Vespa-Ciao.NL
:: Citta Pingelt?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Citta Pingelt?

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ERIKJAN1984
    Donateur

eens kijken of ie net niet het puntje van je bougie raakt is ook een goede

ramon 777
      Topic starter

nou ik dacht dus ook dat het me cilinderkop kon zijn, omdat het tikken was sinds ik er o.a. een andere kop op gezet heb. Maar gister heb ik me oude kop terug gezet en het tikken is nogsteeds, me zuigerbodem zag er trouwens perfect uit (niet aangelopen oid)

Als ik met de brommer loop, hoor ik niets raars

thierry93
        Donateur

Hij doet het dus alleen als die aanstaat? bij my hoor je het al als je met hem loopt en hij wilt aangaan?

ramon 777
          Topic starter

okee, maar dan zouden het je startsigmenten kunnen zijn misschien.
            Mijne doet het enkel wanneer hij loopt, en komt duidelijk uit het blok.
            Maarja, ik ben een ander blok inelkaar aan het zetten… als die klaar is haal ik dit rammelblok wel weer n keer uit elkaar denk ik :p

thierry93
            Donateur

Ja klopt had daar al wat over gehoord. Volgens my had het geen nut!

daanbanaan
              Bijdrager

hey,,, dit klinkt misschien heel lullig hoor maar, heb je niet toevallig het afstandringetje tussen vliegwiel en koppeling verkeerd om….
                als je gas inhoud namelijk blijft de koppeling dan wel redelijk stabiel maar zodra die lage toeren bereikt en t gas heb je niet in gaat hij heen en weer, heb het zelf ooit eens in mn haastigheid gedaan… en dacht zelf ook aan cilinder??

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.