Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

ehhhh… hoeveelste staat fc grunn ookalweer dan hans..? (a) :bier

Mike

hansieb
      Moderator

Pff 8e ofzo , ik volg het niet zo ;).

Groningen doet het de laatste paar jaren echt gewoon best wel.

Vroeger ( jaartje of 6 terug zaten ze nog nie in de ere divisie ) en FC GRUNN heeft arjen robben voortgebracht he.. Die kerel heeft nog op mijn school gezeten toen ik op de havo zat.

TimoO_
        Donateur

haah net eindelijk tegen n scootertje zitten racen :). ze zaten daar een beetje met scootertjes te kloten enzo, burnouts te maken. toen zei G-no, ja timo laat ze eens zien wat een burnout is. dus wij m’n vespa halen burnout gemaakt beetje rondrijden.
          toen G-no op de brommer kon ik horen wat ze zeiden. hun allemaal wat de fuck, wat gaat dat ding 90?

mja daarna kon ik het toch niet laten om eens te draggen tegen een scootertje, 50 snel met 21mm carb en snelle vario enz (je kent dat wel), volgens hun goed afgestelt, G-no zei eerst dat ding is toch niet goed afgestelt (inderdaad te zware loodjes in de vario), en hun nee die rijdt goed enzo mja ze geloven je hier niet als je een vespa hebt.
          dus toen tegen die scooter gereed hij trok harder op maar op het laatst ging ik hem toch wel voorbij :D. nu hebben ze niets meer te zeggen over vespatjes (werd tijd).

veldman
          Bijdrager

Dat ken ik bij ons op school stonden ze ook wat te showen met hun mobielen wc-potjes.

Ik kwam toevallig aan op school en daar stonden ze dus, en ze kijken je altijd minderwaardig aan dan als je met een vespa rijd. totdat iemand me uitdaagde voor een sprintje ik zei prima je wint toch met variomatic maar was een lang stuk en dat ding van die jongen rijdt nog geen 45 en trekt bagger op. dus we beginnen te sprinten ik eerst mezelf flink afzetten :lolna 25 meter kon die scooter in het stof bijten. toen keken ze toch iets anders tegen een vespa aan:!

heerlijk

ArvidW
            Donateur

TimoO_ :
              haah net eindelijk tegen n scootertje zitten racen :). ze zaten daar een beetje met scootertjes te kloten enzo, burnouts te maken. toen zei G-no, ja timo laat ze eens zien wat een burnout is. dus wij m’n vespa halen burnout gemaakt beetje rondrijden.
              toen G-no op de brommer kon ik horen wat ze zeiden. hun allemaal wat de fuck, wat gaat dat ding 90?

mja daarna kon ik het toch niet laten om eens te draggen tegen een scootertje, 50 snel met 21mm carb en snelle vario enz (je kent dat wel), volgens hun goed afgestelt, G-no zei eerst dat ding is toch niet goed afgestelt (inderdaad te zware loodjes in de vario), en hun nee die rijdt goed enzo mja ze geloven je hier niet als je een vespa hebt.
              dus toen tegen die scooter gereed hij trok harder op maar op het laatst ging ik hem toch wel voorbij :D. nu hebben ze niets meer te zeggen over vespatjes (werd tijd).

:thumb Goed zo, another scooooter bites the dust :lol

Dan moet jouw Ciao’tje wel goed rijden zeg 🙂 Een 50cc snel eruit trekken vind ik echt een hele prestatie !:D (19mm LC power:thumb)

Zelf kon ik net niet winnen van een Jetforce alles ontgrenst 🙁 (ding loopt net 85km uur maar is verrassend snel (en zuipt verrassend veel 1 op 16:o))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

G-no
              Donateur

de scooter trok hem eruit hoor:P maar iedereen had wel zoiets van wtf is dat voor een ding:D

TimoO_
                Donateur

camille zette zich wel af, dat was wel jammer dat ik dat vergat te doen. maarja volgende keer als die goed afgesteld is en met de ninja 😛 oioi. en met jou Si erbij, alle scooters daar eruit rijden :P.

PoliniCiao
                  Bijdrager

Idd, aan het stoplicht doen ze altijd minderwaardig. Maar met met 70cc Zeta + vario houden ze me niet bij met trekken alleen komen ze vaak bij op mn top..
                    Maar toch het is supervet om ze weg te trekken met een ‘oma-brommertje’ 😛

TimoO_
                    Donateur

inderdaad.. als m’n 80cc polini een beetje op is ga ik maar es de zeta eronder knallen.

hansieb
                      Moderator

PoliniCiao :
                        Idd, aan het stoplicht doen ze altijd minderwaardig. Maar met met 70cc Zeta + vario houden ze me niet bij met trekken alleen komen ze vaak bij op mn top..

Je hebt ook ongeveer 5pk he

Dus daarom trek je scooter er met gemakt uit + je brommer is maar 1/2 zo zwaar als een scootie.

Mijn scooter had 3.5pk ontgrensd met yasuni r dus idd trek je met gemak een std scootietje eruit 🙂

PoliniCiao
                        Bijdrager

Ja maar op top ga ik ‘maar’ 70 op zn uiterste door de std variovertanding. En die krengen lopen normaal toch wal 75/80 met een flut trugloop-pijpje..
                          Maar toch is sjiek als je iedereen ziet kijken als ik van mn plaats kom :), of met 50 door de winkelstraat rij en dan af en toe aan het gas trek zodat die toeren maakt (a).
                          Zie je iedereen zo kijken van huh waar blijft die opgefokte scoot en komt dan een brommertje langs 🙂

kapot
                          Bijdrager

laatst kwam er iemand bij me langs met een earox. Ff kijken hoe het stond met mijn nieuwe aanwinst.

Hij had er even een stukje op gereden en kwam echt met zon verbaasde kop terug: “Hij trekt wel lekker heh?”
                            Toen was hij nog standaard. Ik heb nog even een sprintje gereden tegen hem, maar hij was wel sneller. Ben benieuwd hoe dat zal zijn met mijn nieuwe polini.

Edjuh
                            Bijdrager

hoi,
                              ik heb hier een oud model vespa ciao.
                              hij is zwart met groomen velgen
                              powervilter (2x,1voor de sier)
                              van malossi en en 60streeps cabarateur,
                              race handvaten, nieuwe bougie,
                              nieuwe vriem, cromocooplamjes (vlikkeren net als ambulace)
                              toeteralarm, achterzitje van extreem nieuwe voorlicht,
                              goede banden, leovinci uitlaat, originale lak,
                              striping, enz enz
                              een supper mooie brommertje dus!
                              aleen zit geen kenteken op maar als je het
                              vrhaaltje gelezen hebt is hij tog goedkoop
                              ben er net op aangehauden met dikke bekeuringen dus
                              hij is niet gestolen!!!

WHAHAHAHAHAHHA wat een tekst! En wtf zijn cromocooplamjes?=)

http://motor-brommer.marktplaats.nl/brommers-vespa/90126135-supper-getunde-vespa-ciao-brommer.html?return=eJw1yv0KgjAUBfB3EfQ%2FnZsy50TC3mTVQHFf7F7Kit69LQgul9%2FhHCWpfG%2BynUBSPsriEv0D9LQiBknI7oN2jVVxx2CUQmicIdajj9rV6dLaWh2B%2FFHfNQRFrlzwZkVrToeZaXWDGX3ZLbTszia9hQ8ik2UKnomJry1kHnnJ2qH9Fc%2BUetGPY5%2BShy1FVoWZFdPnCwluOhM%3D&df=1&p=2&fta=eNpNkk1uAjEMhe%2BSBWvbSZzEEWdBI1FVSFOBOpTSIu5eJ6HjWfqLf95zPAnLY5Es7utzPtymeXF1Efbi7vMed8dlfz0L1hmFU64zCWeu81V%2BT5c63wUJEij4kZBDKaGel5PQ7rKn1iaIu0zvb64q01Cbno7afxIP8jgJ1D64ACYgn1oarohzBP6vfCGGiA15Qz7G0lAwRL5QQ9EQEPb2PFAuxROxbyitWTHCEJEN%2BUzQUDGkSblLfclXnZgJBzP9IehDZ7Rh4AczB57VVmdhwzJ272gePEbsgpFXRoxprC1tmY%2BdmQ1QFyPPfOhGxubIvkGXnnotmQ%2FEAKEz84G6z66ZzEf7xJFnPgBKGf3ihmUYtbxhvnR9tPqAoisYedkYlzRuomyYB53xXKSI%2B5juh3ZxemRHCW0oiZu%2B2y2COPeKb2v8%2FAM8rbfq

erwinko
                              Bijdrager

PoliniCiao :

hehe, laatst moest ik ff van mn stage naar brezan, onderdeeltje ruilen

stond er een aerox voor me bij het stoplicht met een typische aerox sjonnie erop.
                                maar mijn citta loop niet stationair dus ik moet de hele tijd een beetje gas geven.
                                keek ie af en toe vet arrogant om zo van ‘doe nou maar niet zo tof met dat slome kutding’

sprong het stoplicht op groen, mooop moooooooop. trok hem er dik uit 8)

of daar een week voor, ik was naar de brommerboer geweest en er stond een gozer met zn scooter te kutten.
                                hij reed weg toen ik net naar buiten ging, dus ik pak mn brommer en ga richting huis.
                                hij reed 40 ofzo dus ik hup trok hem op zn achterwiel om hem ff in te halen.
                                wel grappig dat gezicht van hem =)

Edjuh
                                Bijdrager

Je bent gewoon een patser erwin! Meer sjonnie dan die gasten die je voorbijrijdt:!

Hehe, en zo naar het strand! Ik wil eigenlijk zwemmen maar ben bang dat mn ballen er af gaan vallen.

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.