Vespa-Ciao.NL
:: Ciao valt uit na paar seconden zonder choke.

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ciao valt uit na paar seconden zonder choke.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

guuskolo
    Topic starter

Wilk1985 :
      Door de valse lucht gaat hij onregelmatig lopen en afslaan. Ik neem tenminste aan dat je bedoelt dat hij niet stationair loopt.

Als hij echt tijdens het rijden uitvalt zou je het inderdaad in de benzinetoevoer moeten zoeken ja.

Hij loopt helemaal prima de eerste paar seconden(ook stationair) en daarna valt hij uit, ondank alles wat ik dan kan proberen ( O.A. choke/vol gas/hem blijven aanrennen )
      Lijkt op benzinetoevoer toch ?

Wilk1985
      Moderator

Trek je vlotter er eens uit en zet dan je benzinekraan open. Dan moet het mengsel uit je carburateur stromen. Als het alleen heeeeeel langzaam druppelt is je carburateur verstopt tussen de banjo en de vlotter en is dat de reden dat hij de vlotterbak leegzuipt.

guuskolo
        Topic starter

Heb de carb van een andere brommer gemonteerd met mijn sproeier en luchtfilter en hij loopt nu als een zonnetje.
          Veel dank!
          Ik heb niet gekeken wat mis was met de oude maar maak me daar geen zorgen over, deze kan dicht

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.