Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

ik lag 2 weken terug die fucking lekker warme zondag al in de noordzee tusse de duitsers:D… en ik heb mijn ballen nog..

miss gaat ie enkele minuten binneste buiten zitten 😉

Mike

Edjuh
      Bijdrager

Nou het is gelukt hoor, en ik ben nog heel:D

Was best lekker eigenlijk, maar verder zwom er zo goed als niemand.

Wouz-LwB
        Donateur

Mike :
          ((AZ ALKMAAR)) KAMPIEOENUHH :fuck2 yeahhh

Mike , zei je nou wat ?? 😛
          hehe vanavond weer lachen achter de buis , sjago louis van gaal 🙂

Wouz-LwB
          Donateur

Morgen naar die ouwe rukker in alkmaar ! Mike dus :fuck2 hehehe

Mike
            Bijdrager

:bier

Mike

Mike
              Bijdrager

hey malle toeter, heb je je koffer al gepakt… locked and loaded? :moon

Mike

Wouz-LwB
                Donateur

Zeker weten , zo ff naar de stad toe me rijbewijs ophale:fuck2. me broer is nu een Tussentijdsetoets ofzo aan het doen (autorijden). Voorderest ben ik klaar 😛

Edjuh
                  Bijdrager

Vanavond Bier taxi rijden:bier

Dus bier bezorgen van 12 tot 6 uur s’nachts bij arme zielen wiens drank op is. Dan van 11 tot 21:00 weer mn normale werk morgen:| Beetje veel maar ja, verdient wel natuurlijk.

Hopen dat ik niet instort:kots

Nick_orginelli
                    Bijdrager

he-he, vandaag eindelijk 18 lentes jong !!! :lol
                      strax 1e rijles!!8)

ArvidW
                      Donateur

Gefeliciteerd! en veel plezier met je rijles (dat zal zeker lukken, rijles is echt leuk, leuker dan het autorijden als je geslaagd bent:P)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

hansieb
                        Moderator

Gvd 🙁

De malossi vertanding baat dus voor geen meter. Ik heb nu welgeteld 3 setjes malossi vertanding gehad. En geen 1 draait goed rond , met goed rond bedoel ik dat je met een tang de naaf kan ronddraaien.

Ik heb nu een setje vertanding van malossi van mopshop , ik heb hem in 4 varionafen geprobeert. Mijn eigen gereviseerde en nog 3 andere zelfs 1 die net uitelkaar was met std vertanding en daar draait het gewoon ook niet tot nauwlijks rond.

Das mooi kut dus 🙁 ik moet echt malossi vertanding hebben dit schiet niet op @80km/h en bergen met toeren.

De vertanding maybe terugsturen naar mopshop als ze dat nog willen en dan hier naar de brommerboer gaan die heeft nog een setje liggen of kan ze bestellen en zeggen dan , dat ik ze koop maar als ze niet passen ik er niet voor ga betalen.

KUT KUT KUT….. zit niet mee ik wil gewoon een goed setje malossi vertanding verdomme al 3 stuks gehad alle 3 niet of nauwlijks draaien.

Rebel

Heb je al gekeken wat er nu mis mee is dat het niet draait

wellicht is het gewoon iets kleins zoals bij de voorvario van malossi vaker is.

En in wat voor vertanindingen heb je het uitprobeert? allemaal met loopstand? of allemaal zonder? of gemixed?

Edjuh
                            Bijdrager

Echt bagger hans, ik heb hetzelfde probleem maar dan in lichtere mate.

Driewerf kut.

G-no
                              Donateur

das idd zwaar *** ja:( ben zelf ook nog op zoek naar een setje.

ArvidW
                                Donateur

hansieb :
                                  Gvd 🙁

KUT KUT KUT….. zit niet mee ik wil gewoon een goed setje malossi vertanding verdomme al 3 stuks gehad alle 3 niet of nauwlijks draaien.

Breng je setje naar Heuvel toe, die draait van ÊÊn of meerdere alsjes 0.5mm af en alles loopt weer super soepel !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.