Vespa-Ciao.NL
:: Citta DR-Flenny gestolen *GEVONDEN*

Home Forums Algemeen Nieuws Citta DR-Flenny gestolen *GEVONDEN*

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 74)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Topic starter

Mensen.

Bij deze doe ik even namens Lennaert (Dr-Flenny) melden dat zijn Citta is gestolen.:boos
      Het is gebeurd in het centrum van Haarlem op klaarlichte dag:(

Locatie: Voor de Halfords op de Gedempte oude Gracht 81 te Haarlem-centrum, omstreeks 16:30.
      Op 16-April-2012.

Het gaat om de volgende Citta:

Kenteken: DL834L.

Setup tijdens diefstal:
      – 38mm Eurocilindro
      – Bewerkt elektrisch blokje
      – Citty power achtige pijp.

Hopelijk wordt er wat terug gevonden en kan er op sites als MP en Speurders e.d. een extra oogje in het zeil gehouden worden.:?!!

Verwijderd vanwege prive gegevens.

Mike

Citta-ciao
      Donateur

Welke idioot doet nou zoiets..:(

speedbuxy
        Bijdrager

Das kut en ook zonde:(
          Ik zal zeker even extra aandacht hier aan besteden in m,n search op mp en speurders.

citta1234
          Bijdrager

Echt zonde:(
            Een tip: het zijn altijd bekenden die dat doen.

Mike
            Topic starter

Ja het lullige is dat die jongen rap op zoek moet naar een ander Brommertje voor zijn eigen toer…:S
              Maar buiten dat mag hij weer van geluk spreken dat hij zijn Evo blok of de nu in bestelling zijnde SE er niet al onder heeft.

Mike

MarcoS
              Donateur

het is echt zwaar kl*te voor hem en ik zal ook zeker rondkijken….

Martino
                Moderator

Wat zonde man, waarom worden deze dingen nou nog zoveel gestolen.:?

Je hebt er niet veel aan gezien hij eerder bij jou in de buurt opduikt, maar mocht ik hier wat tegen komen…
                  En natuurlijk MP etc in de gaten houden.

Mike
                  Topic starter

Tot zover bedankt voor de reacties! En dat jullie een oogje in het zeil houden :thumb

Mike

Suppreme Smoke
                    Donateur

Ook hier houd iemand een oogje in het zeil. Echt klote als er iets gestolen word!

eidos
                      Donateur

Balen hee… Ik houd net zoals velen van hier MP en overige sites in de gaten. Het blauwe frame en de witte velgen met rode striping zijn wel speciale tinten die je niet zomaar tegenkomt.

bram0vitz
                        Bijdrager

balen joh, ik zal bij mij in de brt ook wel kijken.
                          denk niet dat ik hem hier vindt maar ja

beetje prutsen hier en daar
                          Link naar Mijn collectie / Projecten.

xinix
                          Bijdrager

Dat moet haast een bekende zijn geweest, wie jat nou nog een citta vandaag de dag (Ja koop je niets voor die dooddoeners), zal uiteraard ook uitkijken naar je citta enof onderdelen ervan, gelukkig is de community relatief klein van actieve citta berijders, dus de kans is zeer groot dat de dader(s) hopelijk gesnaaid zullen worden.

Sterkte Lennaert, is net of een deel van jezelf is geamputeerd 🙁

ps: als we met ze ”alle” een tientje lappen kan die een super citta kopen.

Grt Ronnie

Robertez
                            Bijdrager

Knap balen.

Zo snel mogelijk aangifte doen, dan wordt die gesignaleerd als gestolen voertuig.

Nu staat er nog bij het rdw : Geregistreerd als gestolen: nee?

Lennaert
                              Sleutelbeheerder

he stel toppers!

ik ben helemaal over de zeik en weet echt niet waar ik het nu moet zoeken. dacht leuk uiteten te gaan met me broer en wou bij me ex collegas nog even gedag zeggen. 2 minuten kostte het deze onhartige ziel om met zijn jatte mijn brommer te pakken toen ik door het raam keek liet ik snel alles vallen en rende naar buiten om alleen nog het wegrijdend geluid te horen van mijn lieve citta waar ik onwijs veel tijd moeite geld en energie in heb gestoken.

heb gelijk gebeld naar de politie en die was vrij rap ter plaatsen alles is doorgegeven en vanavond mail ik naar de gesproken agent met fotos en verdere informatie.

zoals de meeste hier wel weten is de citta echt super belangrijk en had ik altijd heel veel plezier in me hobby en op de site.
                                helaas moet ik nu opzoek naar iets nieuws of juist helemaal niets.. ik weet momenteel echt niet hoe en wat ik moet doen gezien dit echt geestelijk pijn doet en je helemaal de grond in boort.

dank jullie wel iniedergeval voor de moeite en dat jullie reageren mocht je iets zien of horen ik post mijn nummer en mail straks hier.

straks volgt meer info e.d

xDanielcitta
                                Bijdrager

Ik hou mijn ogen open in sneek al hoewel ik niet denk dat ik hem hier spot maar je weet maar nooit.
                                  Wat is trouwens je 06? is wel handig om te weten voor als mensen hem eventueel spotten.
                                  En goed mp in de gaten houden ik denk dat hij in onderdelen word verkocht
                                  ik houd het in de goed in de gaten voor je want ik zoek niets anders dan citta of cita op marktplaats.
                                  Ik baal met je mee het is echt zonde

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 74)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.