Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 januari 2007 om 17:30 #27268
Als het niet uit de hand loopt moeten ze natuurlijk geen feessies verpesten, maarja misschien hebben ze wel ellende voorkomen.
1 januari 2007 om 17:40 #27269Tja , we doen het al zoveel jaar op dezelfde plek. dit jaar was het vuur niet extreem hoog. we stonden er gewoon gezellig met z’n allen en hun verpesten het…
1 januari 2007 om 17:42 #27270ik heb echt een super leuke avond gehad.
en nu willen jullie zeker weten wat ik gedaan heb he:pest
jaja wist ik dat zelf maar eens ik weet echt geen fuck meer.
en ik zit hier met een vette kater.
de kater heeft meer de omvang zo van garfield.
dus dan kan je je wel voorstellen hoe erg het is.1 januari 2007 om 18:25 #27271joey636 :
ik heb echt een super leuke avond gehad.
en nu willen jullie zeker weten wat ik gedaan heb he:pest
jaja wist ik dat zelf maar eens ik weet echt geen fuck meer.
en ik zit hier met een vette kater.
de kater heeft meer de omvang zo van garfield.
dus dan kan je je wel voorstellen hoe erg het is.Kan ik me voorstellen joey 😀 rond 6 uur waren we je opeens kwijt :lol
1 januari 2007 om 18:33 #27272ja vraag me niet waarom maar ik moest ff naar marloes toe:P
en vanaf daar is het weer een raadsel wat ik nog allemaal gedaan heb:P1 januari 2007 om 18:37 #27273Gaan we morgen nou tunen? K heb cash gehaald voor die zuiger (a)
1 januari 2007 om 21:17 #27274de kater is nu op z’n ergst ik denk dat ik zo moet kotsen ik voel et de hele opkomen 🙁 :kots
2 januari 2007 om 01:38 #27275haha
en gekotst?
das daarna dan wel heerlijk gevoel als alles dr uit is 😀2 januari 2007 om 03:22 #27276Ben er wat laat mee, maar ik wil jullie de beste wensen doen voor ditjaar. En hopelijk is het ditjaar voorbij met het gedoe tussen ‘onze’ forums. Overigens, zowel ik als Thomas willen er verder ook niet meer op in gaan 🙂
oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.2 januari 2007 om 11:48 #27277
.-{2F4OV}-.Kheb jullie gezegd dat ik met vuurwerk niet aan vandalisme doe….
Nou blijkt ma weer dat vrienden invloed hebben;)
1. Iemand had een deuk in een verkeersbord geknald… waarschijnlijk met nitraat of iets dergelijks (dus verkeersbord was al kaduuk!)
Moes ik van mn vriende aan de linker kant van het verkeersbord een knaller van mij afsteken. Kijke wie de grootste deuk had. Dus panzervuist erin gelegd. Gwonnen(a)2. Khad nog bij iemand wat super vlinders opgehaald. Deze gingen nog iets harder dan panzervuist. Een van mn vrienden wilde een nieuw zadel. Ma zn oude zadel was nog heel;)
Nu niet meer…. 1 super vlinder was genoeg….3. Dit is het ergste en schaam me er eig nog steeds voor. Het was 12 uur en we gingen DE KNALLER van de avond afsteken. Jawel hoor… De beruchte Italiaanse bom/Knaluitje/Big Boom (allemaal hetzelfde). Alleen mn vrienden hadden een beter idee dan gwoon op een veld neerzetten. We stonden bij een school en daar stond (stond!) een prullenbak. Kheb me nog nooit zo kapot geschrokken man. Die knal was egt onwijs hard. Hou je niet voor mogelijk. 7 waarschuwingsknalletjes en toen blies de hele prullenbak uit elkaar en niet te vergeten de raam van de school;) 10 meter verder:o
Khoop dat ik hierdoor niet in de problemen kom…
BTW: glukkig nieuwjaar allemaal!
2 januari 2007 om 12:09 #27278Bij ons in het dorp zijn glasbakken, telefooncellen, brievenbussen opgeblazen, en iemand heeft zelfs met een pijl de zwaailampen van de wouten eraf proberen te knallen.
2 januari 2007 om 14:54 #27283Geweldig en maar hopen dat de police niet mee kijkt!!!
Lawinepijl onderaan een soort metalen jeugdhonk huisje geplakt 😀 popnagels knalden eruit en zon heel stuk van het dak staat nu helemaal open dikke lol

Vernielen mag nie 😀 daarom Ren ren weg weg
2 januari 2007 om 15:37 #27287Mooie aanbieding AANBIEDING als je er ff leestekens bij denkt is het best leesbaar 😉
2 januari 2007 om 16:58 #27290Kwam k net tegen :D, ff op klikken want hij wordt ge-resized
2 januari 2007 om 17:30 #27291KEAP IT REAL!!
KEAP IT REAL!!ali g rules 😛
lang leve de foto shop 🙂 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.