Vespa-Ciao.NL
:: Ciao valt uit met gasgeven

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ciao valt uit met gasgeven

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Donateur

lol, maare, kunnen jullie dit idd ergens anders uitvechten 😛 hier is het chat toppic voor gemaakt. volgens mij komen jullie er samen wel uit.

Snake_Freak
      Topic starter

jahh ey was allemaal jouw sguld :P:P ma ik kan niet op msn
        ma wat bedoel je nou met die benzine slang lekt hoe wilt dat ding lekkke als we der nix verkeerds mej hebbe gedaan??
        en hoe moet ik die carb schoonmake ? en jahh we kome der zelf wel uit hier kan un slot op..:)

Shaker
        Bijdrager

Ja probeer eerst maar eens zonder schoon te maken. Hij doet ’t wel denk ik. Dat lekken zou je ff moeten kijken waar het vandaan komt. zou ook kunnen dat de aansluiting van carb naar benzineslang lekt maar daar heb ik nog wel wat voor.

Snake_Freak
          Topic starter

isgoed zal t probere 😉 en jahh je cash krijg je maandag + die sproeier + carb ALS die dan loopt:) nu zijn we klaar en ik ga dat ma us effe doen;) je hoort t vanzelf wel als t niet werkt en zet je tel us aan man die staat uit 😛

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.