Vespa-Ciao.NL
:: citta wil niet starten

Home Forums Techniek Problemen oplossen citta wil niet starten

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

harmvanz
    Topic starter

ik heb een blokje gekocht van rebel en bij hem deed hij het gewoon. Ik krijg hem echter echt niet aan het lopen.
      het probleem is dus dat ik geen vonk heb. Waar kan dat allemaal aan liggen? en hoe kan ik dat verhelpen?

b.v.d.

SnoopJ
      Bijdrager

ontsteking? bobine bogie kabel gewoon het circuit volgens vanaf de onsteken naar de bougie en kijken of alles werk..

Martijnvanheerde
        Donateur

Heb je Cp’s of elektronische ontsteking? Vervang je bougie maar eens.

harmvanz
          Topic starter

ik heb contactpuntontsteking en ik heb al 2 bougies geprobeerd. maar het moet denk wel aan de kabels liggen, want bij rebel deed hij het wel gewoon!

leon ciao
            Bijdrager

Bij ontsteking probleem kan het nog zo zijn dat :
              Bobine kan kapot zijn
              Ontstekingspoel kapot
              Contactpunten vervangen
              Condensator vervangen

superindo
              Bijdrager

Vonkt niet?

controleer je bobine, want als hij het eerder bij rebel wel deed zou het denk ik aan je bobine liggen en niet aan je blokje.
                is het niet je bobine dan moet je contactpunten, condensator, ontstekingsspoel, (bougie)kabel ff checken.

suc6:D

Jazzy
                Bijdrager

superindo :
                  Vonkt niet?

controleer je bobine, want als hij het eerder bij rebel wel deed zou het denk ik aan je bobine liggen en niet aan je blokje.
                  is het niet je bobine dan moet je contactpunten, condensator, ontstekingsspoel, (bougie)kabel ff checken.

Wat is de beste manier om dat te doen? Behalve kijken of er iets los zit natuurlijk… Kun je het doormeten en hoe? 🙂

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.