Vespa-Ciao.NL
:: citta valt na een tijdje uit, ook soms stotteringen

Home Forums Techniek Problemen oplossen citta valt na een tijdje uit, ook soms stotteringen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Citta Twinner
    Topic starter

hallo, wie heeft raad voor mij want ik heb het nu helemaal gehad met die * citta,
      als ik ga rijden doet hij het ongeveer 5 minuten, dan valt hij uit en dan ga ik een stuk of 20 meter rennen, dan hoor ik licht gepruttel uit de uitlaat, en dan geef ik gas dan ga ik rijden en valt hij na 10 meter weer uit.
      blok ik 20 km geleden gereviceerd.
      ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik heb er nog al -+ 2000 euro ingestoken en heb hem al sinds januari en maar ongeveer 70 km mee gereden.

cp’s heb ik al afgesteld. bougie is koffiebruin.
      setup zie je hiernaast btw, ik rij nu met een 70 DR en een CC

bedankt alvast

olliegasselt
      Bijdrager

Heb je jou condensator ook al vervangen .
        Klinkt nl. als een ontstekingprobleem waarvan ik de condesator of bougie verdenk .

NormL
        Bijdrager

misschien je ontstekings spoel?

heb zelf tenminste een tijdje gehad dat ik steeds een stuk kon rijden dan viel die uit,
          dan moest ik een tijdje wachten tot die weer een beetje was afgekoeld en daarna kon ik weer heel ff rijden en viel weer uit, enz..

miss. dat dit hetzelfde is?

suc6.

Citta Twinner
          Topic starter

ja zo is het ongeveer wel ja, condensator heb ik al vervangen, onstekingspoel nog niet denk dat ik dat danar eens ga doen.

danny

Zeebodem.
            Bijdrager

sowieso alles even stap voor stap nakijken.
              geen draden bekneld,alle schroefjes goed vast,ringetjes eronder?

misschien ook even een stukje van de bougie kabel afknippen,en opnieuw aan de dop en bobine schroeven.
              en wat olaf ook al zegt,een andere/nieuwe bougie even proberen.
              suc6!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.