt me ook, nat te worden (zonder de remreiniger).
dus mij lijkt het dat hij de benzine niet aanzuigt.
ik heb dit probleem al eens eerder gehad, en toen had de brommer boer me een verkeerde zuiger verkocht.
maar deze cilinder, is nog gewoon goed en heel altijd ook gelopen.
carbarateur is nieuw, maar ik zal deze ook nog wel even schoon gaan maken deze week.
heeft iemand nog andere sugesties, van wat het kan zijn ?Danny
17 november 2011 om 11:25 #2386361 carb. ( kijk of de nylon bus nog goed is )
2 cartepakking ( grote,kleine carter pakking.)
3 voet pakking (onder kant cilinder)
4 kop pakking ( boven kant cilinder,onderkant cillinderkop )
5 keerringen ( normaal gaat i dan niet aan maar ja je weet maar nooit )ik zeg niet dat je er niks van weet he
just a tip.behoorlijk wit ( sproeier te klein)
koffie bruin met een beetje creme kleur. ( is goed maar, kan mss iets groter, is maar een indicatie )
zwart. ( te grote sproeier of te veel ollie. )hopelijk heb je er wat aan.
bdw carters zijn die getuned ( weet niet of dat kan denk het wel. )
kijk dan ook ff op je krukas goed afsluit.( hopelij kheb je er wat aan.)
17 november 2011 om 15:07 #229172Om wat voor blokje gaat het?
17 november 2011 om 16:28 #238637
Spulleke!cp blokje;)
Edit: sorry maar ik wilde ook alleen helpen kon toch zijn dat je eroverheen gelezen had..:con
17 november 2011 om 16:38 #238638Goh… Zo ver was ik al. Wat voor setup verder? Aan je sproeiermaat te zien is het een andere dan je 2 blokken in je signature.
18 november 2011 om 09:47 #238641@evociao,
Nylonbus is goed, is nog helemaal nieuw.
pakking heb ik ook nagekeken, zijn ook nog goed. (mede dat hij ook gereviseerd is, en nog geen km heeft gemaakt)
Carters zijn niet getuned,
en bougie is zwart, maarja hij heeft nog niet echt fatsoenlijk gelopen, dus kan ook nog niet echt oordelen over de kleur.
en ja ik weet er wel wat van af hoor haha.@Docs911
Dit Blokje is gewoon helemaal standaard, op de carbarateur,malossi filter na.
mvg danny
18 november 2011 om 11:59 #238639Al een andere(nieuwe) bougie geprobeerd?
18 november 2011 om 12:33 #238640jaa, al zoveel keer, maar hij vonkt gewoon perfect, het is denk ik meer het benzine probleem.
18 november 2011 om 16:46 #238643
Spulleke!probeer anders is een andere carburateur.
25 november 2011 om 04:00 #238719misschien nieuwe zuigerveren?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.