Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 januari 2007 om 06:05 #27253
Holy shit ben net thuis 4:49 GVD!!!
Ik werd eruit gekickt omdat ik met een fles water liep te auwehoeren 😕 BOEIEND toen wou ik me fiets pakken:
Breekt me sleutel af van de fiets!!!!!:boos anders zou ik 10 km motte lope
Gelukkig stond er een bus voor de hal 😀 ff verhaal uitgelegd!!!!!! gratis naar huis gebracht een een leuk gesprek toch nog een lichtpuntje in alles nu uitkateren alle GVD ZAT :bier
1 januari 2007 om 09:52 #27254Aan iedereen de allerbeste wensen
1 januari 2007 om 12:49 #27255
RebelIedereen de beste wensen ja 😉
1 januari 2007 om 13:25 #27256
R.oel !nja beetje laat maar beter laat dan nooit eh :
iedereen n gelukkig 2007 he !! 😀
( nu nog n jaar wachte en dan rijbewijs :bier )
1 januari 2007 om 13:33 #27257R.oel ! :
nja beetje laat maar beter laat dan nooit eh :iedereen n gelukkig 2007 he !! 😀
( nu nog n jaar wachte en dan rijbewijs :bier )
hetzelfde als roel, maar dan heb ik me rijbewijs eerder(hoop ik)(a)
1 januari 2007 om 15:14 #27258kom je s’morgens om 08.45 binnengelopen
heb van 19.00 tot 08.45 big party gehad
iedereen zalig nieuwjaar en de beste wensen
1 januari 2007 om 15:26 #27259Zoalig nuijoar en gooiemurige!
1 januari 2007 om 15:37 #27260Hier was het ook lachen 😀 We hadden een brandstapel op een pleintje hier. we wisten dat het niet mocht maar oke 😛 altijd leuk. Stond dus heletijd 1 politie auto toe te kijken, en later nog 1 en nog 1 en nog 1 :bier
En toen kwam de brandweer aanrijden 😀 geloof wel 10 man sterk haha , Luid geklap voor deze mensen :pest. Toen ze alles gingen besproeien met schuim troep ofzo , vonden een paar mensen dat niet zo leuk , de ene vlinder na de ander kregen ze om de oren:) Toen ze weggingen ben ik ook maar weg gegaan omdat er niks meer aan was. Maar toen ik terug kwam rond 4uur stond het vuur alweer aan. was een geslaagde avond =)1 januari 2007 om 16:06 #27261Colin :
kom je s’morgens om 08.45 binnengelopen
Zeker t was zo super vet he 😀
K lag ff op 9 in bed =)
En iedereen beetje naar huis gaan he zie je wie de echte zijn 😀1 januari 2007 om 16:08 #27262HAhaha wij hebben ook nog een fikkie gebouwt 😀 hele achtertuin erop zal nog wel ff wat filmpies posten!
Btw ik heb 2 katers gehad leuke ervaring haha
1 januari 2007 om 16:25 #27263PoliniCiao :
Colin :
kom je s’morgens om 08.45 binnengelopen
Zeker t was zo super vet he 😀
K lag ff op 9 in bed =)
En iedereen beetje naar huis gaan he zie je wie de echte zijn 😀De lekkere bekker voelde zich niet meer lekker dus is die maar naar huis gegaan ;-] kwas om 7 uur thuis XD
1 januari 2007 om 16:26 #27264Wouz-LwB :
En toen kwam de brandweer aanrijden 😀 geloof wel 10 man sterk haha , Luid geklap voor deze mensen :pest. Toen ze alles gingen besproeien met schuim troep ofzo , vonden een paar mensen dat niet zo leuk , de ene vlinder na de ander kregen ze om de oren:)
Dus brandweermannen werden met vuurwerk bekogeld? Dat vind ik net zoiets als ambulance personeel aanvallen, mensen die dat doen moeten neergeschopt worden en een paar maanden de cel in.
Ik heb een leuke avond gehad, bij een vriend stonden we op het dak vuurwerk van de hele stad te bekijken, je zag echt een straal van 15km vuurwerk ofzo, erg mooi.
Daarna wat feessies afgegaan, muziek zoog helaas(en was te zacht), maar was toch geslaagd, 6 uur ofzo bedje in.
1 januari 2007 om 16:51 #27265We hadden een pot van 14 kilo geloof me dat gaat:D:P en een stuk of 20 lawinepijlen de prullebak heeft het niet overleeft het boshokje is ook niet meer veel van over en er is een auto opgeblazen (dat heeft de eigenaar zelf gedaan dus ga geen verkeerde dingen denken)
1 januari 2007 om 16:54 #27266Wie gaat er nu zijn eigen auto opblazen?:?
Kom he hoe stom ben je dan.
Maar dat kan ik wel geloven jah dat dat aardig heeft gegaan allemaal.1 januari 2007 om 17:00 #27267Edjuh :
Wouz-LwB :
En toen kwam de brandweer aanrijden 😀 geloof wel 10 man sterk haha , Luid geklap voor deze mensen :pest. Toen ze alles gingen besproeien met schuim troep ofzo , vonden een paar mensen dat niet zo leuk , de ene vlinder na de ander kregen ze om de oren:)
Dus brandweermannen werden met vuurwerk bekogeld? Dat vind ik net zoiets als ambulance personeel aanvallen, mensen die dat doen moeten neergeschopt worden en een paar maanden de cel in.
Ik heb een leuke avond gehad, bij een vriend stonden we op het dak vuurwerk van de hele stad te bekijken, je zag echt een straal van 15km vuurwerk ofzo, erg mooi.
Daarna wat feessies afgegaan, muziek zoog helaas(en was te zacht), maar was toch geslaagd, 6 uur ofzo bedje in.
Aan de ene kant heb je gelijk hoor , maar hun verneuken het voor ons. En als mensen die dronken zijn feest gaan vieren en hun verneuken het kun je dit verwachten.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.