Vespa-Ciao.NL
:: citta loopt raar (stotteren

Home Forums Techniek Problemen oplossen citta loopt raar (stotteren

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

nickciao
    Topic starter

weet echt niemand wat het misschien zou kunnen zijn?

william
      Bijdrager

nou ik en nick zijn WEER begonnen aan zijn brommer.
        we hebben zijn 50cc eronder gehangen maar de brommer doet nog steeds hetzelfde zodra je 5 tot 10 min rijd.
        de zuiger veren van die 70cc zijn nog goed. maar wat kan er aan de hand zijn dat de brommer nog steeds gek doet met een ander blok eronder.ik begin te denken dat bde bobine niet goed is. kan dat zijn?

laat aub wat weten

greetz william

vespa liessel
        Bijdrager

ja, zoiets heb ik ook gehad alleen viel hij bij mij alleen uit.
          mijn decompressieklep die veer was zo vies dat hij klein beetje bleef hangen ,hij knalde af en toe en viel vaak weg, het is ook zo dat als je je decompressie klein stukje open trekt op vol gas en je speelt beetje met je gas dan knalt die ook

william
          Bijdrager

nou hij knalt nou niet meer zo maar rijd je 10 minuten dan valt hij gwn ineens uit.
            hij is wel te starten maar dan heb je hem tien seconden aan het lopen en dan is er helemaal niets aan te beginnen.
            we hebben er nu al 2 verschillende blokken onder gehad en elke keer doet hij het zelfde.
            zodra je tien min hebt gereden valt hij ineen keer uit. het ligt dus niet aan het blokje.
            waar het wel aan ligt weet ik ook niet we hebben er gister een andere bobine en bougie kabel opgedaan maar nog steeds niks uitgehaald.wat zou het kunnen zijn? ik raak zelf ook een beetje ten einde raad:boos

greets william

vespa liessel
            Bijdrager

zet je de onsteking over van de 2 blokjes?

superindo
              Bijdrager

ik heb oppeens zoort gelijk probleem:S

heb nieuwe cilinder op mn ciao (250 km)

oppeens stottert hij 5 km lang, en wil hij daarna niet harder dan 35 kmph,
                met choke loopt hij wel beter lijkt of hij grotere sproeier nodig heeft:?

maar raar dat dat zo oppeens gebeurt:S

william
                Bijdrager

bij nick is het geval dat hij gwn perfect loopt start enz maar na even gereden te hebben valt hij plots gwn uit geen stotteren en haperen meer maar gwn einde verhaal. als hij dan even op zijn tank blaast dan start hij erna gwn. raar geval we hebben al van alles geprobeerd. het ligt niet aan het blokje want we hebben er al 3 blokken onder gehad en elke keer doet hij hetzelfde. dat ventieletje onder het zadel bij een citta moet die nou open of dicht staan? zijn tank dop sluit niet helemaal. als er iemand nog opties heeft wat er aan de hand kan zijn horen we het graag!!

greetz william

mathias
                  Bijdrager

bougie zuiver maken of vervangen

william
                    Bijdrager

er zit net een nieuwe bougie in en die is niet vuil of iets dergelijks.
                      ik weet het onderhand echt niet meer. alle tips zijn welkom.

greetz william

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.