De Zündapp en Kreidler liefhebbers hadden hem zeker bijna in de fik gestoken toen je hem ernaast zette? 😮
Ik denk dat zij deze brommer echt niet kunnen waarderen, laat staan dat ze een waarde kunnen schatten…
ik wou net zeggen. mijn oom is een taxateur en die heeft ook mijn brommer getaxeerd op een waarde van 850 euro
en ik krijg er nog net 350 euro voorgevangen.
dus dat heeft weinig nut.
is wel mooi dat je het zitje hebt bekleed ik rijd nu al een jaar zonder bekleding en heb na 50 km rijden toch wel een gevoelige kont 😀
ja dat klop maar gwwon voor de lol laten takseren en ja de schrijfrem werkt maar ik wil 2 augustus met de vespa komen maar moet ik mij ergens aanmelden of zo ?
ik vind dat stuurkapje en dat zadel beetje Freaky als je er een gewoon zadel en die kap eraf haalt is ie veel mooier (vin ik)_
maar verder vind ik em wel kicken..
hallo mensen ik heb nog een paar nieuwe foto .s vam de brommer maar ik kon helaas niet kommen naar de meeting ik had geen vervoer jammer genoeg maar zie hier heb nog een paar fotos
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.