Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 februari 2008 om 19:15 #24787
hansieb :
Vrijdag op gesprek bij ICT bedrijf in emmen voor mijn mooie ronde half jaars stageDenk jeah maar eens even kijken moet ik 30 minuten lopen =) totale reisduur over 70km bedraag 2.30 uur ! als ik daar op stage ga moet ik de vespa maar ff erheen brengen hehe
Gelukkig brenge me opa en omie me ff heen đ
HÊy profiteur,laat die mensen nou & dop je eigen boontjes ha.
Je bent er 18 & te lui.
comment cÊ possible13 februari 2008 om 21:03 #24788Zo dat was even gekkenwerk met JMPB zeg!
heb nog nooit zoveel spullen direct zien verkocht zijn đ46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel13 februari 2008 om 21:05 #24789idd haha, zijn wel leugenaars dan!
zeggen dat de proma circuits weg zijn, en er toch 2 stiekem zitten te verstoffen:P13 februari 2008 om 21:07 #24790Ja, vindt ik ook een beetje raar:con
Net als die fabrizi daar lag er dus ook nog 1 van, weliswaar krom maar toch:lol13 februari 2008 om 21:09 #24791beter zeg je van tevoren dat het uitverkocht is. dan dat jij super blij een uitlaat besteld die uitverkocht blijkt te zijn.
die uitlaat raken ze evengoed wel weer kwijt đ
13 februari 2008 om 21:10 #24792barry :
hansieb :
Vrijdag op gesprek bij ICT bedrijf in emmen voor mijn mooie ronde half jaars stageDenk jeah maar eens even kijken moet ik 30 minuten lopen =) totale reisduur over 70km bedraag 2.30 uur ! als ik daar op stage ga moet ik de vespa maar ff erheen brengen hehe
Je bent er 18 & te lui.
comment cÊ possibleBijna 20 he barry over 1 maand :pest :bier
Tja anders ben ik jaren onderweg đ me opa en oma helpe altijd graag koop wel ff wat lekkers voor ze !
Die fabrizi kunne ze niet meer verkope met deuk erin, het is een bedrijf en staat bij de KVK ingeschreven dus ze moeten ook goede producten leveren.
13 februari 2008 om 21:30 #24793LvDoni :
Doni kan je nog niet een keer voor mij een calibrata fixen , ik ben wel eens benieuwd of zon zelfbouw beter presteert of heel anders presteert dan de calibrata nu. Of is het pokke veel werk ?
Mwah, is net zoveel werk als een opmaatje. En tuurlijk kan het beter als een calibrata đ Die presteren wel goed op verschillende cilinders, een uitlaat specifiek voor jou setup is aardig wat beter đ
@TimOo, de velgen lijken zo groot omdat ze allebei erg laag zijn :p En dat frame is gewoon hier in de schuur gespoten đ
ja dat had ik wel al in de gaten dat dat kwam omdat ze zo laag zijn, maar dat is VET! niets is lekkerder dan een snelle brommer waar je zo laag mogelijk op zit. en ze zijn erg netjes gespoten vind ik, met compressor toch wel?
14 februari 2008 om 05:22 #24794hansieb :
barry :
hansieb :
Je bent er 18 & te lui.
comment cÊ possibleBijna 20 he barry over 1 maand :pest :bier
Tja anders ben ik jaren onderweg đ me opa en oma helpe altijd graag koop wel ff wat lekkers voor ze !
Die fabrizi kunne ze niet meer verkope met deuk erin, het is een bedrijf en staat bij de KVK ingeschreven dus ze moeten ook goede producten leveren.
Als je maar geen doos “mon cherie” koopt,want dan gaan ze straks nog dronken de weg op.whahahahaha.
Hoe gaat het nu met je rijbewijs???14 februari 2008 om 11:48 #24795@barry
Over 3 week mag ik weer afrijden đ gaat hopelijk dit keer wel goed !
15 februari 2008 om 17:06 #24798zo’n proma circuit is wel populair, vandaag en gister al 2 mensen tegengekomen op hun ciaotje die zeggen verdomme die uitlaat zoek ik al lang (is de circuit van een vriend van me, maar ik rij dr effe mee). elke keer heb ik effe op m’n sticker getikt đ
15 februari 2008 om 17:15 #24799hansieb :
@barryOver 3 week mag ik weer afrijden đ gaat hopelijk dit keer wel goed !
En anders kom ik je persoonlijk rijles geven.En ja,met de Xsara.
16 februari 2008 om 00:29 #24800Klinkt interessant barry đ maar het rijden gaat opzich prima.
Vorige keer waar de meesten ook op zakken : kijkgedrag :con
Maar daar denk ik nu kneiters goed om!
16 februari 2008 om 00:34 #24801jah hanssie pas maar op of ik haal je nog in;)
wel ff goed je best doen hea
16 februari 2008 om 05:13 #24802hansieb :
Klinkt interessant barry đ maar het rijden gaat opzich prima.Vorige keer waar de meesten ook op zakken : kijkgedrag :con
Maar daar denk ik nu kneiters goed om!
Aiaiaiai.Jammer zeg.En verder blijft het een geldklopperij vind ik.
24 februari 2008 om 14:14 #24803Nieuwe smily erbij :haha (erg boeiend :P)
tnx alrik0s
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.